eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Łomiankach Dąbrowie cz.I ulica:Ludowa,Akacjowa,Długa,działka nr 486/10,508,484/4:w ramach Zakresu 2 Kontrakt 8;Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Łomiankach Dąbrowie cz.I-ulica:Młocińska,Akacjowa,Kwiatowa,Słoneczna,Graniczna,Kalinowa,Konwaliowa,łącznik pomiędzy Konwaliowa,a Rataja, Sezamowa, Rataja, w ramach Zakresu 2 Kontrakt 9;Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Łomiankach Dąbrowie cz. I-ulica:Partyzantów,Wesoła,Sportowa,Świerkowa,w ramach Zakresu 2 Kontrakt 10



Ogłoszenie z dnia 2014-02-24

Łomianki: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Łomiankach Dąbrowie cz.I ulica:Ludowa,Akacjowa,Długa,działka nr 486/10,508,484/4:w ramach Zakresu 2 Kontrakt 8;Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Łomiankach Dąbrowie cz.I-ulica:Młocińska,Akacjowa,Kwiatowa,Słoneczna,Graniczna,Kalinowa,Konwaliowa,łącznik pomiędzy Konwaliowa,a Rataja, Sezamowa, Rataja, w ramach Zakresu 2 Kontrakt 9;Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Łomiankach Dąbrowie cz. I-ulica:Partyzantów,Wesoła,Sportowa,Świerkowa,w ramach Zakresu 2 Kontrakt 10
Numer ogłoszenia: 35995 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łomiankach sp. z o.o. , ul. Rolnicza 244, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7513504, faks 22 7517035.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik-lomianki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZAMAWIAJĄCY SEKTOROWY - SEKTOR WODNY.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Łomiankach Dąbrowie cz.I ulica:Ludowa,Akacjowa,Długa,działka nr 486/10,508,484/4:w ramach Zakresu 2 Kontrakt 8;Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Łomiankach Dąbrowie cz.I-ulica:Młocińska,Akacjowa,Kwiatowa,Słoneczna,Graniczna,Kalinowa,Konwaliowa,łącznik pomiędzy Konwaliowa,a Rataja, Sezamowa, Rataja, w ramach Zakresu 2 Kontrakt 9;Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Łomiankach Dąbrowie cz. I-ulica:Partyzantów,Wesoła,Sportowa,Świerkowa,w ramach Zakresu 2 Kontrakt 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest jednym z zadań przedsięwzięcia pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowejna terenie Gminy Łomianki. 42.1. Szczegółowy zakres inwestycji w ramach Zakresu 2 Kontrakt 8 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Łomiankach Dąbrowie cz.I - ulica: Ludowa, Akacjowa, Długa, działka nr 486/10, 508, 484/4 w tym w szczególności polegająca na wykonaniu: 42.1.1. sieci wodociągowej wraz z armaturą w ww. ulicach, składającej się z: a) Odcinków sieci wodociągowej PE 100 SDR 17 O 110 o długości łącznej około - 845 m, b) Odcinków sieci wodociągowej PE 100 SDR 17 O 160 o długości łącznej około - 768 m, c) Odcinków odrzutów od przewodu głównego do granic nieruchomości gruntowej PE 100 SDR 11 O 40 zzasuwami (69 szt). o długości łącznej około - 276,5 m, d) Odcinków sieci wodociągowej PE100 SDR 17 O 90 od przewodu głównego do hydrantów o łącznej długościokoło - 31 m, e) Zestawów hydrantowych z zasuwami - 13 szt. f) Zasuw wodociągowych liniowych DN100 - 16 szt. g) Zasuw wodociągowych liniowych DN150 - 10 szt. 42.1.2. sieci kanalizacji grawitacyjnej i sieci kanalizacji tłocznej, składającej się z: a) Odcinków sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC-U O 200 klasa S o długości łącznej około - 1 386,5 m, b) Odcinków sieci kanalizacji tłocznej PE 100 SDR 17 O 110 o długości łącznej około - 195 m, c) Odcinków odrzutów grawitacyjnych od kolektora głównego do granic nieruchomości gruntowej PVC-U O 160klasa S o długości łącznej około - 253 m, d) Studni kanalizacyjnych O 425 - 33 szt. e) Studni kanalizacyjnych O 1 200 - 42 szt. f) Studni kanalizacyjnych O 1 200 z zasuwą odcinającą przed przepompownią ścieków - 4 szt. g) Studnia betonowa DN1200 rozprężna - 2 szt. h) Studnia betonowa DN1000 - 2 szt. i) Przepompowni ścieków O 1 500 z kompletnym uzbrojeniem, szafą sterowniczą i włączeniem do zewnętrznejsieci elektroenergetycznej (wykonanie przyłącza energetycznego) - 2 szt. 42.2. Szczegółowy zakres inwestycji w ramach Zakresu 2 Kontrakt 9 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieciwodociągowej