Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-21
Sosnowiec: Usługa ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zakładu Składowania Odpadów Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz konwój wartości pieniężnych
Numer ogłoszenia: 359760 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Składowania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Grenadierów, skrytka pocztowa 86, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 263 47 23, 263 88 91, faks 32 263 88 91.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zakładu Składowania Odpadów Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz konwój wartości pieniężnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zakładu Składowania Odpadów Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz konwój wartości pieniężnych. a/ Ochrona fizyczna obejmuje składowisko odpadów komunalnych A Miejskiego Zakładu Składowania Odpadów Sp. z o.o. w Sosnowcu, ul. Grenadierów, w dni robocze od 22.00 do 6.00 oraz w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta przez 24 godz./dobę (łącznie 7904 roboczogodziny). W ramach usługi wykonywany będzie monitoring: minimum 3 kamery (w zestawie rejestrator i monitor), system kontroli obchodów-minimum 2 punkty, posiadanie własnych bezprzewodowych środków łączności, dojazd grup interwencyjnych w porze dziennej - 15 minut, w porze nocnej - 10 minut (w razie potrzeby), utrzymanie w czystości dojścia od ulicy do miejsca dozorowania (tj. zamiatanie, odśnieżanie w razie potrzeby). b/ Konwój wartości pieniężnych: stosownie do potrzeb Zamawiającego, co najmniej 1 raz w miesiącu, jednak nie więcej niż 25 razy w całym okresie obowiązywania umowy na terenie Sosnowca. Rozliczenie w formie ryczałtu za kurs. Zamawiający gwarantuje wykonanie 20 konwojów. 2.Wykonawcę obowiązuje najwyższa staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca zobowiązuje się do należytego utrzymania powierzonego mienia oraz stanu technicznego i wyposażenia pomieszczeń. 4.Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50.000 zł przez cały okres obowiązywania umowy. 5.Wykonawca winien posiadać ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005r. nr 145 poz. 1221 z późn. zm.). 6.Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia do wykonywania czynności wchodzących w zakres ochrony mienia w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 z późn. zm.). 7.Wszyscy pracownicy ochrony wyznaczeni do realizacji zamówienia muszą posiadać umiejętność obsługi urządzeń monitorujących. 8.Wykonawca wyposaży swoich pracowników w sprzęt niezbędny do wykonywania powierzonych im zadań, w tym umundurowanie, środki przymusu bezpośredniego, własny kanał do łączności radiowej przydzielony przez Urząd Regulacji Telekomunikacji i latarki. 9.Pracownicy ochrony winni w trakcie realizacji niniejszego zamówienia nosić jednolite umundurowanie firmowe, umożliwiające identyfikację podmiotu Wykonującego ochronę, oraz posiadać w widocznym miejscu jednolite identyfikatory umożliwiające zarówno identyfikację pracownika jak i firmy Wykonawcy. 10.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w miarę możliwości zagwarantował stabilność składu osobowego zespołu pracowników ochrony realizujących w imieniu Wykonawcy przedmiot zamówienia. 11.Za czynności nadzorcze, organizowanie i kierowanie zespołem pracowników wykonujących ochronę z ramienia Wykonawcy odpowiedzialny będzie pracownik Wykonawcy posiadający licencję pracownika ochrony, co najmniej drugiego stopnia - stosownie do art. 27 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 z późn. zm.). 12.Pracownicy skierowani do ochrony wykonują swoją pracę samodzielnie i nie mają prawa do wprowadzania w tym czasie do ochranianego obiektu osób trzecich. 13.Pracownikom ochrony nie wolno bez zezwolenia korzystać z innych pomieszczeń, stanowisk oraz urządzeń i wyposażenia ochranianego obiektu, za wyjątkiem sytuacji uzasadnionych nagłą i nieprzewidzianą potrzebą, z każdorazowym odnotowaniem takiego przypadku w książce meldunków. 14.Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej wymiany pracownika ochrony, który dopuścił się rażących uchybień w czasie wykonywania czynności służbowych. 15.Wykonawca ponosi odpowiedzialność, w tym odpowiedzialność materialną, za wszelkie szkody spowodowane nieprawidłowym wykonaniem obowiązków przez swoich pracowników ochrony, a także odpowiedzialność cywilną za zdarzenia będące skutkiem wykonywanych zadań. 16.Wykonawca zagwarantuje gotowość stawiennictwa grupy interwencyjnej w razie wystąpienia sytuacji wymagającej dodatkowego wsparcia posterunkom stacjonarnym w czasie nie dłuższym niż 15 minut w porze dziennej i 10 minut w porze nocnej od chwili przyjęcia zgłoszenia. 17.Do zakresu czynności grupy interwencyjnej należy: a. dojazd do obiektu niezwłocznie po otrzymaniu wezwania, b. potwierdzenie przyczyny wezwania, c. potwierdzenie na miejscu zakresu i stopnia zagrożenia mienia, d. podjecie ewentualnej interwencji w stosunku do sprawców zdarzenia, oraz udzielnie pomocy poszkodowanym, e. zabezpieczenie śladów na miejscu zdarzenia, f. w uzasadnionych przypadkach wezwanie Policji, g. udzielenie informacji i pomocy przybyłym na miejsce zdarzenia jednostkom Policji. 18. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z działaniem grupy interwencyjnej zapewniającej pomoc i wzmocnienie ochrony pracownikom ochrony. 19. Merytoryczny oraz dyscyplinarny nadzór i kierownictwo nad zatrudnionymi przez siebie pracownikami ochrony sprawuje Wykonawca. 20.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałego kontaktu z upoważnionymi pracownikami Zamawiającego. 21.Schemat organizacji konwoju. Wykonawca eskortuje pracownika Zamawiającego na trasie kasa MZSO Sp. z o.o. - bank - kasa MZSO Sp. z o.o..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych polegających na powtórzeniu tego samego zamówienia określonego w specyfikacji, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia do wartości 50% zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50.000 zł. Zamawiający dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument określający status prawny wykonawcy, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty: np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny status spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagany dokument można złożyć w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w zawartej umowie: - z uwagi na zmianę stawki podatku VAT - zmiana wynagrodzenia wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. - w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzso.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Składowania Odpadów Sp. z o.o. 41 - 200 Sosnowiec
ul. Grenadierów skr. poczt. 86 parter - pokój KADRY lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zakład Składowania Odpadów Sp. z o.o.41 - 200 Sosnowiec ul. Grenadierów skr. poczt. 86 parter - pokój KADRY.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.11.2012.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Wymiana dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
- "Najem długoterminowy na okres 48 miesięcy komunalnej, samojezdnej zamiatarki bezpyłowej - szorowarki (maszyny czyszczącej) na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Konserwacja, pielęgnacja, obsługa dnia meczowego Stadionu Piłkarskiego w ArcelorMittal Park w Sosnowcu
- dostawa implantów ortopedycznych
- Balaton reaktywacja, etap 2: miejsca wypoczynkowe, leżaki, pomosty widokowe (BO 24/0/26)
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.