eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Naprawy bieżące i awaryjne pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów i przyczep - Sprawa nr 4/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Grudziądz: Naprawy bieżące i awaryjne pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów i przyczep - Sprawa nr 4/2013
Numer ogłoszenia: 36035 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych -Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy bieżące i awaryjne pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów i przyczep - Sprawa nr 4/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług napraw bieżących i awaryjnych pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów i przyczep wymienionych w Rozdziale III SIWZ, zgodnie z warunkami określonymi w Załączniku Nr 6 do SIWZ dla poszczególnych odbiorców: 1) ZADANIE NR 1: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów osobowych, dostawczych użytkowanych w Grudziądzu: a) Usługa dotyczy nw. pojazdów: -Fiat SIENA 1.6HL -Fiat Punto 1.2 -Skoda Octavia 1.6 -Ford Transit 100L Mikrobus -Fiat Ducato 2.2 -Lublin 3322 -Lublin 3324 -Lublin 3314 Mikrobus 2) ZADANIE NR 2: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów osobowo - terenowych i pojazdów skompletowanych na tych podwoziach, użytkowanych w Grudziądzu: a) Usługa dotyczy nw. pojazdów: -HONKER-2000 (2424) -HONKER (2324) -MERCEDES 290 GD -TARPAN 4012 IVECO -TARPAN 4022 SANITARKA -IVECO D40 40 13 WM SANITARKA -SCAM SM T-50 SANITARKA 3) ZADANIE NR 3: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów ciężarowych, ciężarowo - terenowych i pojazdów skompletowanych na tych podwoziach użytkowanych w Grudziądzu: a) Usługa dotyczy nw. pojazdów: -Star 1466 -Star 944 -IVECO EUROCARGO ML 160E25 -JELCZ 662 C -Star 266M -Star 266M2 -JELCZ 442 ppoż -JELCZ 862 -JELCZ P662D 43 -JELCZ 662 D -STAR 12227 -STAR 12220 -STAR 142CJ -STAR 14225 -STAR 15227 -STAR 1142 -STAR 11422V 4) ZADANIE NR 4: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne autobusów, użytkowanych w Grudziądzu: a) Usługa dotyczy nw. Pojazdów: -AUTOSAN H9 -AUTOSAN H10-10 -AUTOSAN H10 5) ZADANIE NR 5: Naprawy zawieszeń (resorów), układów hamulcowych i zaczepów do przyczep, autobusów, pojazdów ciężarowych, użytkowanych w Grudziądzu: a) Usługa dotyczy nw. Pojazdów: -Star 1466 -Star 944 -IVECO EUROCARGO ML 160E25 -IVECO TRAKKER -JELCZ 662 C -Star 266M -Star 266M2 -JELCZ 442 ppoż -JELCZ 862 -JELCZ P662D 43 -JELCZ 662 D -STAR 12227 -STAR 12220 -STAR 142CJ -STAR 14225 -STAR 15227 -STAR 1142 -STAR 11422V -AUTOSAN H9 -AUTOSAN H10-10 -AUTOSAN H10 -HONKER-2000 (2424) -HONKER (2324) -MERCEDES C290 GD -TARPAN 4012 IVECO -TARPAN 4022 SANITARKA -IVECO D40 40 13 WM SANITARKA -SCAM SM T-50 SANITARKA -STAR 200, 266, A29, -JELCZ 325 -KAMAZ 5511W -KRAZ 256W -PRZYCZEPY JEDNOOSIOWE 0,5T, 0,8T, 1,5T -PRZYCZEPY D-08, D-44, D-46, D-47W, -PRZYCZEPY D-633 -PRZYCZEPY D-656 -NACZEPA CN 33D -PRZYCZEPA D-83 -PRZYCZEPA PK-2-24T 6) ZADANIE NR 6: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodu osobowego, osobowo - terenowych i pojazdów skompletowanych na tych podwoziach użytkowanych w Chełmnie: a) Usługa dotyczy nw. Pojazdów: -Nissan Patrol 2.8 -Honker 2324 -Honker 2424 -IVECO 40.12 WM Sanitarka -SCAM SMT-50 Sanitarka 7) ZADANIE NR 7: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów ciężarowych, ciężarowo - terenowych i pojazdów skompletowanych na tych podwoziach użytkowanych w Chełmnie: a) Usługa dotyczy nw. sprzętu: -Star 266 M2 -Star 944 -JELCZ 662 D -JELCZ 862 Hiab 8) ZADANIE NR 8: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów osobowych, dostawczych, osobowo - terenowych i pojazdów skompletowanych na tych podwoziach użytkowanych w Brodnicy: a) Usługa dotyczy nw. pojazdów: -Fiat Ducato -Fiat Ducato Izoterma -Fiat Ducato Mikrobus -Opel VECTRA 1.6 Benzyna -Honker 2324 -Honker 2424 -Tarpan IVECO -IVECO D40 40 WM Sanitarny -Lublin 3322 -Lublin 3314 9) ZADANIE NR 9: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne autobusu, użytkowanego w Brodnicy: a) Usługa dotyczy nw. Pojazdów: -AUTOSAN H10-10T 10) ZADANIE NR 10: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów ciężarowych, ciężarowo - terenowych i pojazdów skompletowanych na tych podwoziach użytkowanych w Brodnicy: a) Usługa dotyczy nw. Pojazdów: -IVECO EUROCARGO ML 160E25 -Star 1142 -Star 12227 -Star 266 M2 -Star 744 -Star 944 11) ZADANIE NR 11: Naprawy zawieszeń (resorów), układów hamulcowych i zaczepów do przyczep, oraz naprawy bieżącej traktora kołowego użytkowanych w Brodnicy: a) Usługa dotyczy nw. Pojazdów: -Ursus C360 -PRZYCZEPY JEDNOOSIOWE 0,5T, 0,8T, 1,5T -PRZYCZEPY D-08, D-44, D-46, D-47W, -PRZRYCZEPY D-633 -PRZYCZEPA HW 6011 -PRZYCZEPA D-83 -PRZYCZEPA D-662 -PRZYCZEPA PT-2-9 2. Zakres przedmiotu zamówienia zadania od 1 do 11 obejmuje: 1) wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe 2) wykonywanie napraw bieżących pojazdów, 3) wykonywanie napraw awaryjnych - polegających na usuwaniu skutków awarii, 4) utylizacja wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych, 5) montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 6) wykonawca zabezpiecza niezbędne części zamienne i materiały eksploatacyjne do usługi. 3. ZADANIE NR 12: Przedmiotem zamówienia jest naprawa jednorazowa hamulca postojowego w przyczepie niskopodwoziowej CZMZAP-5208, użytkowanej przez Jednostkę Wojskową 3136 ul. Al. 3 maja 4; 86-200 Chełmno. Ilość 1 sztuka. CPV 50116200-3 4. Zakres przedmiotu zamówienia zadania 12 obejmuje: 1) dokonanie weryfikacji elementów układu hamulca postojowego; 2) naprawa układu hamulcowego (hamulec postojowego - wymiana elementów, naprawa); 3) w przypadku, gdy zlecona naprawa hamulca nie zagwarantuje przywrócenia pełnej sprawności technicznej przyczepy, Zamawiający dopuszcza jej naprawę przez modernizację i wykonanie dokumentacji dopuszczającej do ruchu w ramach tego samego wynagrodzenia, 4) wykonawca przed złożeniem oferty może dokonać oględzin przyczepy, celem dokonania wyceny przedmiotu zamówienia. W tym przypadku z oględzin zostanie sporządzony protokół (wzór załączony do Ogólnych Warunków Umowy dla zadania nr 12), który zostanie podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i użytkownika przyczepy w Jednostce Wojskowej 3136 Chełmno. Oględziny mogą mieć miejsce od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 poniedziałek - czwartek, 8.00 do 12.00 piątek po uprzednim telefonicznym powiadomieniu Zamawiającego, dokonanym z jednodniowym wyprzedzeniem kontakt telefoniczny sierż. Paweł Wiśniewski tel. 603392536, 5) Wykonawca na własny koszt i ryzyko odbiera i przekazuje po naprawie przyczepę do odbiorcy usługi tj. JW. 3136 kompleks Grubno. Zamawiający dopuszcza by wykonanie usługi odbyło się w siedzibie odbiorcy. Koszt dojazdu pracowników Wykonawcy do miejsca postoju przyczepy ponosi w takim wypadku Wykonawca, 6) w zakresie wykonywania napraw/modernizacji układu hamulcowego Zamawiający zastrzega możliwość inspekcjonowania postępu prac. 5. Ilość napraw będzie w pełni uzależniona od faktycznych awarii pojazdów i potrzeb Zamawiającego (dotyczy zadania od 1 do 11). 6. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia w zadaniach od 1 do 11) określa Załącznik Nr 6 do SIWZ stanowiący Ogólne Warunki Umowy dla zadania od 1 do 11. 7. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 12 określa Załącznik Nr 7 do SIWZ stanowiący Ogólne Warunki Umowy dla zadania nr 12. 