w Łomiankach Dąbrowie cz.I - ulica: Młocińska, Akacjowa, Kwiatowa, Słoneczna, Graniczna,Kalinowa, Konwaliowa, łącznik pomiędzy Konwaliowa, a Rataja, Sezamowa, Rataja w tym w szczególności polegająca na wykonaniu: 42.2.1. sieci wodociągowej wraz z armaturą w ww. ulicach, składającej się z: a) Odcinków sieci wodociągowej PE 100 SDR 17 O 110 o długości łącznej około - 1764 m, b) Odcinków sieci wodociągowej PE 100 SDR 17 O 160 o długości łącznej około - 733 m, c) Odcinków odrzutów od przewodu głównego do granic nieruchomości gruntowej PE 100 SDR 11 O40 zzasuwami ( 144 szt.)o długości łącznej około - 638,5 m d) Odcinków sieci wodociągowej PE100 SDR 17 O 90 od przewodu głównego do hydrantów o łącznej długościokoło - 41,5 m, e) Zestawów hydrantowych z zasuwami - 19 szt. f) Zasuw wodociągowych liniowych DN100 - 25 szt. g) Zasuw wodociągowych liniowych DN150 - 11 szt. 42.2.2. sieci kanalizacji grawitacyjnej i sieci kanalizacji tłocznej, składającej się z: g) Odcinków sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC-U O 200 klasa S o długości łącznej około - 2365,5 m, h) Odcinków sieci kanalizacji tłocznej PE 100 SDR 17 O 110 o długości łącznej około - 163,5 m, i) Odcinków odrzutów grawitacyjnych od kolektora głównego do granic nieruchomości gruntowej PVC-U O 160klasa S o długości łącznej około -676,5 m, j) Studni kanalizacyjnych O 425 - 88 szt. k) Studni kanalizacyjnych O 1 200 - 58 szt. l) Studni kanalizacyjnych O 1 200 z zasuwą odcinającą przed przepompownią ścieków- 2 szt. g) Studnia betonowa DN1200 rozprężna - 1 szt. h) Przepompowni ścieków O 1 500 z kompletnym uzbrojeniem, szafą sterowniczą i włączeniem do zewnętrznejsieci elektroenergetycznej (wykonanie przyłącza energetycznego) - 1 szt. 42.3. Szczegółowy zakres inwestycji w ramach Zakresu 2 Kontrakt 10 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej isieci wodociągowej w Łomiankach Dąbrowie cz.I - ulica: Partyzantów, Wesoła, Sportowa, Świerkowa w tym w szczególności polegająca na wykonaniu: 42.3.1. sieci wodociągowej wraz z armaturą w ww. ulicach, składającej się z: a) Odcinków sieci wodociągowej PE 100 SDR 17 O 110 o długości łącznej około - 723 m, b) Odcinków odrzutów od przewodu głównego do granic nieruchomości gruntowej PE 100 SDR 11 O 40 zzasuwami (38 szt.) o długości łącznej około - 161,5 m, c) Odcinków sieci wodociągowej PE100 SDR 17 O 90 od przewodu głównego do hydrantów o łącznej długościokoło - 9,5 m, d) Zestawów hydrantowych z zasuwami- 9 szt. e) Zasuw wodociągowych liniowych DN100 - 7 szt. 42.3.2 sieci kanalizacji grawitacyjnej i sieci kanalizacji tłocznej, składającej się z: a) Odcinków sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC-U O 200 klasa S o długości łącznej około - 682,5 m, b) Odcinków odrzutów grawitacyjnych od kolektora głównego do granic nieruchomości gruntowej PVC-U O 160klasa S o długości łącznej około - 157 m, c) Studni kanalizacyjnych O 425 - 17 szt. d) Studni kanalizacyjnych O 1 200 - 19 szt. 42.8. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na: 1) Budowie sieci wodociągowej wraz z armaturą w ww. ulicach oraz włączenie wybudowanej sieci do miejskiejinfrastruktury wodociągowej w Łomiankach. 2) Budowie sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej wraz z uzbrojeniem oraz przepompowni ścieków orazwłączenie wybudowanej sieci do miejskiej infrastruktury kanalizacyjnej w Łomiankach. 3) Wykonanie systemu monitoringu pracy wszystkich przepompowni. 4) Odbudowanie nawierzchni dróg i terenów prywatnych po przeprowadzonych pracach wodociągowo-kanalizacyjnych do stanu istniejącego przed rozpoczęciem prowadzenia robót, ze szczególny uwzględnieniemterenów właścicieli prywatnych zgodnie z warunkami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania iodbioru robót, stosownych pozwoleniach na zajęcie pasa drogowego dla odpowiednich ulic oraz zgodnie wymaganiami Burmistrza Łomianek dotyczącymi prac polegających na odtworzeniu dróg po robotach wodno-kanalizacyjnych. 5) Kompleksowej obsłudze geodezyjnej. 6) Uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie. 42.9. