eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w okresie zimowym od dnia 01.11.2009 do dnia 31.12.2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-15

Bochnia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w okresie zimowym od dnia 01.11.2009 do dnia 31.12.2010
Numer ogłoszenia: 360354 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bochnia , ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6123361 w. 26, faks 014 6119922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w okresie zimowym od dnia 01.11.2009 do dnia 31.12.2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zimowe dróg polegające na odśnieżaniu całej szerokości drogi w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych w systemie wielozmianowym we wszystkie dni tygodnia w celu utrzymania przejezdności drogi- natychmiastowe interwencje pod warunkiem, iż konieczność ich wykonania będzie konsultowana z wyznaczonymi osobami, oraz zwalczanie śliskości - gołoledzi materiałem przeciwpoślizgowym dopuszczonym do stosowania . 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna oraz wykaz rejonów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania , określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych , 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych tzn. którzy posiadają zarejestrowaną działalność w zakresie objętym zamówieniem potwierdzoną odpowiednimi dokumentami, 2. W przypadku wspólnego ubiegania się oferentów o zamówienie publiczne: Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważać się będzie spełnienie określonych w ust.1 niniejszego rozdziału warunków odrębnie przez każdego z wykonawców. Każdy z występujących podmiotów ponosi solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IX SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania. Potencjał techniczny - wykaz sprzętu i urządzeń (własny, dzierżawiony, wynajęty. Polisę ubezpieczeniową na roboty objęte zakresem umowy, którą wykonawca przedłoży przed podpisaniem umowy. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt. 1-3 Prawa Zamówień Publicznych. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych art. 24 Prawa Zamówień Publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników , o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych wykonawców, upoważniając jednego z wykonawców do reprezentowania pozostałych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bochnia-gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 26 32-700 Bochnia pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 26 32-700 Bochnia pok. nr 11 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zimowe dróg polegające na odśnieżaniu całej szerokości drogi w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych w systemie wielozmianowym we wszystkie dni tygodnia w celu utrzymania przejezdności drogi- natychmiastowe interwencje pod warunkiem, iż konieczność ich wykonania będzie konsultowana z wyznaczonymi osobami, oraz zwalczanie śliskości - gołoledzi materiałem przeciwpoślizgowym dopuszczonym do stosowania w miejscowościach Bessów, Majkowice, Cerekiew, Bogucice, Krzyżanowice, Zatoka, Gawłów, Słomka, Ostrów Szlachecki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zimowe dróg polegające na odśnieżaniu całej szerokości drogi w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych w systemie wielozmianowym we wszystkie dni tygodnia w celu utrzymania przejezdności drogi- natychmiastowe interwencje pod warunkiem, iż konieczność ich wykonania będzie konsultowana z wyznaczonymi osobami, oraz zwalczanie śliskości - gołoledzi materiałem przeciwpoślizgowym dopuszczonym do stosowania w miejscowościach Brzeźnica, Gorzków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.