To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-06
Ogłoszenie nr 360258 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.
Krotoszyn: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla Projektu pn. : Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Krotoszyn (Zespól Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie, Szkoła Podstawowa w Biadkach, Przedszkole Nr 5 w Krotoszynie)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 - Działanie 3.2 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym. Poddziałanie 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 333337-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Krotoszyn, krajowy numer identyfikacyjny
25085487200000, ul.
ul. Hugona Kołłątaja
7,
63700
Krotoszyn, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
62 7227454, 62 722 74 34, faks
62 594 05 01, e-mail
zp@um.krotoszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla Projektu pn. : Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Krotoszyn (Zespól Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie, Szkoła Podstawowa w Biadkach, Przedszkole Nr 5 w Krotoszynie)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IR.271.14.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej, branży sanitarnej oraz branży elektrycznej dla Projektu pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Krotoszyn (Zespół Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie, Szkoła Podstawowa w Biadkach, Przedszkole Nr 5 w Krotoszynie). Zakres robót budowlanych szczegółowo opisano w pkt. III.3 SIWZ. Obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego polegać będą w szczególności na: a)Wykonywaniu czynności wymienionych w art. 25 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) , to jest: 1) reprezentowaniu inwestora na budowie przez sprawowaniu kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzaniu jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowaniu przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane 3) sprawdzaniu i odbiorach robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowaniu i udziału w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania; 4) potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowaniu rozliczeń budowy; b)codziennej obecności na placu budowy co najmniej jednego z inspektorów nadzoru w dniach, w których prowadzone są roboty budowlane (obecność potwierdzona wpisem w rejestr prowadzony przez Zamawiającego), c)kontroli zgodności wykonanych robót pod względem technicznym z dokumentacją budowlaną, pozwoleniem na budowę, normami i przepisami branżowymi oraz warunkami umowy z wykonawcą, d)nadzorze nad wykonaniem robót w sposób gwarantujący bezpieczeństwo obiektu w trakcie realizacji i użytkowania, e)doradztwie w zakresie zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych dotyczących nadzorowanych robót, f)przeprowadzaniu odbiorów częściowych wykonanych robót, g)kontroli usunięcia usterek i braków stwierdzonych w czasie odbioru oraz okresie rękojmi i gwarancji, h)udziału w odbiorach końcowych, przekazywaniu obiektu do eksploatacji oraz przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji, i)sprawdzaniu kosztorysów wykonawczych i faktur za wykonane roboty budowlano - instalacyjne oraz pomoc przy rozliczeniu finansowym obiektu w sposób zapewniający możliwość terminowej ich zapłaty, j)bieżącym informowaniu Zamawiającego o zaistniałych sporach lub problemach, k)przygotowywaniu wszelkich dokumentów niezbędnych do rozliczenia Projektu w ramach umowy o dofinansowanie ze środków WRPO 2014-2020, w tym m.in. wykazania osiągnięcia zakładanych efektów i wskaźników. l)opracowywaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów na ewentualne nieprzewidziane roboty budowlane mających wpływ na prawidłowe wykonanie zakresu podstawowego robót, m)uczestniczeniu w pracach Komisji Przetargowej zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Krotoszynie, w tym sprawdzanie kosztorysów ofertowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym oraz ocena przygotowania wykonawców pod względem zdolności technicznej do realizacji robót, n)weryfikacji harmonogramu realizacji zadania, przygotowanego przez wykonawcę robót, o)udziału w okresie realizacji robót w naradach koordynacyjnych, których termin wyznaczy Zamawiający, p)stawianiu się na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego w ciągu 24h od powiadomienia, a w sytuacjach wymagających natychmiastowego działania w ciągu 6h, q)udziału w rozliczeniu końcowym inwestycji, r)podejmowaniu działań celem ochrony Zamawiającego przed podwójną płatnością wynagrodzenia za roboty podwykonawców w sytuacji przewidzianej w przepisie art. 6471 Kodeksu cywilnego, s)sprawdzeniu poprawności i kompletności opracowania dokumentacji powykonawczej i pozostałych dokumentów odbiorowych oraz ocenie ich zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi, t)przygotowywaniu i przedkładaniu Zamawiającemu protokołów konieczności robót polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, robót dodatkowych i zamiennych, u)współuczestnictwo w występowaniu Zamawiającego w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. Usługa obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego zarówno nad robotami podstawowymi jak i ewentualnymi robotami polegającymi na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, robotami dodatkowymi i zamiennymi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla obiektu: Zespół Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT50000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 49200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla obiektu: Szkoła Podstawowa w Biadkach. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT45000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23370.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla obiektu: Przedszkole Nr 5 w Krotoszynie. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18450.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie - etap II
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego w roku 2024
- Dostawa dializatorów, igieł, linii i koncentratów do dializ dla SPZOZ w Krotoszynie
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.