8. Zamawiający dopuszcza by część lub całość zamówienia Wykonawca powierzył podwykonawcom. 9. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, na jedno, kilka lub wszystkie zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.21.00-4, 50.11.31.00-1, 50.11.41.00-8, 50.11.62.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy, należy przedłożyć:1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ); 2) oświadczenia o nienależeniu do grupy kapitałowej (wzór stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ; 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy; W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty powyższe oraz oświadczenie o spełnianiu warunków składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w (Podstawa: § 2 ust 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; DZ.U. z 19.02.2013 r., poz. 231) w Rozdziale VII ust. 2 pkt 3 SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokument, o którym mowa w ust. 4, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Wymaga się również załączenia wraz z ofertą załączników: Nr 1 - Formularz ofertowy; Nr 2 - Oświadczenia o spełnianiu warunków postępowania; Nr 4 - Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy; Nr 5 - Informacja o Wykonawcy.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie dotyczącym: 1) zmiany urzędowej stawki podatku VAT; (dotyczy zadania od 1 do 12) 2) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; (dotyczy zadania od 1 do 12) 3) zmiany miejsca odbioru pojazdów do naprawy, ich postoju, pod warunkiem, iż nowo wskazane miejsce będzie znajdować się na terenie miast wymienionych w Rozdziale III ust. 1. (dotyczy zadania od 1 do 11) Zmiany jak powyżej pkt. 1, 2, 3 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Z kasy JW 4503 ul.Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz: 3,5 zł, na wniosek Wykonawcy- wysyłka: 11,47 zł, bezpłatnie z www.13wog.pl..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz, budynek nr 1, pokój nr 7 -osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: NAPRAWY BIEŻĄCE I AWARYJNE POJAZDÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH, CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I PRZYCZEP - sprawa nr 4/2013 nie otwierać do dnia 26.03.2013 r. do godziny 12.00 Uwaga! Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w SIWZ) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie ofert..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów osobowych, dostawczych użytkowanych w Grudziądzu.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów osobowych, dostawczych użytkowanych w Grudziądzu: a) Usługa dotyczy nw. pojazdów: -Fiat SIENA 1.6HL -Fiat Punto 1.2 -Skoda Octavia 1.6 -Ford Transit 100L Mikrobus -Fiat Ducato 2.2 -Lublin 3322 -Lublin 3324 -Lublin 3314 Mikrobus.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.21.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów osobowo - terenowych i pojazdów skompletowanych na tych podwoziach, użytkowanych w Grudziądzu.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów osobowo - terenowych i pojazdów skompletowanych na tych podwoziach, użytkowanych w Grudziądzu: a) Usługa dotyczy nw. pojazdów: -HONKER-2000 (2424) -HONKER (2324) -MERCEDES 290 GD -TARPAN 4012 IVECO -TARPAN 4022 SANITARKA -IVECO D40 40 13 WM SANITARKA -SCAM SM T-50 SANITARKA.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.21.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów ciężarowych, ciężarowo - terenowych i pojazdów skompletowanych na tych podwoziach użytkowanych w Grudziądzu.