eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Budowa i przebudowa sieci dróg gminnych - przebudowa ulicy Słonecznej, Malinowej, Topolowej i Spornej w Nowym Dworze Mazowieckim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-06

Ogłoszenie nr 360137 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.

Nowy Dwór Mazowiecki: Budowa i przebudowa sieci dróg gminnych - przebudowa ulicy Słonecznej, Malinowej, Topolowej i Spornej w Nowym Dworze Mazowieckim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 328272-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Dwór Mazowiecki, krajowy numer identyfikacyjny 1327034700000, ul. ul. Zakroczymska  30, 05100   Nowy Dwór Mazowiecki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 225 122 240, faks 225 122 101, e-mail przetargi@nowydwormaz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nowydwormaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa i przebudowa sieci dróg gminnych - przebudowa ulicy Słonecznej, Malinowej, Topolowej i Spornej w Nowym Dworze Mazowieckim

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WPI.271.13.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Budowa i przebudowa sieci dróg gminnych - przebudowa ulicy Słonecznej, Malinowej, Topolowej i Spornej w Nowym Dworze Mazowieckim. CPV - 45233140-2 roboty drogowe, 45233222-1 roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 45232410-9 roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, 45316110-9 instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na dwie odrębne części: 1)część 1 - Przebudowa ulicy Słonecznej wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym, 2)część 2 - Przebudowa ulicy Malinowej, Topolowej i Spornej wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym. 3.Zadanie na część 1 zamówienia obejmuje swym zakresem budowę nawierzchni drogowej odcinka o długości 64 m (od km 0+050 do km 0+114) i szerokości 5m wraz z dwoma latarniami oświetlenia ulicznego i wykonaniem czterech zjazdów indywidualnych o wymiarach 4,5 m x 4m oraz czterech zjazdów indywidualnych o wymiarach 4,5 m x 2m. Projektowaną nawierzchnię należy wykonać z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm w kolorze szarym natomiast zjazdy w kolorze grafitowym. Wzdłuż projektowanego odcinka ulicy zaprojektowano odwodnienie do kanalizacji deszczowej (system rozsączania). Woda z nawierzchni drogowej spadkami poprzecznymi będzie spływać do projektowanych wpustów ulicznych, dalej poprzez sieć kanalizacji deszczowej do skrzynek rozsączających przez które infiltrować będzie do podłoża gruntowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część 1 zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Zadanie na część 2 zamówienia obejmuje swym zakresem budowę nawierzchni drogowej odcinka o długości 175,00 m w ulicy Malinowej, odcinka o długości 125,00 m w ulicy Topolowej oraz odcinka o długości 75,00 m w ul. Spornej. Szerokość jezdni 5 m w miejscach dwóch zatok postojowych 7 m oraz w miejscach trzech zawrotek szerokości 11 m wraz z dwustronnymi chodnikami szer. 1,5 m oraz 17 szt. wjazdów indywidualnych szer. 3,5m. Projektowaną nawierzchnię należy wykonać z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm w kolorze szarym, zjazdy w kolorze grafitowym natomiast chodniki w kolorze zbliżonym do czerwonego. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również budowa oświetlenia ulicznego w postaci 11 szt. latarń zasilanych kablem ziemnym. Przed przystąpieniem do wykonywania konstrukcji drogi należy usunąć kolizje w zakresie sieci elektroenergetycznych poprzez zabudowę dwudzielnych rur osłonowych średnicy 110 mm w pięciu miejscach kolizji oraz teletechnicznych polegających na likwidacji kolidującej studni kablowej, posadowieniu dwóch nowych studni kablowych SKO2g na istniejącej kanalizacji dwuotworowej i połączenie ich rurą RPP 110 oraz rurą dwudzielną nałożoną na istniejące kable. Powyższe kolizje należy usuwać pod nadzorem gestorów sieci. Na projektowanych odcinkach ulic należy zastosować odwodnienie powierzchniowe, za wyjątkiem ulicy Malinowej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Czarnieckiego do skrzyżowania z ulicą Topolową gdzie należy wykonać zaprojektowaną kanalizację deszczową (system rozsączania). Woda z nawierzchni drogowej spadkami poprzecznymi będzie spływać do projektowanych wpustów ulicznych, dalej poprzez sieć kanalizacji deszczowej do skrzynek rozsączających przez które infiltrować będzie do podłoża gruntowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część 2 zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ. 5.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1)kierownika budowy, 2)osoby wykonujące prace brukarskie. 6.Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności będzie polegało na: 1)Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca nie później niż w dniu protokolarnego przekazania budowy, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w ust. 5 wraz z załącznikami: oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz zgodami pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 2)Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj. oświadczenia zatrudnionych osób o zatrudnieniu na umowę o pracę, oraz będzie przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS od umów o pracę zatrudnionych osób. 7.Opis przedmiotu zamówienia został przygotowany bez zastosowania dialogu technicznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233222-1, 45232410-9, 45316110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Przebudowa ulicy Słonecznej wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT84571.71
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P&K Jaczewscy Jaczewski Paweł,  pawel.jaczewski@op.pl,  ul. Spółdzielcza 5A,  07-120,  Korytnica,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104023,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104023,20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 204669,54
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Przebudowa ulicy Malinowej, Topolowej i Spornej wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT387835.04
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P&K Jaczewscy Jaczewski Paweł,  pawel.jaczewski@op.pl,  ul. Spółdzielcza 5A,  07-120,  Korytnica,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 477037,10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 477037,10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 674322,90
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.