eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-31

Nowa Dęba: Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie
Numer ogłoszenia: 360272 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 296984 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie, ul. M. C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 8462651 w. 120, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie z podziałem na części. 1. Zakres świadczonych usług obejmować będzie utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie, wymienionych w Załączniku nr 1- Wykaz Aparatury i Sprzętu Medycznego - Cennik szczegółowy do SIWZ w zakresie: pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych i konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń oraz Ustawą z dnia 20 maja 2010r.o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r. poz.876) jak również bieżących napraw i prowadzenia paszportów urządzeń medycznych. 2 . Wykonawca oświadcza, że : - dysponuje określonym przez wytwórcę zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi; - posiada odpowiednie instrukcje serwisowe wyrobu oraz odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności serwisowych; - posiada odpowiednie kwalifikacje lub zatrudnia osoby z tymi kwalifikacjami oraz doświadczeniem zawodowym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem, 2) konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia producentów urządzeń, 3) przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego, 4) prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego, 5) prowadzenie kart naprawy urządzeń, 6) okresowe kontrole sprzętu pomiarowego (kalibracja), 7) wycena aparatury medycznej oraz sporządzanie notatek o stanie urządzeń, w tym nie nadających się do naprawy. 4. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: - Konserwacji i przeglądom podlegają urządzenia i aparatura medyczna wymieniona w Załączniku nr 1 do SIWZ. - Okresowe przeglądy techniczne będą wykonywane z częstotliwością określoną w Załączniku nr 1 - Wykaz Aparatury i Sprzętu Medycznego - Cennik szczegółowy do SIWZ i w terminach ustalonych przez Zamawiającego - Dział Techniczno - Gospodarczy w porozumieniu z Wykonawcą wynikających z właściwości danego sprzętu/ aparatury, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą jak również wynikających z zaleceń producenta i w obecności pracownika Działu Techniczno-Gospodarczego. - Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Technicznym Zamawiającego, z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej / kosztorysu. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej / kosztorysu przez Kierownika Zamawiającego. - Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia osobami przeszkolonymi, posiadającymi stosowne kwalifikacje lub autoryzacje, zgodnie z wymogami producenta sprzętu medycznego oraz obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami z zachowaniem przepisów BHP i P/POŻ . - Czynności przeglądowo - konserwacyjne sprzętu i aparatury medycznej obejmują w szczególności: 1) sprawdzenie prawidłowości działania 2) wymianę materiałów eksploatacyjnych, m.in. takich jak: filtry wody, filtry powietrza, uszczelki, zawory, zużyte akumulatory - baterie, bezpieczniki, żarówki, promienniki, siłowniki, sprężyny, czujniki, grzałki, elektrody itp. Wynikających z normalnego użytkowania sprzętu; 3) określenie czy sprzęt może być dopuszczony do użytkowania; 4) wskazanie zakresu niezbędnych czynności w celu dopuszczenia sprzętu i aparatury medycznej do dalszej eksploatacji; 5) sprawdzenie i ewentualne czyszczenie elementów aparatury i urządzeń (w tym mycie chemiczne wywoływarek RTG) 6) sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego; 7) ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, 8) ewentualną naprawę zużytych podzespołów lub ich wymianę, po akceptacji Zamawiającego; 9) w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów UDT: przygotowanie urządzenia do odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami inspektorów UDT, uczestnictwo w odbiorach z udziałem inspektorów UDT. - Każdą czynność przeglądowo- konserwacyjną oraz sprawdzenie sprzętu pomiarowego musi zostać potwierdzone w karcie pracy i wpisane przez Wykonawcę do paszportu technicznego urządzenia tj. wprowadzenie każdorazowo wpisu o wykonanych czynnościach, uszkodzeniach oraz o dopuszczeniu lub nie dopuszczeniu sprzętu medycznego do dalszego użytkowania. - W przypadku wyłączenia urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy - nie używać. - Zgłoszenia konieczności przeprowadzenia przeglądu technicznego lub naprawy przekazywane będą w formie telefonicznej lub pisemnie drogą e-mail, przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. - Maksymalny czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia wynosi 48 godzin (w dni robocze), lub w pierwszy dzień roboczy po zgłoszeniu w dniu wolnym od pracy. - Usunięcie usterek zostanie dokonane w przypadku dostępności części zamiennych w terminie 5 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę akceptacji kosztów naprawy, a w przypadku napraw bardziej skomplikowanych w terminie 10 dni roboczych od otrzymania akceptacji kosztu naprawy. - Gwarancja na wymienione części zamienne i materiały nie może być krótsza od gwarancji danej przez ich producenta. 5. Zamówienie obejmuje 21 Części (dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne części lub na całość zamówienia). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Części zamówienia: Część Nr 1 - Mammograf Część Nr 2 - Inkubator Część Nr 3 - Kardiostymulator zewnętrzny Część Nr 4 - Ultrasonografy Część Nr 5 - Ultrasonograf Część Nr 6 - Urządzenie do badania wydolności płuc Część Nr 7 - Reduktory tlenowe Część Nr 8 - System monitorowania glikemii Guardia Część Nr 9 - Aparatura laboratoryjna Część Nr 10 - Ultrasonograf Część Nr 11 - Spirometr Część Nr 12 - Holter Część Nr 13 - Aparat do urodynamiki Część Nr 14 - Spirometr diagnostyczny Część Nr 15 - Aparat USG Część Nr 16 - Aparat Rtg Część Nr 17 - Automatyczny dwugłowy wstrzykiwacz kontrastu Część Nr 18 - Sprzęt endoskopowy firmy OLYMPUS Część Nr 19 - Aparat do diagnostyki zaburzeń oddechowych Część Nr 20 - Aparat Auto CPAP Część Nr 21 - Aparatura do fizykoterapii.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 5   

Nazwa: Ultrasonograf

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTIMEDIA-CENTER Piotr Dąbrowski, Al. Kraśnicka 182 A, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 922,50

  • Oferta z najniższą ceną: 922,50 / Oferta z najwyższą ceną: 00,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: Aparatura laboratoryjna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VARIMED B.&E.Giedz s.c., ul.S. Staszica 1, 00-051 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1476,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1476,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2091,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 10   

Nazwa: Ultrasonograf

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTIMEDIA-CENTER Piotr Dąbrowski, Al. Kraśnicka 182 A, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 922,50

  • Oferta z najniższą ceną: 922,50 / Oferta z najwyższą ceną: 00,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 13   

Nazwa: Aparat do urodynamiki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTIMEDIA-CENTER Piotr Dąbrowski, Al. Kraśnicka 182 A, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 922,50

  • Oferta z najniższą ceną: 9222,50 / Oferta z najwyższą ceną: 00,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 15   

Nazwa: Aparat Usg

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTIMEDIA-CENTER Piotr Dąbrowski, Al. Kraśnicka 182 A, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 922,50

  • Oferta z najniższą ceną: 922,50 / Oferta z najwyższą ceną: 00,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 16   

Nazwa: Aparat Rtg

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTIMEDIA-CENTER Piotr Dąbrowski, Al. Kraśnicka 182 A, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1168,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1168,50 / Oferta z najwyższą ceną: 00,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.