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany jest w dokumentacji projektowej wykonawczej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamówienie musi być wykonane zgodnie z SIWZ, umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją projektową wykonawczą i budowlaną, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną obowiązującymi przepisami. Ogłoszenie o zamówieni dotyczące niniejszego postępowania zostało przekazane do DUUE w dniu 20.02.2014 roku..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż do 10% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium w wysokości 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje przedmiotowego warunku. Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnieina warunku nastapi na podstawie wykazania się przez Wykonawcę odpowiednim doświadczeniem tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (ukończył) co najmniej jedną robotę budowlaną lub kilka robót budowlanych, której/których przedmiotem było : -wykonanie kanału sanitarnego grawitacyjnego PVC o długości co najmniej 2000 m i średnicy co najmniej O 200 mm; wykonanie, co najmniej 1 pompowni ścieków sanitarnych o średnicy co najmniej O 1500 mm, -wykonanie przewodu wodociągowego o długości co najmniej 2000m i średnicy co najmniej O 110 mm.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje przedmiotowego warunku. Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastapi na podstawie wykazania się przez Wykonawcę: Wykonawca, musi dysponować co najmniej jedną osobą: zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. musi wskazać następującą osobę: Kierownik Budowy musi posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia (licząc do dnia składania ofert) pełniąc funkcję kierownika budowy oraz musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (lub uprawnienia w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie wcześniej obwiązujących przepisów, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie pełnienia funkcji Kierownika Budowy). Liczba osób 1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, iż osiągnął roczny obrót lub posiada zobowiązania i należności, za okres nie dłuższy niż trzy ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, nie mniejszy niż 3 000 000 ,00 zł (słownie: trzy miliony złotych) w każdym roku obrotowym. Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową, w kwocie nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych). Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna polisy nie może być mniejsza niż 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,oraz dowody określające czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz musi zawierać jedną robotę budowlaną lub kilka robót budowlanych, której/których przedmiotem było : wykonanie kanału sanitarnego grawitacyjnego PVC o długości co najmniej 2000 m i średnicy co najmniej O 200 mm; wykonanie, co najmniej 1 pompowni ścieków sanitarnych o średnicy co najmniej O 1500 mm wykonanie przewodu wodociągowego o długości co najmniej 2000m i średnicy co najmniej O 110 mm,;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, Oświadczenie nr 4 powierdzające zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, charakter łączących go z podmiotem trzecim stosunków oraz zakres i okres udziału podmiotu trzeciego przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumentów. Jeżeli wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), Wykonawca oprócz pisemnego zobowiązania do udzielenia zasobów (załącznik nr 8a) oraz Oświadczenia nr 4 (załącznik nr 8 do SIWZ), składa również odpowiednio dokumenty, o których mowa w pkt. 8.6 - 8.9 SIWZ a jeśli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia - również dokumentów, o których mowa w pkt. 9 SIWZ w odniesieniu do tych podmiotów, w związku z pkt. 10 SIWZ.