eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE NAPRAWY STROPU NAD PIWNICĄ W OFICYNIE ZESPOŁU BUDYNKÓW DS. DZIEKANKA W WARSZAWIE, UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 58/60 W CELU ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA UŻYTKOWANIA SALI KONCERTOWEJ - DRUGIE POSTĘPOWANIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-12-06

Ogłoszenie nr 360515 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.

Warszawa: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE NAPRAWY STROPU NAD PIWNICĄ W OFICYNIE ZESPOŁU BUDYNKÓW DS. DZIEKANKA W WARSZAWIE, UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 58/60 W CELU ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA UŻYTKOWANIA SALI KONCERTOWEJ - DRUGIE POSTĘPOWANIE
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 304116

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia:

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 344719

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina, krajowy numer identyfikacyjny 27570200000, ul. ul. Okólnik  2, 00368   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 228 278 309, faks 228 278 309, e-mail przetargi@chopin.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.chopin.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia wyższa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE NAPRAWY STROPU NAD PIWNICĄ W OFICYNIE ZESPOŁU BUDYNKÓW DS. DZIEKANKA W WARSZAWIE, UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 58/60 W CELU ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA UŻYTKOWANIA SALI KONCERTOWEJ - DRUGIE POSTĘPOWANIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-26/08/2016/272/W/TL

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie naprawy stropu nad piwnicą w Oficynie zespołu budynków DS. Dziekanka w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 58/60 w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania sali koncertowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wzór umowy będący załącznikiem nr 5 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45400000-1, 45210000-2, 45320000-6, 45110000-1, 45430000-0, 45450000-6, 45453000-7, 45410000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30.11.2016

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/10/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Markbud Marek Krajewski Budownictwo Ogólne,  markbud@poczta.onet.pl,  Ul. Marii Kazimiery 23G,  01-641,  Warszawa,  kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 233252.03 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/11/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści niniejszej Umowy w następujących okolicznościach - f. w uzasadnionym przypadku gdy z uwagi na plan zajęć, wydarzenia akademickie i artystyczne niemożliwe będzie prowadzenie prac w szczególności głośnych, odpowiedniemu wydłużeniu może ulec termin wykonania Umowy. Zmina terminu na dzień 13/01/2017


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca przedstawił przy składaniu oferty harmonogram wskazujący na możliwość realizacji prac do dnia 30 listopada 2016 roku zgodnie z ofertą Wykonawcy. Jednocześnie wobec przyczyn niezależnych od stron w postaci odwołania pana Piotra Gregorczyka prowadzącego działalność pod nazwą TENEO Piotr Gregorczyk do Krajowej Izby Odwoławczej wskutek czego doszło do przesunięcia terminu podpisania umowy Zamawiający wezwał Wykonawcę do aktualizacji harmonogramu. Przy podpisywaniu Umowy Wykonawca przedstawił zaktualizowany harmonogram zgodny z umownym terminem zakończenia prac, jednakże już po rozpoczęciu robót Użytkownicy sal dydaktycznych zgłosili zastrzeżenia do prowadzenia prac głośnych (pismo Dziekan Wydziału Reżyserii Dźwięku). Po dostarczeniu Wykonawcy aktualnego rozkładu zajęć i biorąc pod uwagę zwiększenie ilości zajęć przenoszonych z Gmachu Głównego w związku z rozpoczęciem budowy systemów wentylacyjnych w trzech salach kameralnych uzgodniono harmonogram prac z terminem zakończenia w dniu 6 stycznia 2017 roku, przy czym z uwagi na zapisy umowne termin zakończenia umowy winien obejmować także czas niezbędny dla dokonania przez Zamawiającego procedury odbioru wobec czego zasadnym jest ustalenie terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy na dzień 12 stycznia 2017 roku. Rozłożenie prac głośnych w czasie dłuższym niż zaplanowano wcześniej jest niezbędne w związku z koniecznością stosowania częstych przerw w robotach w dostosowaniu do zwiększonej ilości zajęć i ich rodzaju. W przypadku zgody na zmianę Harmonogram modyfikacja terminu zostanie potwierdzona Aneksem do Umowy. Jednocześnie wskazać należy, iż wskazywana zmiana umowy nie pozostaje w sprzeczności z zasadami płynącymi z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późn. zm. - dalej PZP), albowiem zgodnie z postanowieniami art. 144 § 1 pkt 1 PZP możliwe jest dokonanie zmian umowy zawartej w trybie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. W niniejszym przypadku Zamawiający przewidział możliwość zmiany wykonania terminu umowy w przypadku konieczności wstrzymania prac głośnych zarówno bezpośrednio w SIWZ, jak i w stanowiącym załącznik do SIWZ wzorze umowy, a dokładnie w § 18 ust. 8 pkt 6.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.