eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-30

Kraków: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 360074 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu medycznego w podziale na 6 pakietów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. Oświadczenie o korzystaniu z zasobów podmiotu trzeciego - o ile dotyczy. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej - według formularza ofertowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99.99
  • 2 - Termin dostawy - 0.01

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: a) zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru; b) wydłużenia terminu obowiązywania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego; c) zmiany danych Sprzedającego (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); d) zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe; e) zmian sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia; f) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; g) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami; h) zmiany sposobu płatności, jeżeli wymagać tego będzie ochrona interesu Kupującego; i) obniżenia cen; j) zmiany stawki podatku VAT na towar; k) innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamówienia Publiczne, 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej,ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków, mail: 5wsk.zam@wp.mil.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (budynek Komendy nr 32), czynna w godzinach 8.00 - 14.00 w dni robocze, ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Materiały eksploatacyjne do diatermii chirurgicznej Valleylab /Ligasure.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektroda zamykająca (nakładka) z opcją aktywacji do wielorazowej klemy termomechanicznej o długości 23 cm do generatora typu LIGASURE 24 szt. 2. Elektroda jednorazowa bierna dwudzielna pokryta hydrożelem o rozmiarach 18x11 cm (tolerancja 0,5 cm) kompatybilna z posiadanymi przez Zamawiającego diatermiami typu FORCE EZ/FX Valleylab. 1000 szt. 3. Kabel płytek biernych z zakończeniem na klips o długości min. 4,6 m do diatermii typu FORCE EZ/FX 5 szt. 4. Jednorazowy uchwyt monopolarny z elektrodą nożową, kaburą i kablem o długości min 4,5 m do diatermii typu FORCE EZ/FX 150 szt. 5. Czyścik do elektrod samoprzylepny 500 szt. 6. Uchwyt argonowy jednorazowy z przyciskiem cięcia i koagulacji oraz wbudowanym mechanizmem retrakcji noża (elektrody) i przełącznikiem aktywacji/wyłączenia przepływu argonu z drenem i filtrem zanieczyszczeń, długość kabla min. 3,5 m 10 szt. 7. Zestaw (igła) do termoresekcji i termoablacji kompatybilny z generatorem typu CoolTip o dł. 10-25cm i końcówce roboczej 1-3 cm, Zamawiający określi rodzaj igły w zależności od potrzeb 5 szt. 8. Włącznik nożny bipolarny standardowy kompatybilny z diatermią typu FORCE EZ/FX Valleylab i przewodem o długości min. 4,6 m 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.99
    • 2. Termin dostawy - 0.01

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Materiały eksploatacyjne do Shavera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowe , sterylne ostrze typu Tomcat do shavera Formula firmy Stryker: - średnica 4mm, - kocówki do wyboru przez Zamawiającego 15 szt. 2. Jednorazowa, sterylna elektroda bipolarna do waporyzacji do posiadanej konsoli Crossfire firmy Stryker: - średnica 3,5mm - przewód min. 3m - rękojeść ze sterowaniem - końcówki waporyzujące do wyboru przez Zamawiającego 10 szt. 3. Dren wielorazowy silikonowy w torze napływu do pompy Flo Control oraz pompy P102 firmy Stryker 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.99
    • 2. Termin dostawy - 0.01

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Materiały eksploatacyjne do diatermii chirurgicznej ERBE VIO 200 D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowa elektroda neutralna o powierzchni 85 cm2 z oddzielną, odseparowaną elektrycznie i mechanicznie dodatkową powierzchnią 23 cm2. Elektroda wykonana na podłożu z włókniny przepuszczającej powietrze, elektroda współpracująca z systemem zabezpieczającym NESSY w aparacie VIO 200 D będącym w posiadaniu Zamawiającego. Kompatybilność współpracy zaproponowanych elektrod powinna być potwierdzona przez producenta posiadanych aparatów 500 szt. 2. Kabel do elektrod neutralnych jednorazowych o długości min. 4 m do diatermii typu ERBE VIO 200 D 3 szt. 3. Wyłącznik nożny do aparatu ERBE VIO 200 D pojedynczy z funkcją zmiany programu 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.99
    • 2. Termin dostawy - 0.01

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 Materiały eksploatacyjne do aparatu Gyrus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektroda SuperSect (pętlowa o szerszej powierzchni tnącej, zintegrowany kabel, jednorazowa) nr kat. firmy Olympus EG 744200 lub równoważna 20szt. 2. Elektroda SuperLoop (pętlowa, zintegrowany kabel, jednorazowa) nr kat. firmy Olympus EG 71 4941 lub równoważny 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.99
    • 2. Termin dostawy - 0.01

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 Materiały eksploatacyjne do urządzeń medycznych firmy Aesculap.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ostrza do dermatonu nr kat. firmy Aesculap GB 228R lub równoważne 20 szt. 2. Redukcja czarna do trokarów laparoskopowych nr kat. firmy Aesculap EJ 450/255 lub równoważne 30 szt. 3. Filtry do kontenerów okrągłe wielorazowego użytku nr kat. firmy Aesculap JK 090 lub równoważne 100 szt. 4. Filtry do kontenerów kwadratowe wielorazowego użytku nr kat. firmy Aesculap JK 089 lub równoważne 30 szt. 5. Pętla migdałkowa bruenings 290 mm nr kat. firmy Aesculap OM 768R lub równoważna 3 szt. 6. Pętle druciane śr. 0,4 mm nr kat. firmy Aesculap OM 758R lub równoważna 600 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.99
    • 2. Termin dostawy - 0.01

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 Materiały eksploatacyjne do generatora AutoSonix.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Końcówka laparoskopowa o dł. 30cm i średnicy 5 mm typu Ultra Shears do generatora AutoSonix 3 szt. 2. Narzędzie jednorazowego użytku typu Ultra Shears o długości 26 cm i średnicy 5 mm do generatora AutoSonix 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.99
    • 2. Termin dostawy - 0.01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.