eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieniawa › Udzielenie długoterminowej pożyczki-kredytu w wysokości 1 400 000 zł, z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Sieniawa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Sieniawa: Udzielenie długoterminowej pożyczki-kredytu w wysokości 1 400 000 zł, z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Sieniawa
Numer ogłoszenia: 360195 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieniawa , Rynek 1, 37-530 Sieniawa, woj. podkarpackie, tel. 016 6227301, faks 016 6227301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowej pożyczki-kredytu w wysokości 1 400 000 zł, z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Sieniawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowej pożyczki-kredytu w wysokości 1 400 000 zł słownie: jeden milion czterysta tysięcy złotych ( kwota postawiona do dyspozycji kredytobiorcy), z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Sieniawa CPV: 66.11.00.00-4 66.11.30.00-5 Zamawiający ma prawo nie wykorzystać pełnej kwoty pożyczki/kredytu bez ponoszenia żadnych związanych z tym kosztów. 2). Zamawiający określa następujące terminy spłaty pożyczki/kredytu w wysokości 1 400 000 zł : Nr raty Kwota raty w zł Termin spłaty Roczna wartość spłat I 50.000,00 31.03.2009 r. 200.000,00 II 50.000,00 30.06.2009 r. III 50.000,00 30.09.2009 r. IV 50.000,00 31.12.2009 r. V 25.000,00 31.03.2010 r. 100.000,00 VI 25.000,00 30.06.2010 r. VII 25.000,00 30.09.2010 r. VIII 25.000,00 31.12.2010 r. IX 15.000,00 31.03.2011 r. 60.000,00 X 15.000,00 30.06.2011 r. XI 15.000,00 30.09.2011 r. XII 15.000,00 31.12.2011 r. XIII 40.000,00 31.03.2012 r. XIV 40.000,00 30.06.2012 r. XV 40.000,00 30.09.2012 r. XVI 40.000,00 31.12.2012 r. 160.000,00 XVII 750,00 31.03.2013 r. 3.000,00 XVIII 750,00 30.06.2013 r. XIX 750,00 30.09.2013 r. XX 750,00 31.12.2013 r. XXI 750,00 31.03.2014 r. 3.000,00 XXII 750,00 30.06.2014 r. XXIII 750,00 30.09.2014 r. XXIV 750,00 31.12.2014 r. XXV 3.250,00 31.03.2015 r. 13.000,00 XXVI 3.250,00 30.06.2015 r. XXVII 3.250,00 30.09.2015 r. XXVIII 3.250,00 31.12.2015 r. XXIX 2.308,50 31.03.2016 r. 9.234,00 XXX 2.308,50 30.06.2016 r. XXXI 2.308,50 30.09.2016 r. XXXII 2.308,50 31.12.2016 r. XXXIII 1.000,00 31.03.2017 r. 4.000,00 XXXIV 1.000,00 30.06.2017 r. XXXV 1.000,00 30.09.2017 r. XXXVI 1.000,00 31.12.2017 r. XXXVII 2.500,00 31.03.2018 r. 90.000,00 XXXVIII 22.500,00 30.06.2018 r. XXXIX 22.500,00 30.09.2018 r. XL 22.500,00 31.12.2018 r. XLI 22.500,00 31.03.2019 r. 90.000,00 XLII 22.500,00 30.06.2019 r. XLIII 22.500,00 30.09.2019 r. XLIV 22.500,00 31.12.2019 r. XLV 80.000,00 31.03.2020 r. 320.000,00 XLVI 80.000,00 30.06.2020 r. XLVII 80.000,00 30.09.2020 r. XLVIII 80.000,00 31.12.2020 r. XLIX 86.941,50 31.03.2021 r. 347.766,00 L 86.941,50 30.06.2021 r. LI 86.941,50 30.09.2021 r. LII 86.941,50 31.12.2021 r. R A Z E M 1.400.000,00 3). Kredytobiorca (Zamawiający) może dokonać spłaty pożyczki/kredytu wcześniej niż będzie to określone w umowie, a odsetki naliczone zostaną do momentu spłaty pożyczki/kredytu. Pożyczkobiorca/Kredytobiorca nie zostanie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami z tytułu wcześniejszej spłaty pożyczki/kredytu. 4). Oprocentowanie pożyczki/kredytu będzie zmienne w całym okresie kredytowania - oparte na stopie procentowej rynku międzybankowego WIBOR 3 M. Odsetki naliczane i płatne będą w okresach kwartalnych (w okresie jednego kwartału odpowiadającemu okresowi przyjętej stawki bazowej oprocentowanie będzie stałe). 5). Pożyczka/Kredyt będzie uruchomiona(y) jednorazowo nie później niż do dnia 30.12.2008 r. poprzez przekazanie środków na rachunek bankowy prowadzony dla Miasta i Gminy Sieniawa, założony w banku wykonującym bankową obsługę budżetu. 6). Zabezpieczeniem spłaty pożyczki/kredytu będzie weksel własny in blanco. 7). Gmina może na żądanie Banku udostępnić kopie posiadanych i uwierzytelnionych sprawozdań przedstawiających jej sytuację finansową. 8). Gmina Sieniawa nie udzieliła poręczeń majątkowych na rzecz innych podmiotów. 9). Gmina Sieniawa nie posiada obciążeń majątku komunalnego hipoteką..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4, 66.11.30.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2). posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5). Oferta musi być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych. Na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia ułożone w następującej kolejności: a) formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji, b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy), d). koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy), e). pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 2). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkt 1 lit. c), składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie rozpoczęto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ). 3). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sieniawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie ul. Rynek 1 37-530 Sieniawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie ul. Rynek 1 37-530 Sieniawa sekretariat pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.