eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przeglądy oraz naprawa urządzeń będących w gestii Działu Techniczno-Energetycznego KSSPrzeglądy oraz naprawa urządzeń będących w gestii Działu Techniczno-Energetycznego KSS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-31

Kraków: Przeglądy oraz naprawa urządzeń będących w gestii Działu Techniczno-Energetycznego KSSPrzeglądy oraz naprawa urządzeń będących w gestii Działu Techniczno-Energetycznego KSS
Numer ogłoszenia: 360322 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy oraz naprawa urządzeń będących w gestii Działu Techniczno-Energetycznego KSSPrzeglądy oraz naprawa urządzeń będących w gestii Działu Techniczno-Energetycznego KSS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy oraz naprawa urządzeń będących w gestii Działu Techniczno-Energetycznego KSS. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 530000,00 PLN netto poniżej 600000,00 PLN netto..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.24.00-7, 50.51.10.00-0, 45.23.22.00-4, 50.53.23.00-6, 31.00.00.00-6, 45.33.30.00-0, 50.53.13.00-9, 45.21.51.40-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz jest zobligowany do wykazania, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w sposób należyty co najmniej: dla pakietu 1 jedno zamówienie, zawierające przegląd zasilaczy UPS i zasilaczy buforowych prądu stałego o wartości minimum 9000,00 zł brutto; dla pakietu 2 jedno zamówienie, zawierające obsługę i konserwację rozdzielni i sieci dystrybucyjnych średniego napięcia o wartości minimum 10000,00 zł brutto; dla pakietu 3 jedno zamówienie, zawierające naprawę sieci IT o wartości minimum 10000,00 zł brutto; dla pakietu 4 jedno zamówienie, zawierające przegląd lub naprawę sprężarek o wartości minimum 20000,00 zł brutto; dla pakietu 5 jedno zamówienie, zawierające przegląd lub naprawę sprężarek o wartości minimum 3000,00 zł brutto; dla pakietu 6 jedno zamówienie, zawierające przegląd lub naprawę pomp próżniowych o wartości minimum 15000,00 zł brutto; dla pakietu 7 jedno zamówienie, zawierające przegląd lub naprawę pomp próżniowych o wartości minimum 5000,00 zł brutto; dla pakietu 8 jedno zamówienie, zawierające przegląd sprężarek o wartości minimum 4000,00 zł brutto; dla pakietu 9 jedno zamówienie, zawierające przegląd osuszaczy o wartości minimum 10000,00 zł brutto; dla pakietu 10 jedno zamówienie, zawierające przegląd lub naprawę pomp oleju o wartości minimum 7000,00 zł brutto; dla pakietu 11 jedno zamówienie, zawierające przegląd agregatów prądotwórczych o wartości minimum 19000,00 zł brutto; dla pakietu 12 jedno zamówienie, zawierające przegląd lub naprawę pomp hydroforowych o wartości minimum 10000,00 zł brutto; dla pakietu 13 jedno zamówienie, zawierające przegląd lub naprawę urządzeń stanu gazów medycznych o wartości minimum 25000,00 zł brutto; dla pakietu 14 jedno zamówienie, zawierające przegląd lub naprawę urządzeń stanu gazów medycznych o wartości minimum 10000,00 zł brutto; dla pakietu 15 jedno zadanie, zawierające przegląd lub naprawę urządzeń stanu gazów medycznych o wartości minimum 3000,00 zł brutto; dla pakietu 16 jedno zamówienie, zawierające przegląd osuszaczy o wartości minimum 10000,00 zł brutto; dla pakietu 17 jedno zamówienie, zawierające przegląd zestawów hydroforowych o wartości minimum 1000,00 zł brutto. Wartość zamówienia to wartość umowy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz zobligowany jest wykazać, że najpóźniej w chwili rozpoczęcia realizacji zamówienia będzie dysponował: dla pakietu 1: minimum dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji (E) i na stanowisku dozoru (D), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89, poz. 828 z póź.zm.) - GRUPA 1 -- uprawniające do wykonywania prac przy urządzeniach do 1kV lub więcej zakres uprawnień objętych zamówieniem; lub inne równoważne świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru; dla pakietu 2: minimum jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru (D), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89, poz. 828 z póź.zm.) - GRUPA 1 - uprawniające do wykonywania prac przy urządzeniach do 15kV lub więcej -zakres uprawnień objętych zamówieniem; lub inne równoważne świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, i minimum dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji (E), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89, poz. 828 z póź.zm.) - GRUPA 1- uprawniające do wykonywania prac przy urządzeniach do 15kV lub więcej - zakres uprawnień objętych zamówieniem; lub inne równoważne świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień w ramach pakietu nr2; dla pakietu 3: minimum dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji (E) i na stanowisku dozoru (D), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89, poz. 828 z póź.zm.) - GRUPA 1- uprawniające do wykonywania prac przy urządzeniach do 1kV lub więcej - zakres uprawnień objętych zamówieniem; lub inne równoważne świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub b) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczanego sprzętu, lub c) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub d) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowski Szpital Specjalistyczny im Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Krakowski Szpital Specjalistyczny im Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, w budynku Administracyjno-Konferencyjnym (Dziennik Podawczy).