eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Roboty budowlane - Wymiana konstrukcji dachu i stropu w budynku mieszkalnym w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Brackiej 13 B Nr postępowania 115/2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-07

Katowice: Roboty budowlane - Wymiana konstrukcji dachu i stropu w budynku mieszkalnym w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Brackiej 13 B Nr postępowania 115/2016
Numer ogłoszenia: 36031 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego , ul. Grabowa 1A, 40-172 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 782 49 25, faks 0 32 258 6045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip-slaskie.pl/sznkat

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - Wymiana konstrukcji dachu i stropu w budynku mieszkalnym w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Brackiej 13 B Nr postępowania 115/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą dachu i stropu ostatniej kondygnacji budynku mieszkalnego w Wodzisławiu Śląskim przy ul Brackiej 13B, usytuowanego na działce nr 140/27, położonego na terenie zespołu szpitalnego - Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca, wpisanego do rejestru zabytków pod nr A/40/00. Budynek jest własnością Województwa Śląskiego. Zakres robót obejmuje: Rozbiórka dachu,Rozbiórka części konstrukcji murów powyżej ostatniej kondygnacji,Rozbiórka stropu ostatniej kondygnacji,Wykonanie stropu ostatniej kondygnacji,Wykonanie ścian powyżej stropu ostatniej kondygnacji,Wykonanie dachu z robotami pokrywczymi. Obiekt znajduje się na terenie objętym ochroną konserwatora zabytków. Roboty budowlane polegające na odtworzeniu elementów budynku obejmują: Pokrycie dachowe,Konstrukcję drewnianą dachu,Ściany zewnętrzne na poddaszu,Stolarkę okienną,Strop nad 1 kondygnacją. Kolejność prowadzenia robót budowlanych: Rozbiórka istniejących elementów budynku nie przewidzianych do adaptacji dach, strop, trzony kominowe, mury powyżej ostatniej kondygnacji, rynny i rury spustowe, obróbki blacharskie, instalacja odgromowa itp.,Prowadzenie robót budowlanych przebudowy budynku mieszkalnego zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym),Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe obiektu,Uporządkowanie terenu wokół budynku,Zakończenie budowy. Zakres robót obejmuje również: Prace pomiarowe i pomocnicze,Zakup materiałów,Transport i rozładunek na miejscu robót wszystkich materiałów,Wykonanie stropu,Ustawienie i rozebranie rusztowań,Uporządkowanie miejsca prowadzenia robót,Projekt i wykonanie instalacji odgromowej,Pomiary. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz dokumentacja projektowa, na którą składa się: Projekt budowlany, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Przedmiar robót materiał pomocniczy, Decyzja zatwierdzająca projekt budowlany i udzielenie pozwolenia na budowę, Dokumentacja dotycząca częściowej zmiany technologii zabezpieczenia istniejącego stropu. Każdy z Wykonawców jest zobowiązany zapoznać się ze specyfiką obiektu - dokonać wizji lokalnej budynku, terenu na którym usytuowany jest budynek, terenu przyległego, ze szczególnym uwzględnieniem miejsca na składowanie materiałów odpadowych i nowych materiałów budowlanych podczas prowadzenia robót oraz dróg dojazdowych. Roboty mogą być prowadzone wyłącznie w porze dziennej, w godzinach: pomiędzy 6:00 a 20:00, za wyjątkiem niedziel i świąt. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów organizacyjnych, wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, w tym opracowania wymaganej dokumentacji, protokołów, uzyskania zezwoleń i decyzji, opłat administracyjnych, w całym okresie prowadzenia robót oraz kosztów zabezpieczenia placu budowy; Wykonawca robót będzie odpowiedzialny za organizację oraz jakość wykonania, zgodnie z: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, poleceniami inspektora nadzoru i kierownika budowy. Formalności, jakich w zakresie przedmiotu zamówienia powinien dopełnić wyłoniony w przetargu Wykonawca: 1.Wykonawca jw. podpisze umowę z Wojewódzkim Szpitalem Chorób Płuc im. dr Alojzego mieszczącym się w Wodzisławiu Śląskim, przy ul. Brackiej 13, na czasowe zajęcie nieruchomości, w celu zorganizowania zaplecza i placu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kopii umowy zawartej ze szpitalem Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy na roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia oraz do uwzględnienia powyższych kosztów w cenie ofertowej. 2.Wykonawca dostarczy Zmawiającemu opłacone polisy (kserokopia potwierdzoną za zgodność z oryginałem) wraz z dowodami opłaconych składek najpóźniej w dniu podpisania umowy, obejmujące ubezpieczenie: a.wszystkich ryzyk budowy i montażu z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto; b.odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej posiadania i użytkowania mienia na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 1 000 000,00 PLN; c.sprzętu budowlanego Wykonawcy. 2.Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy metodą kalkulacji szczegółowej dla robót dotyczących przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową w formacie pdf oraz w wersji papierowej i przekazać go Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy. W związku z tym, że za wykonanie przedmiotu zamówienia przewidziano wynagrodzenie ryczałtowe, w/w kosztorys będzie miał jedynie charakter pomocniczy. 