Ogłoszenie nr 360191 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.
Lutowiska: Obsługa punktów informacyjno-kasowych na terenie BdPN w sezonie turystycznym 2016
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 65650-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 65962-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 141567
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny
18079217400000, ul.
Ustrzyki Górne 19
,
38713
Lutowiska, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
134 610 650, faks
134 610 650, e-mail
dyrekcja@bdpn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bdpn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa punktów informacyjno-kasowych na terenie BdPN w sezonie turystycznym 2016
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-371-3/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa: prowadzenia punktów informacyjno-kasowych przy wejściach na szlaki oraz ścieżki przyrodnicze Bieszczadzkiego Parku Narodowego, na parkingi oraz pola namiotowe. Zakres zamówienia obejmuje: obsługę punktów informacyjno - kasowych dotyczącą: sprzedaży biletów wstępu na szlaki BdPN, sprzedaży biletów za udostępnianie ścieżek przyrodniczych, pobieranie opłaty za wielokrotny wstęp na szlaki turystyczne oraz udostępnienie obszaru ścieżek przyrodniczych, udzielanie informacji turystycznej, prowadzenie kart ewidencji ruchu turystycznego, sprzedaż wydawnictw dostarczonych przez BdPN, obsługi parkingów, pól namiotowych, sprzątanie sanitariatów, dbałość o porządek w obrębie obsługiwanego punktu informacyjno - kasowego i sanitariatu łącznie z terenem parkingów i pól namiotowych oraz koszeniem powierzchni określonych w umowie. Przedmiot zamówienia podzielony został na części - odpowiadające poszczególnym punktom informacyjno-kasowym na terenie BdPN. Zakres zamówienia dla poszczególnych części zamówienia jest tożsamy z w/w zakresem zamówienia.
II.4) Główny kod CPV:
75.13.00.00 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 11 listopada 2016 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Obsługa punktu 5: Wetlina Stare Sioło - Wejście w kierunku Przełęczy Orłowicza |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/04/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Turystyka i Ekologia Justyna Zakrzewska ,
,
Wetlina 45,
38-608,
Wetlina, kraj/woj.
podkarpackie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Obsługa punktu 6: Brzegi Górne - Wejście w kierunku Połoniny Wetlińskiej i Połoniny Caryńskiej |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/04/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Bogusława Rajchel ,
,
Lutowiska 86 ,
38-713,
Lutowiska , kraj/woj.
podkarpackie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Obsługa punktu 8: Pszczeliny Widełki - Wejście w kierunku Bukowego Berda |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/04/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Firma Handlowo-Usługowa, Wiesław Tworzydło,
,
Lutowiska 75/6,
38-713,
Lutowiska , kraj/woj.
podkarpackie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Obsługa punktu 9: Przełęcz Wyżniańska - Wejście w kierunku Małej Rawki |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/04/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Tadeusz Król ,
,
Nasiczne 1,
38-713,
Lutowiska , kraj/woj.
podkarpackie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Obsługa punktu 12: Ustrzyki Górne - Wejście w kierunku Wielkiej Rawki |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/04/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Tadeusz Król,
,
Nasiczne 1 ,
38-713 ,
Lutowiska , kraj/woj.
podkarpackie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 16 | NAZWA: Obsługa punktu 16: Bukowiec - Wejście w kierunku Beniowej i źródeł Sanu |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/04/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Liliana Murawska ,
,
Tarnawa Niżna 8/2,
38-713,
Lutowiska, kraj/woj.
podkarpackie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/10/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana polegająca na powtórzeniu usług będących przedmiotem oraz zmiana wysokości wynagrodzenia do 50% wartości umowy podstawowej.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wzmożony ruch turystyczny w sezonie 2016 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ dla zamówienia podstawowego przewidziano możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.