eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Podlaski › Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Radzyń Podlaski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-30

Radzyń Podlaski: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Radzyń Podlaski
Numer ogłoszenia: 360196 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287700 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 4131800, faks 83 4131800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Radzyń Podlaski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawę i montaż wyposażenia kuchni oraz wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach oddziałów przedszkolnych, dostawę wyposażenia, zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych do sal oddziałów przedszkolnych, w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Radzyń Podlaski, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie podzielone jest na następujące części: Część I. Dostawa i montaż wyposażenia kuchni oraz wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach w oddziałach przedszkolnych (ZS w Białej, ZS w Białce, ZS w Zabielu, SP w Żabikowie, SP w Brzostówce), Część II. Dostawa wyposażenia, zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych do sal oddziałów przedszkolnych (ZS w Białej, ZS w Białce, ZS w Zabielu, SP w Żabikowie, SP w Brzostówce), 3. Szczegółowy zakres robót i dostaw zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.(do oferty należy załączyć opisy i fotografie oferowanego sprzętu, mebli ,zabawek) 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie rzeczy fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym określonym we właściwych aktach prawnych. 5. Podane z specyfikacji nazwy własne mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego oraz gwarantują taka sama funkcjonalność jak rzeczy opisanych w zał. nr 2. 6. Ciężar udowodnienia, że zaoferowany przedmiot jest równoważny w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego spoczywa na Oferencie. 7. Oferent jest odpowiedzialny za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w tym za terminowe wykonanie, jakość i zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi. 8. Oferent na swój koszt dostarczy, rozładuje oraz zamontuje sprzęty i meble w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz dokona ich wstępnego rozruchu. 9. Oferent na swój koszt przeszkoli personel w zakresie obsługi sprzętu do wyposażenia kuchni 10. Miejscem realizacji zadania jest 8 oddziałów przedszkolnych w 5 szkołach na terenie Gminy Radzyń Podlaski: ZS w Białej, ZS w Białce, ZS w Zabielu, SP w Żabikowie, SP w Brzostówcu. 11. W przypadku sprzętu AGD podane parametry są parametrami minimalnymi. 12. Każdy z dostarczonych przedmiotów powinien posiadać deklaracje zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym, w szczególności być zgodny z Dyrektywa 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wyposażenie sal winno posiadać atesty, certyfikaty wymagane dla wyrobów przeznaczonych dla dzieci. 13.Wybrany Wykonawca wraz przedmiotem zamówienia przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów (protokoły inwentaryzacje, opinie, uzgodnienia, certyfikaty, gwarancje) potwierdzających spełnianie wymagań i prawidłowości ich zamontowania. 14.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty są uszkodzone, bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 44.41.17.00 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dostawę i montaż wyposażenia kuchni oraz wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach oddziałów przedszkolnych, dostawę wyposażenia, zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych do sal oddziałów przedszkolnych, w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Radzyń Podlaski, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa wyposażenia, zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych do sal oddziałów przedszkolnych (ZS w Białej, ZS w Białce, ZS w Zabielu, SP w Żabikowie, SP w Brzostówce),

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o Sp. k, ul. Graniczna 46, 93-428 Łodzi, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119873,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 132873,73

  • Oferta z najniższą ceną: 132873,73 / Oferta z najwyższą ceną: 132873,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.