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów ciężarowych, ciężarowo - terenowych i pojazdów skompletowanych na tych podwoziach użytkowanych w Grudziądzu: a) Usługa dotyczy nw. pojazdów: -Star 1466 -Star 944 -IVECO EUROCARGO ML 160E25 -JELCZ 662 C -Star 266M -Star 266M2 -JELCZ 442 ppoż -JELCZ 862 -JELCZ P662D 43 -JELCZ 662 D -STAR 12227 -STAR 12220 -STAR 142CJ -STAR 14225 -STAR 15227 -STAR 1142 -STAR 11422V.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.41.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne autobusów, użytkowanych w Grudziądzu..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne autobusów, użytkowanych w Grudziądzu: a) Usługa dotyczy nw. Pojazdów: -AUTOSAN H9 -AUTOSAN H10-10 -AUTOSAN H10.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.31.00-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5: Naprawy zawieszeń (resorów), układów hamulcowych i zaczepów do przyczep, autobusów, pojazdów ciężarowych, użytkowanych w Grudziądzu.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 5: Naprawy zawieszeń (resorów), układów hamulcowych i zaczepów do przyczep, autobusów, pojazdów ciężarowych, użytkowanych w Grudziądzu: a) Usługa dotyczy nw. Pojazdów: -Star 1466 -Star 944 -IVECO EUROCARGO ML 160E25 -IVECO TRAKKER -JELCZ 662 C -Star 266M -Star 266M2 -JELCZ 442 ppoż -JELCZ 862 -JELCZ P662D 43 -JELCZ 662 D -STAR 12227 -STAR 12220 -STAR 142CJ -STAR 14225 -STAR 15227 -STAR 1142 -STAR 11422V -AUTOSAN H9 -AUTOSAN H10-10 -AUTOSAN H10 -HONKER-2000 (2424) -HONKER (2324) -MERCEDES C290 GD -TARPAN 4012 IVECO -TARPAN 4022 SANITARKA -IVECO D40 40 13 WM SANITARKA -SCAM SM T-50 SANITARKA -STAR 200, 266, A29, -JELCZ 325 -KAMAZ 5511W -KRAZ 256W -PRZYCZEPY JEDNOOSIOWE 0,5T, 0,8T, 1,5T -PRZYCZEPY D-08, D-44, D-46, D-47W, -PRZYCZEPY D-633 -PRZYCZEPY D-656 -NACZEPA CN 33D -PRZYCZEPA D-83 -PRZYCZEPA PK-2-24T.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.31.00-1, 50.11.41.00-8, 50.11.62.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodu osobowego, osobowo - terenowych i pojazdów skompletowanych na tych podwoziach użytkowanych w Chełmnie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 6: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodu osobowego, osobowo - terenowych i pojazdów skompletowanych na tych podwoziach użytkowanych w Chełmnie: a) Usługa dotyczy nw. Pojazdów: -Nissan Patrol 2.8 -Honker 2324 -Honker 2424 -IVECO 40.12 WM Sanitarka -SCAM SMT-50 Sanitarka.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.21.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE NR 7: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów ciężarowych, ciężarowo - terenowych i pojazdów skompletowanych na tych podwoziach użytkowanych w Chełmnie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 7: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów ciężarowych, ciężarowo - terenowych i pojazdów skompletowanych na tych podwoziach użytkowanych w Chełmnie: a) Usługa dotyczy nw. sprzętu: -Star 266 M2 -Star 944 -JELCZ 662 D -JELCZ 862 Hiab.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.41.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE NR 8: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów osobowych, dostawczych, osobowo - terenowych i pojazdów skompletowanych na tych podwoziach użytkowanych w Brodnicy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 8: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów osobowych, dostawczych, osobowo - terenowych i pojazdów skompletowanych na tych podwoziach użytkowanych w Brodnicy: a) Usługa dotyczy nw. pojazdów: -Fiat Ducato -Fiat Ducato Izoterma -Fiat Ducato Mikrobus -Opel VECTRA 1.6 Benzyna -Honker 2324 -Honker 2424 -Tarpan IVECO -IVECO D40 40 WM Sanitarny -Lublin 3322 -Lublin 3314.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.21.00-4, 50.11.41.