eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Dostawy leków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-21

Lipsko: Dostawy leków
Numer ogłoszenia: 36016 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku, ul. Śniadeckiego 2, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 048 3780611 w. 249, fax 048 3780227.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy leków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy leków w podziale na 14 pakietów o wartości szacunkowej poniżej 206000 Euro: 1 antybiotyki 2 antybiotyki 3 antybiotyki 4 antybiotyki 5 antybiotyki 6 antybiotyki 7 leki różne 8 leki różne 9 leki różne 10 preparaty krwiopochodne 11 leki różne 12 leki różne 13 preparaty do żywienia dojelitowego 14 płyny infuzyjne

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 24.45.51.00 - 24.45.51.00 Oryginalny kod CPV: 33.14.15.40 - Albumina Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.15.40 - Albumina Oryginalny kod CPV: 24.49.25.00 - Płyny dożylne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.25.00 - Płyny dożylne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W powyższym zakresie zamawiający wymaga by wykonawca posiadał koncesję na sprzedaż leków, zgodnie z ustawą prawo farmaceutyczne Dz. U. z 2004r., Nr 53, poz. 533. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia, podając ich kwalifikacje i rodzaj odpowiedzialności w firmie. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń. Wykonawca zaakceptuje 30-to dniowy termin płatności. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. W powyższym zakresie wykonawca wykaże, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie załączonych pod ofertę dokumentów i oświadczeń. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców przedłoży wraz z ofertą następujące dokumenty: I.Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej, składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Koncesję na sprzedaż leków, zgodnie z ustawą prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2004r., Nr 53, poz. 533). 3.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem numer 4 II.Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1.Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z podaniem ich kwalifikacji i rodzajem odpowiedzialności w firmie. 2.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem numer 4 III.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem numer 4 IV.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1Potwierdzenie, że oferowane leki posiadają świadectwo rejestracji wydane przez Ministerstwo Zdrowia lub oświadczenie o dopuszczeniu leku do obrotu na podstawie decyzji wydanej przez Komisję Wspólnot Europejskich. Wykonawca zobowiąże się dostarczyć kopie dokumentów na każde żądanie zamawiającego lub oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896). 2Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy zgodnie z załącznikiem numer 2 V.Do oferty należy dołączyć również: 1.Formularz oferty sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku numer 1 2.Formularz asortymentowo cenowy również w wersji elektronicznej 3.Parafowany wzór umowy - zgodnie z załącznikiem numer 3

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2 Pokój zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2 SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Antybiotyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: antybiotyki o wartości szacunkowej 6 323,66 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Antybiotyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: antybiotyki o wartości szacunkowej 2 280,35 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: antybiotyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: antybiotyki o wartości szacunkowej 7665,04 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: antybiotyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: antybiotyki o wartości szacunkowej 1954,59 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Antybiotyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: antybiotyki o wartości szacunkowej 1533,01 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Antybiotyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: antybiotyki o wartości szacunkowej 13413,82 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Leki różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki różne o wartości szacunkowej 21 845,37 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: leki różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki różne o warttości szacunkowej 16288,21 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: leki różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki różne o wartości szacunkowej 15330,08 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: preparaty krwiopochoedne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparaty krwiopochoedne o wartości szacunkowej 5 748,78 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.40-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: leki różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki różne o wartości szacunkowej 88282,12 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: leki różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki różne o wartości szacunkowej 823,99 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: preparaty do żywienia dojelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparaty do żywienia dojelitowego o wartości szacunkowej 2299,51 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: płyny infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płyny infuzyjne o wartości szacunkowej 22037,00 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.