eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęczyno › MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH STANOWIĄCA DROGĘ GMINNĄ NR 166022G W M. BUKOWA GÓRA - I ETAP ODC. DŁ. 500 MB

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-02

Sulęczyno: MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH STANOWIĄCA DROGĘ GMINNĄ NR 166022G W M. BUKOWA GÓRA - I ETAP ODC. DŁ. 500 MB
Numer ogłoszenia: 360156 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316742 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulęczyno, ul. Kaszubska 26, 83-320 Sulęczyno, woj. pomorskie, tel. 058 6844001, faks 058 6844001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH STANOWIĄCA DROGĘ GMINNĄ NR 166022G W M. BUKOWA GÓRA - I ETAP ODC. DŁ. 500 MB.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych stanowiąca drogę gminną nr 166022G w m. Bukowa góra - I etap - odcinek KM 0+000,00 - KM 0+500,00 (etap robót ziemnych do KM 0+550,47). CHARAKTERYSTYKA ROBÓT: STAN ISTNIEJĄCY Projektowany odcinek przebiega od strony m. Bukowa Góra w stronę drogi wojewódzkiej nr228 ( Bytów Kartuzy). Opracowaniem objęto odcinek od zakończenia terenów zabudowanych do zakończenia działki ewidencyjnej nr 8 ( krawędź lasu). Realizacja przewidywana jest w II etapach: I ETAP - odcinek KM 0+000,00 - KM 0+500,00 ( etap robót ziemnych do KM 0+550,47) II ETAP - odcinek KM 0+500,00 - KM 0+798,22 Kolejny etap do połączenia z drogą wojewódzka objęty będzie osobnym opracowaniem projektowym. Droga o znaczeniu lokalnym stanowi dojazd do gruntów rolnych oraz do zabudowań siedliskowych w m. Bukowa Góra. Jezdnię posiada nawierzchnię brukową na odcinku od Km 0+264,40 do Km 0+511,50 . Na pozostałych odcinkach z pospółki i gruntów rodzimych. Niweleta istniejąca posiada spadki podłużne od 1-9 %. Łuki pionowe nienormatywne należy dostosować do wymogów technicznych. Łuki poziome wymagają korekty. Szerokość jezdni istniejącej wynosi 3,1-5 m. Skrajnia częściowo zasłonięta przez drzewa i krzewy rosnące w poboczu oraz w rowach. Rowy wymagają odtworzenia, a przepusty odtworzenia. Ze względu na nieuregulowane spadki poprzeczne wody opadowe płynące całą powierzchnią koryta spowodowały powstanie dużych ubytków w nawierzchni. Projektowany ciąg modernizowanej drogi zlokalizowany jest w granicach działki drogi gminnej nr 8. Ze względu na ciągle rosnący ruch samochodowy stan nawierzchni ulega procesowi degradacji, co szczególnie odczuwane jest w okresach jesienno - wiosennych. Podłoże gruntowe należy do kategorii II i III o grupie nośności G1 , niewysadzinowe. Ze względu na wzrost natężenia ruchu niezbędna staje się modernizacja istniejącej nawierzchni oraz poprawa odwodnienia korpusu drogowego. ISTAN PROJEKTOWANY Plan sytuacyjny Droga w planie przebiega w działce ewidencyjnej nr 8 wzdłuż gruntów ornych. Zaprojektowano przebieg po pasie drogi istniejącej z zastosowaniem korekty łuków poziomych . Początek trasy nawiązano do koncepcji projektowej skrzyżowania ( łuk W1 o promieniu R=50 m) . Zakończenie projektowanego odcinka do granicy z działką nr 348/1 . Na odcinku Km 0+000 do Km 0+798,22 zaprojektowano 6 łuków poziomych o promieniach od R=100 do R=500. Łuku W4 oraz W5 zastosowano poszerzenie 0,3 m oraz spadek jednostronny 4% . Na łuku W 2 poszerzenie 0,3 m i spadek jednostronny 2 %. Odcinek początkowy od 0+000 do 0+023,80 jest odcinkiem łączącym łuk W1 z W2. Zmiana pochylenia na tym odcinku wynosi 7 - 2 % . Na odcinku 13,3 m występuje prosta przejściowa zmieniająca szerokość od 5,8 do 6,1 m. Na odcinku 15 mb ( od Km 0+000) należy dostosować projektowany profil do istniejącej nawierzchni gruntowej poprzez ułożenie w-wy konstrukcyjnej podbudowy ( bez nawierzchni asfaltowej. Szerokość układanego pasa wynosi 6,1 m do 4,5 m. Na zakończenie prac I etapu w Km 0+500,00 należy wykonać dostosowanie podbudowy j.w. na odcinku 15 mb o szerokości od 5,5 do 4,5 m. Szerokość jezdni przyjęto 5,25 m ( szerokość uwzględnia 2 pasy oznakowania poziomego szer. 0,12m ) Jezdnia ograniczona jest obustronnie opornikiem betonowym szer. 12 cm. Pobocza szer. 0,5 m utwardzone kruszywem o uziarnieniu ciągłym . Rowy trójkątne oraz trapezowe na odcinku przed i za przepustem pod jezdnią ( na odcinku 2 x 20 m) Pochylenie poprzeczne daszkowe wynosi 2 % oraz poboczy 6 %. Skarpy o pochyleniu 1:1,5 oraz częściowo dostosowane do istniejącego terenu przyległego zachowując min. spadek 6 %. Przeciwskarpy o nachyleniu 1 : 1,5 ( dopuszcza się złagodzenie pochylenia do 1:2 pod warunkiem zachowania odległości od granic gruntów przyległych) Plan sytuacyjny drogi opracowany został w skali 1:1000 Wody opadowe kierowane są w stronę pobocza i dalej do rowów przydrożnych. Parametry techniczne inwestycji: - prędkość projektowa - do 50 km:h, - nawierzchnia bitumiczna projektowana dla KR3 (pozostała konstrukcja dla KR1), - dł. proj. odcinka 798,22 m (I etap 500,00m roboty nawierzchniowe, ziemne do Km 0+550,47), - projektowany okres eksploatacji nawierzchni - 20 lat, - przekrój - daszkowy o pochyleniu 2,0 % (pobocza 6%), - ilość jezdni-ilość pasów ruchu - 1:2 (oraz 1:1). Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi komplet dokumentacji technicznej obejmującej: 1. Projekt Budowlano - Wykonawczy, 2. Mapa sytuacyjno - wysokościowa, 3. Mapa ewidencyjna - orientacyjna, 4. Przekrój podłużny 5. Przekrój normalny, 6. Przekroje poprzeczne (A), 7. Przekroje poprzeczne (B), 8. Przekroje poprzeczne (C), 9. Przekrój przepustu, 10. Tabela robót ziemnych, 11. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST), 12. Przedmiar robót (jako element pomocniczy do wyceny)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe DROMOS Sp. z o.o., ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 349581,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 428388,05

  • Oferta z najniższą ceną: 428388,05 / Oferta z najwyższą ceną: 596880,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.