eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-31

Katowice: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji
Numer ogłoszenia: 360002 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z. , ul. Panewnicka 65, 40-760 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 605 35 00, faks 32 605 35 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kolejowy.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji z podziałem na Pakiety. Pakiet nr 1 - Zakup i dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych do mycia i dezynfekcji rąk oraz ciała zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.171 szt. Pakiet nr 2 - Zakup i dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych do skóry, błon śluzowych i ran zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 602 szt. Pakiet nr 3 - Zakup i dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych do mycia i dezynfekcji małych powierzchni zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 167 szt., 337 op. Pakiet nr 4 - Zakup i dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 321 szt., 15 op. Pakiet nr 5 - Zakup i dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 146 szt. Pakiet nr 6 - Zakup i dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych do maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi oraz sprzętu medycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 61 op., 29 szt. Pakiet nr 7 - Zakup i dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 84 szt. Pakiet nr 8 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów do sterylizacji w tym wskaźników do kontroli sterylizacji parowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 7.680 szt. Pakiet nr 9 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów do sterylizacji w tym wskaźników do kontroli mycia i dezynfekcji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 4.527 szt. Pakiet nr 10 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów do sterylizacji w tym papieru do sterylizacji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.250 arkuszy. Pakiet nr 11 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów do sterylizacji w tym rękawów do sterylizacji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 22.200 mb. Pakiet nr 12 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów do sterylizacji w tym rękawów do sterylizacji plazmowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 2.300 mb. Pakiet nr 13 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów do sterylizacji w tym wskaźników do kontroli sterylizacji plazmowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.000 szt. Pakiet nr 14 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów do sterylizacji w tym kaset Sterrad 100 NX do sterylizacji plazmowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 40 szt. Pakiet nr 15 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów do sterylizacji w tym akcesoria jednorazowe kompatybilne z kontenerami okulistycznymi firmy Aesculap-Chifa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 3.000 szt. Pakiet nr 16 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów do sterylizacji w tym testów i sprzętu zużywalnego kompatybilnego ze sterylizatorem kasetowym STATIM 5000 G4 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 16 szt., 3 op. Pakiet nr 17 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów do sterylizacji w tym małe kontenery z zaworem ciśnieniowym i wykonaną z aluminium zewnętrzną pokrywą ochronną z systemem automatycznego plombowania Thermoloc zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Załącznik nr 2.1 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 4 szt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.13.00-9, 33.74.11.00-7, 33.63.16.00-8, 33.74.12.00-8, 33.19.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał: Pakiet nr 1: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 2: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 3: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 4.000,00 zł brutto, Pakiet nr 4: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 5: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 6: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 7: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 8: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 9: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 10: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 500,00 zł brutto, Pakiet nr 11: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 12: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 13: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 14: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 4.000,00 zł brutto, Pakiet nr 15: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 16: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 17: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 3.000,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. 6.2.1 SIWZ tj. Pakiet nr 1: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 2: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 3: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 4.000,00 zł brutto, Pakiet nr 4: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 5: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 6: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 7: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 8: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 9: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 10: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 500,00 zł brutto, Pakiet nr 11: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 12: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 13: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 14: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 4.000,00 zł brutto, Pakiet nr 15: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 16: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 17: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 3.000,00 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot postępowania. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: 1) Poświadczenie; lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy. 2) Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt.1 Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt 1) i pkt 2), budzą wątpliwości zamawiającego lub, gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Wymagany dokument - 1. Instrukcje stosowania oferowanych preparatów w formie ulotek i opisów - dla Pakietu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. 2 Oświadczenie dot. autoryzacji serwisu wystawione przez producenta - dla Pakietu nr 17, 3 Deklaracja zgodności CE - dla Pakietu nr 17, 4. Instrukcja obsługi w języku polskim - dla Pakietu nr 17 Na wezwanie Zamawiającego - 1. Aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie RP, asortyment objęty zamówieniem, dla którego jest to wymagane tj.: a) Deklarację zgodności CE oraz certyfikat CE (jeżeli dotyczy) dla wyrobów medycznych zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93 poz. 896 z 2004r z późn.zm.) - wyroby medyczne; b) Karty Charakterystyki (Karty Bezpieczeństwa) produktu, zgodnie z ustawą o Substancjach i Preparatach Chemicznych z dnia 11 stycznia 2001r. (Dz.U. nr 11, poz. 84 ze zm.). Karta winna być sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie Karty Charakterystyki Substancji Niebezpiecznej i Preparatu Niebezpiecznego (Dz.U. Nr 140, poz. 1171 z dnia 3 lipca 2002r.); c) Spektrum działania, stężenia i czas działania potwierdzone badaniami w Instytucjach opiniotwórczych z terenu UE - dotyczy preparatów, dla których Zamawiający określił spektrum i czas działania

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 - Formularz oferty Załącznik nr 2 - Formularze cenowe Załącznik nr 2.1 - Parametry techniczne - Małe kontenery z zaworem ciśnieniowym Załącznik nr 3 - Oświadczenie o podwykonawcach Załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych dostaw

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy tylko i wyłącznie na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/osk_katowice lub www.kolejowy.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zakupów i Inwestycji siedziby Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych do mycia i dezynfekcji rąk oraz ciała zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.171 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.13.00-9, 33.74.11.00-7, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych do skóry, błon śluzowych i ran zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 602 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.74.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych do mycia i dezynfekcji małych powierzchni zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 167 szt., 337 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 321 szt., 15 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 146 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych do maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi oraz sprzętu medycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 61 op., 29 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 84 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów do sterylizacji w tym wskaźników do kontroli sterylizacji parowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 7.680 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów do sterylizacji w tym wskaźników do kontroli mycia i dezynfekcji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 4.527 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów do sterylizacji w tym papieru do sterylizacji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.250 arkuszy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów do sterylizacji w tym rękawów do sterylizacji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 22.200 mb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów do sterylizacji w tym rękawów do sterylizacji plazmowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 2.300 mb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów do sterylizacji w tym wskaźników do kontroli sterylizacji plazmowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów do sterylizacji w tym kaset Sterrad 100 NX do sterylizacji plazmowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów do sterylizacji w tym akcesoria jednorazowe kompatybilne z kontenerami okulistycznymi firmy Aesculap-Chifa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 3.000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów do sterylizacji w tym testów i sprzętu zużywalnego kompatybilnego ze sterylizatorem kasetowym STATIM 5000 G4 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 16 szt., 3 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji, testów i opakowań do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów do sterylizacji w tym małe kontenery z zaworem ciśnieniowym i wykonaną z aluminium zewnętrzną pokrywą ochronną z systemem automatycznego plombowania Thermoloc zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Załącznik nr 2.1 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.