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE NR 9: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne autobusu, użytkowanego w Brodnicy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 9: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne autobusu, użytkowanego w Brodnicy: a) Usługa dotyczy nw. Pojazdów: -AUTOSAN H10-10T.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.31.00-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE NR 10: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów ciężarowych, ciężarowo - terenowych i pojazdów skompletowanych na tych podwoziach użytkowanych w Brodnicy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 10: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów ciężarowych, ciężarowo - terenowych i pojazdów skompletowanych na tych podwoziach użytkowanych w Brodnicy: a) Usługa dotyczy nw. Pojazdów: -IVECO EUROCARGO ML 160E25 -Star 1142 -Star 12227 -Star 266 M2 -Star 744 -Star 944.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.41.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE NR 11: Naprawy zawieszeń (resorów), układów hamulcowych i zaczepów do przyczep, oraz naprawy bieżącej traktora kołowego użytkowanych w Brodnicy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 11: Naprawy zawieszeń (resorów), układów hamulcowych i zaczepów do przyczep, oraz naprawy bieżącej traktora kołowego użytkowanych w Brodnicy: a) Usługa dotyczy nw. Pojazdów: -Ursus C360 -PRZYCZEPY JEDNOOSIOWE 0,5T, 0,8T, 1,5T -PRZYCZEPY D-08, D-44, D-46, D-47W, -PRZRYCZEPY D-633 -PRZYCZEPA HW 6011 -PRZYCZEPA D-83 -PRZYCZEPA D-662 -PRZYCZEPA PT-2-9.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.01.00.00-6, 50.11.62.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE NR 12: Naprawa jednorazowa hamulca postojowego w przyczepie niskopodwoziowej CZMZAP-5208 użytkowanej w Chełmnie..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 12: Przedmiotem zamówienia jest naprawa jednorazowa hamulca postojowego w przyczepie niskopodwoziowej CZMZAP-5208, użytkowanej przez Jednostkę Wojskową 3136 ul. Al. 3 maja 4; 86-200 Chełmno. Ilość 1 sztuka. Zakres przedmiotu zamówienia zadania 12 obejmuje: 1) dokonanie weryfikacji elementów układu hamulca postojowego; 2) naprawa układu hamulcowego (hamulec postojowego - wymiana elementów, naprawa); 3) w przypadku, gdy zlecona naprawa hamulca nie zagwarantuje przywrócenia pełnej sprawności technicznej przyczepy, Zamawiający dopuszcza jej naprawę przez modernizację i wykonanie dokumentacji dopuszczającej do ruchu w ramach tego samego wynagrodzenia, 4) wykonawca przed złożeniem oferty może dokonać oględzin przyczepy, celem dokonania wyceny przedmiotu zamówienia. W tym przypadku z oględzin zostanie sporządzony protokół (wzór załączony do Ogólnych Warunków Umowy dla zadania nr 12), który zostanie podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i użytkownika przyczepy w Jednostce Wojskowej 3136 Chełmno. Oględziny mogą mieć miejsce od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 poniedziałek - czwartek, 8.00 do 12.00 piątek po uprzednim telefonicznym powiadomieniu Zamawiającego, dokonanym z jednodniowym wyprzedzeniem kontakt telefoniczny sierż. Paweł Wiśniewski tel. 603392536, 5) Wykonawca na własny koszt i ryzyko odbiera i przekazuje po naprawie przyczepę do odbiorcy usługi tj. JW. 3136 kompleks Grubno. Zamawiający dopuszcza by wykonanie usługi odbyło się w siedzibie odbiorcy. Koszt dojazdu pracowników Wykonawcy do miejsca postoju przyczepy ponosi w takim wypadku Wykonawca, 6) w zakresie wykonywania napraw/modernizacji układu hamulcowego Zamawiający zastrzega możliwość inspekcjonowania postępu prac..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.62.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.