eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do stołówek szkolnych gm. Chojnice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Chojnice: Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do stołówek szkolnych gm. Chojnice
Numer ogłoszenia: 360549 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty w Chojnicach , ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3972246, faks 052 3972246.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do stołówek szkolnych gm. Chojnice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do stołówek szkolnych na terenie Gminy Chojnice - zał. Nr 3. Szacunkową ilość oraz asortyment określa załącznik Nr 2. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczany sukcesywnie w ilościach i asortymencie wskazanym przez dyrektora szkoły w terminie 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia (telefonicznie , faxem)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Dostawcy, którzy: Spełniają wszystkie warunki wynikające z art. 22, ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Dostawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania. Ofertę Dostawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń, informacji: 1.Wypełniony formularz ofertowy wraz z kosztorysem cenowym (załącznik nr 1 i 2 do SIWZ). Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Dostawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Dostawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty. Projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) podpisany przez osobę upoważnioną, oraz na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5 do SIWZ). b. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Oświadczenie Dostawcy o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne. 4. Oświadczenie Dostawcy o niezaleganiu z zapłatą podatku w Urzędzie Skarbowym. Wymagane powyżej dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej ze stron przez osobę upoważnioną do reprezentowania Dostawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachojnice.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56 89-600 Chojnice pok Nr 41 w godzinach od 7:00- 15: 00 pon. wt.- pt. od 8:00 do 16:00 we wtorki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56 89-600 Chojnice pok. Nr 41.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Dostawcą mogą być przeprowadzone wyłącznie w walucie polskiej. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Dostawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z zasadami określonymi w art. 87 ust. 2 Prawa zamówień publicznych, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Dostawców, którzy złożyli ofertę. W zawiadomieniu wysłanym do Dostawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający określi miejsce i termin zawarcia umowy - nie wcześniej niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, ale przed upływem terminu związania ofertą. W przypadku, jeżeli okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana, przedstawił nieprawdziwe dane lub będzie uchylał się od realizacji zamówienia, Zamawiający wybierze tę spośród pozostałych ofert, która uzyskała największą ilość punktów..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.