3.Wykonawca wyłoniony w niniejszym przetargu, zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót - tożsamego z ceną ofertową oraz kosztorysem, który będzie obejmował całość zamówienia i przedłożenia go Zamawiającemu, celem zatwierdzenia, najpóźniej w dniu podpisania umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 PLN. 2. Oferta niezabezpieczona wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego z ubiegania się o zamówienie publiczne. 3.Wadium należy wnieść, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 22 kwietnia 2016 r. do godz. 11:30. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. w pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Śląskiego Zarządu Nieruchomości, 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania przez bank Zamawiającego, na rachunku bankowym Zamawiającego. Brak wadium na rachunku Zamawiającego w dniu 22 kwietnia 2016 r. do godz. 11:30 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty. 7.Potwierdzenie (kopię dokumentu przelewu) wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 8.Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężnej, musi oryginały dokumentów wymienionych w pkt. 4 zdeponować w sekretariacie Śląskiego Zarządu Nieruchomości w Katowicach przy ul. Grabowej 1A, pokój 417, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez Wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów składanych przez Wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Warunek zostanie spełniony w przypadku wykazania przez Wykonawcę posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) przynajmniej jednej roboty budowlanej o wartości netto nie mniejszej niż 200.000,00 PLN, na budynku wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych oraz b) przynajmniej jednej roboty budowlanej o wartości netto nie mniejszej niż 200.000,00 PLN polegających na wymianie więźby dachowej wraz z pokryciem dachu. Wykazane roboty budowlane muszą być wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez Wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów składanych przez Wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Warunek zostanie spełniony w przypadku wykazania przez Wykonawcę dysponowania: a)co najmniej jedną osobą z uprawnieniami konstrukcyjno - budowlanymi niezbędnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającą przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi (lub równoważne obowiązujące - odpowiadające im ważne uprawnienia), i która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych, wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie przepisami wskazanymi w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. b) co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub posiadającą decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub posiadająca prawo do świadczenia usług transgranicznych, we wskazanej branży w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. c) co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe: uprawnienia projektowe w branży elektrycznej lub równoważne obowiązujące.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez Wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.poprawnie wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2.dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3.pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 4.Oświadczenie z art. 91 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego - załącznik nr 8 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin wykonania robót - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie: 1.terminu realizacji zamówienia, w sytuacji: a.gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, co zostanie potwierdzone wpisem do dziennika budowy, b.gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej oraz w przypadku ujawnienia dodatkowych robót nie wykazanych w projekcie i konieczności ich wykonania, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, c.wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, Siła wyższa musi być zdarzeniem zewnętrznym w stosunku do powołującego się na nią podmiotu na tyle nieprzewidywalnym w danym czasie i miejscu, że nie można było zapobiec jego skutkom. Stan określany w ten sposób powinien istnieć obiektywnie, a więc musi być widoczny i sprawdzalny dla nieuprzedzonego obserwatora; nie może być np. wytworem wyobraźni. 2.warunków płatności, w tym również zmiany terminów płatności, 3.kierownika budowy, pod warunkiem zachowania kwalifikacji zawodowych, 4.ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 5.zamiany materiałów przedstawionych w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i będą: a.powodować obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy lub, b.powodować poprawienie parametrów technicznych lub, c.wynikać z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 3.Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów i urządzeń. Zmiany materiałów i urządzeń muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego, w porozumieniu z projektantem oraz nie mogą wpłynąć na zmianę ceny wykonania przedmiotu zamówienia. Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest pisemne zwrócenie się o wyrażenie zgody jednej ze stron na dokonanie zmiany w umowie z podaniem uzasadnienia faktycznego oraz wyrażenie zgody drugiej strony. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian. Zmiana treści umowy nie może być niekorzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-slaskie.pl/sznkat
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Katowice, ul. Grabowa 1A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2016 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Katowice, ul. Grabowa 1A, p.417..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.