Łąck: Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego do siedziby Nadleśnictwa Łąck w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 360292 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Łąck , ul. Lipowa 4, 09-520 Łąck, woj. mazowieckie, tel. 024 2614001, faks 02628884.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego do siedziby Nadleśnictwa Łąck w 2016 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego do siedziby Nadleśnictwa Łąck w 2016 roku. Realizacja dostaw następować będzie od dnia podpisania umowy do dnia upływu terminu na jaki umowa została zawarta, sukcesywnie na podstawie składanych przez Zamawiającego telefonicznych zamówień potwierdzonych faksem lub za pomocą poczty e-mail w przeciągu 24 godzin od telefonicznego złożenia zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego w ilości 46500 litrów - dla zadania częściowego: 1 Dostawa oleju opałowego w ilości 11000 litrów - dla zadania częściowego: 2.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.51.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: w postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Oferent zobowiązany jest wykazać się dokumentem koncesji na obrót paliwami ciekłymi, co najmniej na okres od dnia złożenia oferty do końca trwania umowy. W przypadku kiedy koncesja wygasa w okresie przewidywanym na realizację zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia koncesji na wymagany okres. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie wiedzy i doświadczenia nie precyzuje wymagań, których wykonawcy będą zobowiązani spełnić.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie potencjału technicznego nie precyzuje wymagań, których wykonawcy będą zobowiązani spełnić.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia nie precyzuje wymagań, których wykonawcy będą zobowiązani spełnić.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie pod odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w kwocie minimum 150 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji zgłoszenia (dni) - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia. c) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), d) dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia, e) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_lack/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Łąck
ul. Lipowa 4
09-520 Łąck.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Łąck ul. Lipowa 4 09-520 Łąck pok. nr 2 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oleju napędowego (rozliczana w temperaturze referencyjnej) do siedziby Nadleśnictwa Łąck w 2016 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowane zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem wynosi do 46500 litrów. Dostawy oleju napędowego, stanowiącego przedmiot zamówienia, następować będą do zbiornika paliwa o pojemności 5000 l znajdującego się w siedzibie Zamawiającego w Łącku przy ul. Lipowej 4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zgłoszenia (dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oleju opałowego do siedziby Nadleśnictwa Łąck w 2016 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowane zapotrzebowanie na olej opałowy w okresie objętym zamówieniem wynosi do 11000 litrów. Dostawy oleju opałowego, stanowiącego przedmiot zamówienia, następować będą do zbiorników o łącznej pojemności 4000 l znajdujących się w kotłowni w siedzibie Zamawiającego w Łącku przy ul. Lipowej 4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zgłoszenia (dni) - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów służbowych, pojazdów ratowniczo-gaśniczych jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w latach 2024-2025
- "Sukcesywne zakupy paliw rozliczanych za pomocą kart paliwowych do pojazdów i urządzeń służbowych Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu."- II postępowanie.
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dęblinie
- Dostawa paliw płynnych w roku 2024/2025 na potrzeby Zakładu Komunalnego Głogówek Spółka z o.o. w Głogówku
- SVA/U/4620-35/2024 DSE Jarosław- zakup wraz z dostawą oleju napędowego do celów opałowych - lekkiego do JW w m. Nowy Glinnik
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.