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: Przeglądy zasilaczy UPS i zasilaczy buforowych prądu stałego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy zasilaczy UPS i zasilaczy buforowych prądu stałego. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 11000,00 PLN netto poniżej 22000,00 PLN netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: Obsługa techniczna rozdzielni i wewnętrznych sieci dystrybucyjnych średniego napięcia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa techniczna rozdzielni i wewnętrznych sieci dystrybucyjnych średniego napięcia. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 22000,00 PLN netto poniżej 33000,00 PLN netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.22.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji po zgłoszeniu awarii - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: Naprawa sieci izolowanej IT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa sieci izolowanej IT. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 68000,00 PLN netto poniżej 78000,00 PLN netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4: Przeglądy i naprawy sprężarek śrubowych typ L05 i L07.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy sprężarek śrubowych typ L05 i L07. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 66000,00 PLN netto poniżej 76000,00 PLN netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5: Przeglądy sprężarek typ śrubowy L04.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy sprężarek typ śrubowy L04. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 4750,00 PLN netto poniżej 5750,00 PLN netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6: Przeglądy i naprawy pomp próżniowych typ AT100A, AT100B i AT63.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy pomp próżniowych typ AT100A, AT100B i AT63. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 47000,00 PLN netto poniżej 57000,00 PLN netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7: Przeglądy i naprawy pomp próżniowych typ PW4.23 i PW4.24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy pomp próżniowych typ PW4.23 i PW4.24. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 36000,00 PLN netto poniżej 47000,00 PLN netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8: Przegląd sprężarek śrubowych typ L07 i L22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd sprężarek śrubowych typ L07 i L22. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 6900,00 PLN netto poniżej 8250,00 PLN netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9: Przeglądy osuszaczy absorpcyjnych typ BAH101 z katalizatorem i osuszacz typ BA-A9xSDS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy osuszaczy absorpcyjnych typ BAH101 z katalizatorem i osuszacz typ BA-A9xSDS. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 19000,00 PLN netto poniżej 30000,00 PLN netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10: Przeglądy i naprawy zestawów pompowych typ SM302 i ZA-2-450.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy zestawów pompowych typ SM302 i ZA-2-450. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 7000,00 PLN netto poniżej 18000,00 PLN netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11: Przeglądy i naprawy agregatów prądotwórczych typ Gs550s.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy agregatów prądotwórczych typ Gs550s. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 28000,00 PLN netto poniżej 38000,00 PLN netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 Przeglądy i naprawy zestawów hydroforowych HYDRO-2000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy zestawów hydroforowych HYDRO-2000. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 11000,00 PLN netto poniżej 22000,00 PLN netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13: Przeglądy i naprawy urządzeń stanu gazów medycznych typ STARLET.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy urządzeń stanu gazów medycznych typ STARLET. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 78000,00 PLN netto poniżej 90000,00 PLN netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00-0, 45.21.51.40-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14: Przeglądy i naprawy urządzeń stanu gazów medycznych typ GAZMED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy urządzeń stanu gazów medycznych typ GAZMED. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 40000,00 PLN netto poniżej 50000,00 PLN netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00-0, 45.21.51.40-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15: Przeglądy urządzeń stanów gazów medycznych typ PSG3 INSMED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy urządzeń stanów gazów medycznych typ PSG3 INSMED. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 5900,00 PLN netto poniżej 7600,00 PLN netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00-0, 45.21.51.40-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16: Przeglądy i naprawy osuszaczy absorpcyjnych A12x i osuszaczy ziębniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy osuszaczy absorpcyjnych A12x i osuszaczy ziębniczych. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 38000,00 PLN netto poniżej 49000,00 PLN netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17: Przegląd zestawów hydroforowych firmy Instalcompact.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd zestawów hydroforowych firmy Instalcompact. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 1500,00 PLN netto poniżej 2500,00 PLN netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.