eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźno › Usługa sprzątania budynku Urzędu Miejskiego w Rogoźnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-31

Rogoźno: Usługa sprzątania budynku Urzędu Miejskiego w Rogoźnie
Numer ogłoszenia: 360450 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326964 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogoźno, ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 84 400, faks 67 26 18 075.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania budynku Urzędu Miejskiego w Rogoźnie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania budynku Urzędu Miejskiego w Rogoźnie. Wykonawca dokonuje czynności: Własnym sprzętem i urządzeniami specjalistycznymi do czyszczenia podłóg z granitu, terrakoty, wykładzin dywanowych oraz ich konserwację, realizuje przedmiot zamówienia przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem. Zakupuje na własny koszt: środki higieniczno-czystościowe, czyszczące, dezynfekujące, posiadające atest PHZ lub równoważny, wysokiej jakości, środki zapachowe, worki na śmieci. Informował będzie wyznaczonego pracownika urzędu nadzorującego wykonywanie umowy o wszelkich widocznych nieprawidłowościach w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowaniu. Zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi. Wykonawca oraz osoby bezpośrednio zaangażowane w proces realizacji umowy zobowiązane są do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które uzyskały w trakcie wykonywania prac, a szczególności dotyczących systemu zabezpieczeń Urzędu oraz ochrony danych osobowych. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy, wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca do wykonania usług sprzątania pomieszczeń zatrudnił osoby na podstawie umowy o pracę. Zamawiający udostępni pomieszczenie gospodarcze na potrzeby Wykonawcy. Po zakończeniu pracy osoba sprzątająca zobowiązana jest do zamknięcia okien, zakręcenia punktów czerpania wody, wyłączenia oświetlenia, zamknięcia drzwi biur oraz zamknięciem i włączeniem urządzeń alarmowych budynku urzędu. Usługa codziennego sprzątania budynku polega na utrzymaniu na bieżąco czystości we wszystkich pomieszczeniach, a w szczególności wykonywanie następujących czynności: sprzątaniu pomieszczeń biurowych i korytarzy z użyciem środków chemicznych adekwatnych do czyszczonych powierzchni, w tym: mycie podłóg wraz z listwami przypodłogowymi: w pomieszczeniach biurowych (wykładzina dywanowa, wykładzina PCV, płytki ceramiczne): Wykładzina dywanowa - 55,46 m2, Wykładzina PCV - 267,74 m2, Płytki ceramiczne - 20,57 m2, w korytarzach, klatkach schodowych, wiatrołapach (płytki ceramiczne) Płytki ceramiczne - 163,61 m2 wycieranie kurzu z mebli w miejscach dostępnych z biurek i innych urządzeń biurowych, w szczególności monitorów, telefonów, faksów, kserokopiarek, drukarek, niszczarek, gilotyn, krzeseł i foteli znajdujących się zarówno w pomieszczeniach biurowych jak i na korytarzach z użyciem narzędzi i środków specjalnie do tego przeznaczonych. opróżnianie koszy na śmieci, pojemników niszczarek dokumentów (10 szt.) wraz z wymianą worków na śmieci. 9 litrów - 6 szt. 12 litrów - 14 szt. 15 litrów - 4 szt. 20 litrów - 14 szt. 30 litrów - 2 szt. 60 litrów - 1 szt. czyszczenie mat ochronnych pod krzesła 120x100 - 1 szt. 140x100 -5 szt. czyszczenie mat (wycieraczek) oraz ich pojemników. 130X150 - 1 szt. 160x140 - 1 szt. 80x90 - 1 szt. sprzątaniu pomieszczeń sanitarnych, z użyciem środków chemicznych adekwatnych do czyszczonych powierzchni, w tym środków przeznaczonych wyłącznie do czyszczenia powierzchni ze stali nierdzewnej. mycie glazury podłogowej 17,45 m2 mycie urządzeń sanitarnych (umywalki 5 szt., miski i deski klozetowe 4 szt., armatura i inne akcesoria) mycie luster, pojemników na papier ze stali nierdzewnej firmy MERIDA, pojemników na mydło ze stali nierdzewnej firmy MERIDA, pojemników na szczotki toaletowe ze stali nierdzewnej firmy MERIDA, pojemników na ręczniki ze stali nierdzewnej firmy MERIDA, wymiana worków z koszy na śmieci wraz z ich opróżnieniem, itp. dezynfekcja urządzeń sanitarnych, usuwanie nalotów neutralizacja zapachów w pomieszczeniach sanitarnych uzupełnianie artykułów toaletowych w pomieszczeniach sanitarnych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w pianie, kostki wc, odświeżacz powietrza w urządzeniu marki MERIDA) myciu schodów wewnętrznych i podestów (3 klatki schodowe wewnętrzne w budynku (terakota) oraz poręczy schodów, z użyciem środków chemicznych adekwatnych do czyszczonych powierzchni myciu schodów zewnętrznych (jedno wejście do budynku posadzka kamienna) oraz poręczy schodów z użyciem środków chemicznych adekwatnych do czyszczonych powierzchni z zachowaniem bezpiecznego dojścia do budynku Urzędu w okresie zimowym sprzątaniu naczyń w sal konferencyjnych (sala nr 20) Usługa cotygodniowego sprzątania budynku polega na wykonywaniu następujących czynności, z użyciem środków chemicznych adekwatnych do czyszczonych powierzchni: obustronnym myciu powierzchni przeszkolnych, w tym: wejścia do budynku, szyb w drzwiach wewnętrznych, gablot oraz witryn ogłoszeniowych i kierunkowych wewnątrz budynku: Tablica informacyjna kierunkowa160x120, Tablica informacyjna kierunkowa 80x35, Tablica informacyjna kierunkowa 80x25, Tablica informacyjna kierunkowa 80x60, Tablica aluminiowa przeszklona 130x150, Tablica aluminiowa przeszklona 100x200, Tablica aluminiowa przeszklona 100x80 - 2 szt., Tablica aluminiowa przeszklona 130x100 - 3 szt., Tabliczki przy drzwiach - 24 szt. myciu parapetów okiennych wewnętrznych 23 m2 myciu koszy na śmieci, myciu ścian w pomieszczeniach sanitarnych, wycieraniu kurzu z górnych partii mebli, usuwaniu pajęczyn, odkurzaniu kratek wentylacyjnych i grzejników oraz przecieranie ich na mokro, obustronnym myciu drzwi wewnętrznych (skrzydła, ościeżnice, klamki) - 84 m2, wycieraniu listew ściennych, listew technicznych oraz czyszczenie osłon (koryt) instalacji elektrycznych i komputerowych umieszczonych na ścianach, kontaktów oraz włączników światła czyszczeniu mebli płynem odpowiednim do ich konserwacji, czyszczeniu nóżek foteli, krzeseł i stołów, odkurzaniu mebli tapicerowanych (krzesła, fotele), Usługa okresowego sprzątania budynku polegać będzie na wykonywaniu następujących czynności (jeden raz w okresie obowiązywania umowy): obustronnym myciu plastikowych okien (szyby, ościeżnice, klamki oraz parapety zewnętrzne i wewnętrzne) o łącznej powierzchni okien 156 m2, czyszczenie wykładzin dywanowych (55,46 m2), czyszczenie zabrudzeń na krzesłach i fotelach tapicerowanych myciu kloszy i opraw oświetleniowych (montaż i demontaż po stronie Wykonawcy) czyszczenie rolet okiennych (materiałowe pionowe) oraz rolet na drzwiach wejściowych (zewnętrzne) pastowanie, froterowanie podłóg (mozaika parkietowa 55,12 m2) konserwacja środkami przeznaczonymi wyłącznie do tego celu Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia dostatecznej i właściwej obsady pracowników zapewniając wysoką jakość wykonywanych usług. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania, w sposób ciągły i nieprzerwany, w ilościach niezbędnych, zapewniających stały dostęp dla ok. 50 pracowników Zamawiającego oraz klientów Urzędu, następujących artykułów toaletowych, posiadających atest dopuszczający do stosowania w Polsce: papier toaletowy dopasowany do małych pojemników (4 pojemniki), ręczniki do rąk papierowe Z (4 pojemniki) białe/zielone składane w Z, jednowarstwowe, wodoutwardzone, niepylące, bezzapachowe o gramaturze min. 40 g/m2, opakowanie po 200 listków, wymiar listka 25,5x23 cm, mydło w pianie do dozowników (4 pojemniki o poj. 880 ml) oraz 1 pojemnik na mydło w płynie, worki foliowe na śmieci. Usługa sprzątania, o której mowa realizowana będzie w godzinach od 14:30 do 20:30. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin wykonywania usług wynikających z jego potrzeb. Osoby wykonujące w imieniu Wykonawcy prace na wysokości zobowiązane są do posiadania wszelkich niezbędnych, wymaganych prawem uprawnień do prac na wysokości. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy przedłożenia dokumentów poświadczających kwalifikacje i uprawnienia osób wykonujących u Zamawiającego prace na wysokości. Z uwagi na posiadane w pomieszczeniach sanitariatów urządzenia służące do dystrybucji mydła oraz dozowniki zapachów Zamawiający informuje o stosowanych produktach kompatybilnych z ww. urządzeniami: pojemnik na mydło w pianie 880 ml MERIDA deli plus lub równoważne, pojemnik do dozownika zapachów MERIDA selekt +, viva lub riviera..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HOJO Sp. z o.o., ul. Emilii Plater 10 lok. 2, 00-669 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44434,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16047,37

  • Oferta z najniższą ceną: 16047,37 / Oferta z najwyższą ceną: 33210,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.