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada również sprawozdanie finansowe albo jego części, (a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres), dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b Ustawy, potwierdzającą spełnienie warunku określonego w pkt. 7.1.4.1. SIWZ Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b Ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na opłaconą polisę innych podmiotów, a w przypadku jej braku na inny dokument potwierdzający, że podmiot trzeci jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, z których korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b Ustawy suma gwarancyjna polisy nie może być mniejsza niż 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych). Do polisy należy dołączyć dowód jej opłacenia. W przypadku powoływania się na podmiot trzeci: w odniesieniu do tych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, dokumenty, o których mowa w pkt. 9.1 - 9.6 SIWZ, potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania. Ponadto do Oferty należy dołączyć: Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy Wykonawcy o treści zgodnej z określoną we wzorze (wypełnione wszystkie pozycje poszczególnych rubryk) - załącznik nr 1 do SIWZ; 11.2. Tabela elementów scalonych - sieć wodociągowa dla Zakresu 2 kontrakt 8 - stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ. Tabela elementów scalonych - sieć kanalizacyjna dla Zakresu 2 kontrakt 8 - stanowiący Załącznik nr 10A do SIWZ. Tabela elementów scalonych - sieć wodociągowa dla Zakresu 2 kontrakt 9- stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ. Tabela elementów scalonych - sieć kanalizacyjna dla Zakresu 2 kontrakt 9 - stanowiący Załącznik nr 11A do SIWZ. Tabela elementów scalonych - sieć wodociągowa dla Zakresu 2 kontrakt 10- stanowiący Załącznik nr 12 do SIWZ. Tabela elementów scalonych - sieć kanalizacyjna dla Zakresu 2 kontrakt 10- stanowiący Załącznik nr 12A do SIWZ. W przypadku podpisania oferty, oświadczeń lub innych dokumentów przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze, do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań Jeżeli Wykonawca, który składając ofertę w niniejszym postępowaniu zamierza powołać się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca wypełnia i załącza do oferty formularz - Urządzenia / materiały równoważne - stanowiący Załącznik nr 13 do SIWZ. Dowód wpłacenia obowiązkowego wadium - za wyjątkiem wadium wniesionego w formie pieniądza W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, by Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, dotyczy również spółek cywilnych, o ile stosowne zapisy nie wynikają z treści umowy spółki. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 9 SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie przez wszystkich członków konsorcjum. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena wymagań określonych w pkt. 7.1. SIWZ, będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, natomiast ocena wymagań określonych w pkt. 7.2. SIWZ, będzie dokonana odrębnie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Paragraf 23 wzoru umowy pn. zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian w umowie i określa ich warunki: a) Wprowadzenie do przedmiotu umowy (zamówienia) i do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36a ust. 5 i ust. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r, Prawo budowlane (t.j Dz. U. z 2013 r, poz. 1409). b) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, określonego w § 3 niniejszej umowy, jest możliwa w przypadku zaistnienia zmian zagospodarowania przestrzennego działek - posesji będących w zasięgu przedmiotowej sieci, w wyniku których nastąpi konieczność wprowadzenia nieistotnej zmiany w projekcie, polegającej np. na zmianie trasy przyłączy wodociągowych i/lub kanalizacyjnych; c) Zawieszenie terminu realizacji zamówienia, określonego w § 3 niniejszej umowy, w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a. Wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz ich skutków, uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Fakt wystąpienia niniejszych okoliczności musi być niezwłocznie potwierdzony w dzienniku budowy wpisem dokonanym przez kierownika budowy, potwierdzonym przez inspektora nadzoru inwestorskiego. b. Wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności, np.: przyczyny techniczne tj. kolizje z niezinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami. Fakt wystąpienia niniejszych okoliczności musi być potwierdzony