eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › >>Czytam więc jestem<< w ramach którego planowane są roboty budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie i termomodernizacji istniejącego budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Siemiatyczach



Ogłoszenie z dnia 2016-12-06

Ogłoszenie nr 360239 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.

Siemiatycze: >>Czytam więc jestem<< w ramach którego planowane są roboty budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie i termomodernizacji istniejącego budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Siemiatyczach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 335938-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 345589-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. Ks. Anny Jabłonowskiej, krajowy numer identyfikacyjny 90529600000, ul. ul. Górna  , 17300   Siemiatycze, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 85 655 23 18, faks 85 655 23 18, e-mail mbpsiemiatycze@neostrada.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.mbp.edu.pl/ http://bip.mbp.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

>>Czytam więc jestem<< w ramach którego planowane są roboty budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie i termomodernizacji istniejącego budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Siemiatyczach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MBP.221.1.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 niniejszej SIWZ. Załączone przedmiary robót, określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien, przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar, ma ułatwić Wykonawcy, skalkulowanie ceny i nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy. Umowa jest ryczałtowa i jej cena nie podlega zmianie podczas realizacji umowy.4.Przedmiot zamówienia: przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja istniejącego budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Siemiatyczach. Kategoria obiektu IX. Istniejący budynek znajduje się na działce ewidencyjnej o nr 4111. Budynek jest parterowy, częściowo podpiwniczony, przykryty dachami dwuspadowymi. Konstrukcja murowana w układzie konstrukcyjnym dwukierunkowym o wymiarach rzutu długość: 30,87 m, szerokość: 29,01 m, wysokość: 7,23 m. budynek użytkowany jako biblioteka. Zakres robót wewnątrz budynku obejmuje wykonanie:1)korekta układu funkcjonalnego (rozbiórka i wykonanie nowych ścianek działowych),2)wstawienie nadproży w projektowanych otworach drzwiowych,3)dostosowanie łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych,4)w łazienkach, gdzie ściany są obłożone glazurą, należy ją skuć i położyć nową,5)obudowanie pionów kanalizacyjnych płytą gipsowo-kartonową6)zmiana armatury,7)wymiana stolarki drzwiowej,8)rozbudowa i przebudowa instalacji wewnętrznych elektrycznych i wodno-kanalizacyjnych i CO.,9)wykonanie instalacji ochrony przeciwpożarowej,10)wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego,11)wykonanie instalacji teleinformatycznej,12)wykonanie instalacji klimatyzacyjnej,13)wykonanie sufitów podwieszanych,14)wyrównanie, szpachlowanie i malowanie ścian farbami lateksowymi,15)zdjęcie istniejącego pokrycia podłóg parteru, wyrównanie posadzki betonowej oraz wykonanie wymaganych innych prac umożliwiających wykonanie posadzki żywiczej w większości pomieszczeń a pozostałych ułożenie gresu,16)zawilgocone ściany piwniczne odgrzybić i osuszyć,17)otworzyć zaślepione kratki wentylacyjne we wszystkich pomieszczeniach. Zakres prac zewnątrz budynku obejmuje wykonanie:1)rozbiórka istniejącego wiatrołapu, schodów oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych i wykonanie nowego wiatrołapu ze schodami i podjazdem dla osób niepełnosprawnych, wykończenie schodów gresem,2)wykonanie balustrady ze stali nierdzewnej kwasoodpornej,3)demontaż rynien, rur spustowych oraz innych elementów i ponowny montaż po dociepleniu budynku,4)wymiana szyldu biblioteki,5)wykonanie nowych ścianek fundamentowych, wieńca żelbetowego ścian fundamentowych, wykonanie ścian zewnętrznych wraz z ociepleniem, wykonanie żelbetowej płyty wraz z ociepleniem wylanie wylewki, pokrycie papą,wstawianie okien, parapetów, wykonanie posadzki na gruncie, tynkowanie, malowanie,6)skucie części tarasów, wykonanie nowych ścianek fundamentowych pod projektowane regały, wykonanie wieńca żelbetowego, wykonanie ścian zewnętrznych wraz z ociepleniem, wykonanie stropu belkowego z ociepleniem, wykonanie więźby dachowej, pokrycia dachowego z blachy, wstawienie okien, wykonanie posadzki na gruncie, tynkowanie, malowanie,7)ocieplenie ścian zewnętrznych budynku,8)rozbiórka ścian zewnętrznych, wstawianie okien,9)powiększenie części otworów okiennych, zamurowanie części otworów okiennych, 10)wykonanie nowej elewacji 11)montaż nowego oświetlenia i instalacji odgromowej. Kolejność wykonywania robót obejmuje zagospodarowanie terenu placu budowy, roboty ziemne, roboty budowlano-montażowe, roboty wykończeniowe oraz wszelkie inne roboty wykonywane przy użyciu maszyn i urządzeń technicznych na placu budowy. 5. Zalecane jest aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia 6.Zakres robót obejmuje również wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę w celu oddania Robót do normalnej eksploatacji i przekazanie ich Zamawiającemu.7.Ilekroć opisując przedmiot zamówienia1)przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, 2)przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia,Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym i należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie "lub równoważne". Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 8.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9.Warunki realizacji robót: roboty będące przedmiotem zamówienia, będą wykonywane na czynnym obiekcie, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do zachowana najwyższej staranności przy zabezpieczaniu miejsca robót. Prace budowlane muszą zostać skoordynowane w sposób zapewniający bezkolizyjną pracę Biblioteki. 10.Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas rozbiórki i pozostałych prac obciążają Wykonawcę. Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.11.Założenia odbioru:1) Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 02.07.2018 r., z tym, że do 30.12.2016 r., należy wykonać prace na kwotę 40 000,00 zł. Szczegółowy zakres i termin wykonania robót budowlanych, zostanie określony w harmonogramie. Wykonawca przed podpisaniem umowy, będzie zobowiązany opracować w/w harmonogram i przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. 2) Wykonawca jest zobowiązany dołączyć wraz z dokumentacją odbiorową zadania, wszystkie atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne, w tym atesty i instrukcje.13. Wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w dokumentacji podano jako przykładowe i określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w dokumentacji lub ten standard podwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. 14.Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. 15.Podczas prowadzenia robót muszą być bezwzględnie przestrzegane przepisy BHP, a w szczególności ogrodzenie terenu i oznaczenie stref niebezpiecznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45310000-3, 45314320-0, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 45400000-1, 45420000-7, 45430000-0, 45312310-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1167390.97
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPHU MAJKA Maria Demiańczuk,  biuro@majka.net.pl,  ul. Mickiewicza 7,  17-300,  Siemiatycze,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 996384.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 996384.03
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1660500.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.