eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszno › USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH BUDYNKÓW, ZEWNĘTRZNYCH POWIERZCHNI UTWARDZONYCH ORAZ TERENÓW ZIELONYCH W JEDNOSTKACH WOJSKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE DZIAŁANIA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3378

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-05

Oleszno: USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH BUDYNKÓW, ZEWNĘTRZNYCH POWIERZCHNI UTWARDZONYCH ORAZ TERENÓW ZIELONYCH W JEDNOSTKACH WOJSKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE DZIAŁANIA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3378
Numer ogłoszenia: 360206 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109711 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 7474572, faks 94 7474571, 7474605.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON-Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH BUDYNKÓW, ZEWNĘTRZNYCH POWIERZCHNI UTWARDZONYCH ORAZ TERENÓW ZIELONYCH W JEDNOSTKACH WOJSKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE DZIAŁANIA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3378.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych budynków, zewnętrznych powierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych w Jednostkach Wojskowych zlokalizowanych na terenie działania Jednostki Wojskowej 3378 System sprzątania Sprzątanie powierzchni wewnętrznych od poniedziałku do piątku w godzinach pracy od 7.30- 15.30. Ręczne lub mechaniczne zamiatanie chodników, dróg i powierzchni utwardzonych. Wywóz z terenu obsługiwanych kompleksów powstających zanieczyszczeń. Usuwanie śniegu i lodu z terenów utwardzonych oraz posypywanie piaskiem ciągów komunikacyjnych dla pieszych i pojazdów mechanicznych po opadach śniegu, wystąpieniu gołoledzi i zlodowaceń powierzchni powinno odbywać się w taki sposób i z taką częstotliwością, aby zabezpieczyć bezpieczne poruszanie się osób i pojazdów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu uszczerbku na zdrowiu osób, uszkodzeń pojazdów spowodowanych nie przygotowaniem powierzchni utwardzonych do bezpiecznego użytkowania. Pranie firan, czyszczenie żaluzji, rolet i verticali. Czynność wykonywana na pisemne wezwanie Kierownika GZ w ciągu 7 dni od dnia wymaganego, jako rozpoczęcie prac. Wykonawca zabezpiecza wywóz suszu, zebranych liści, skoszonej trawy i innych roślin oraz zakup piasku jak również zakup wszystkich materiałów związanych z technologią sprzątania (płyny do mycia i konserwacji, pasty, worki na śmieci, sprzęt gospodarczy, uzupełnianie papieru toaletowego, mydła, ręczników, odświeżaczy powietrza w toaletach, środki ochrony osobistej, itp.) w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego za 1 m2 sprzątanej powierzchni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00 - 90.10.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ I : MIROSŁAWIEC

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DGP CLEAN PARTNER Sp.z o.o., ul. Najśw. Marii Panny 5e, LEGNICA, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 252471,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109551,00

  • Oferta z najniższą ceną: 109551,00 / Oferta z najwyższą ceną: 179664,95

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ II : Wałcz (Rejon NADARZYCE)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DGP CLEAN PARTNER Sp.z o.o., ul. Najśw. Marii Panny 5e, LEGNICA, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22272,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20242,24

  • Oferta z najniższą ceną: 20242,24 / Oferta z najwyższą ceną: 123371,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.