w dzienniku budowy wpisem dokonanym przez kierownika budowy potwierdzonym przez inspektora nadzoru inwestorskiego. c. W przypadku odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowy udostępnienia przez właścicieli, posesji do celów realizacji inwestycji - termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, jednak nie dłużej niż okres trwania tych okoliczności. d) W przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część robót wykonywaną po tym terminie ulegnie stosownym zmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian, np. zmiana wynagrodzenia. e) W przypadku wprowadzenia przez producenta sprzętu lub Wykonawcę nowego produktu, sprzętu, urządzenia, usługi odpowiadających sprzętowi, urządzeniu lub usłudze objętej przedmiotem Umowy, lub wprowadzenie poprawek (update/patch etc), np. zmiana terminu, przedmiotu umowy. f) W przypadku zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego, które mają wpływ na zakres i termin prac Wykonawcy lub termin Odbioru, np. zmiana terminu, przedmiotu umowy. g) W przypadku problemów realizacji innych projektów/umów, uniemożliwiających realizację umowy, zgodnie z określonymi pierwotnie terminami lub powodujących, że realizowanie umowy zgodnie z określonymi pierwotnie terminami jest nieracjonalne technicznie, organizacyjnie lub finansowo, np. zmiana terminu, przedmiotu umowy 3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt. a) - zmiana będzie możliwa w przypadku jej akceptacji przez projektanta oraz Zamawiającego i będzie wynikała ze zmian ustaw lub rozporządzeń regulujących realizację przedmiotu zamówienia lub będzie niezbędna ze względu na konieczność prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przyszłym sposobem użytkowania. Jeżeli w wyniku wprowadzonych zmian do przedmiotu umowy i do dokumentacji projektowej wynikną roboty zamienne/zaniechane niezbędne do wykonania, nie nastąpi zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy, z tytułu rozliczenia ryczałtowego. Wynikłe roboty zamienne/zaniechane Wykonawca wykona w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 16 umowy. 4. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacji, o której mowa w ust. 2 pkt. b) będzie możliwa w przypadku złożenia przez Właściciela posesji pisemnego wniosku do Zamawiającego dot. zmiany trasy budowanego przyłącza wodociągowego i/lub kanalizacyjnego. Wiosek wymaga akceptacji Zamawiającego. W przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 2 pkt. b) umowy, strony ustalą nowy termin realizacji przedmiotu umowy w formie pisemnego aneksu do umowy. 5. W przypadkach wystąpienia opóźnień, o których mowa w ust. 2 pkt. c) strony ustalą nowy termin realizacji, przy czym minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia robót będzie równy okresowi zawieszenia. 6. Zawieszenie, o którym mowa w ust. 2 pkt. c) zostaje zniesione w przypadku ustania okoliczności powodujących jego zaistnienie. Fakt ustania okoliczności, o których mowa w ust.2 pkt. c) musi być potwierdzony w dzienniku budowy wpisem dokonanym przez kierownika budowy potwierdzonym przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 7. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 8. 8. Poniższe zmiany Umowy nie wymagają zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, a zostaną dokonane poprzez pisemne zgłoszenie potwierdzone przez drugą stronę Umowy: a) zmiana na stanowisku kierownika budowy, b) zmiana na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego, c) zmiana na stanowisku koordynatora umowy, d) zmiana konta bankowego Wykonawcy, e) zmiana adresu Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik-lomianki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W ŁOMIANKACH SP. Z O.O., UL. ROLNICZA 244, 05-092 ŁOMIANKI.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 09:30, miejsce: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W ŁOMIANKACH SP. Z O.O., UL. ROLNICZA 244, 05-092 ŁOMIANKI - BIURO OBSŁUGI KLIENTA - SEKRETARIAT JEDNOSTKI REALIZUJĄCEJ PROJEKT - POKÓJ NA PARTERZE.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Łomianki. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.