eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Usługa ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zakładu Składowania Odpadów Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz konwój wartości pieniężnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-21

Sosnowiec: Usługa ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zakładu Składowania Odpadów Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz konwój wartości pieniężnych
Numer ogłoszenia: 359760 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Składowania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Grenadierów, skrytka pocztowa 86, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 263 47 23, 263 88 91, faks 32 263 88 91.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zakładu Składowania Odpadów Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz konwój wartości pieniężnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zakładu Składowania Odpadów Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz konwój wartości pieniężnych. a/ Ochrona fizyczna obejmuje składowisko odpadów komunalnych A Miejskiego Zakładu Składowania Odpadów Sp. z o.o. w Sosnowcu, ul. Grenadierów, w dni robocze od 22.00 do 6.00 oraz w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta przez 24 godz./dobę (łącznie 7904 roboczogodziny). W ramach usługi wykonywany będzie monitoring: minimum 3 kamery (w zestawie rejestrator i monitor), system kontroli obchodów-minimum 2 punkty, posiadanie własnych bezprzewodowych środków łączności, dojazd grup interwencyjnych w porze dziennej - 15 minut, w porze nocnej - 10 minut (w razie potrzeby), utrzymanie w czystości dojścia od ulicy do miejsca dozorowania (tj. zamiatanie, odśnieżanie w razie potrzeby). b/ Konwój wartości pieniężnych: stosownie do potrzeb Zamawiającego, co najmniej 1 raz w miesiącu, jednak nie więcej niż 25 razy w całym okresie obowiązywania umowy na terenie Sosnowca. Rozliczenie w formie ryczałtu za kurs. Zamawiający gwarantuje wykonanie 20 konwojów. 2.Wykonawcę obowiązuje najwyższa staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca zobowiązuje się do należytego utrzymania powierzonego mienia oraz stanu technicznego i wyposażenia pomieszczeń. 4.Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50.000 zł przez cały okres obowiązywania umowy. 5.Wykonawca winien posiadać ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005r. nr 145 poz. 1221 z późn. zm.). 6.Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia do wykonywania czynności wchodzących w zakres ochrony mienia w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 z późn. zm.). 7.Wszyscy pracownicy ochrony wyznaczeni do realizacji zamówienia muszą posiadać umiejętność obsługi urządzeń monitorujących. 8.Wykonawca wyposaży swoich pracowników w sprzęt niezbędny do wykonywania powierzonych im zadań, w tym umundurowanie, środki przymusu bezpośredniego, własny kanał do łączności radiowej przydzielony przez Urząd Regulacji Telekomunikacji i latarki. 9.Pracownicy ochrony winni w trakcie realizacji niniejszego zamówienia nosić jednolite umundurowanie firmowe, umożliwiające identyfikację podmiotu Wykonującego ochronę, oraz posiadać w widocznym miejscu jednolite identyfikatory umożliwiające zarówno identyfikację pracownika jak i firmy Wykonawcy. 10.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w miarę możliwości zagwarantował stabilność składu osobowego zespołu pracowników ochrony realizujących w imieniu Wykonawcy przedmiot zamówienia. 11.Za czynności nadzorcze, organizowanie i kierowanie zespołem pracowników wykonujących ochronę z ramienia Wykonawcy odpowiedzialny będzie pracownik Wykonawcy posiadający licencję pracownika ochrony, co najmniej drugiego stopnia - stosownie do art. 27 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 z późn. zm.). 12.Pracownicy skierowani do ochrony wykonują swoją pracę samodzielnie i nie mają prawa do wprowadzania w tym czasie do ochranianego obiektu osób trzecich. 13.Pracownikom ochrony nie wolno bez zezwolenia korzystać z innych pomieszczeń, stanowisk oraz urządzeń i wyposażenia ochranianego obiektu, za wyjątkiem sytuacji uzasadnionych nagłą i nieprzewidzianą potrzebą, z każdorazowym odnotowaniem takiego przypadku w książce meldunków. 14.Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej wymiany pracownika ochrony, który dopuścił się rażących uchybień w czasie wykonywania czynności służbowych. 15.Wykonawca ponosi odpowiedzialność, w tym odpowiedzialność materialną, za wszelkie szkody spowodowane nieprawidłowym wykonaniem obowiązków przez swoich pracowników ochrony, a także odpowiedzialność cywilną za zdarzenia będące skutkiem wykonywanych zadań. 16.Wykonawca zagwarantuje gotowość stawiennictwa grupy interwencyjnej w razie wystąpienia sytuacji wymagającej dodatkowego wsparcia posterunkom stacjonarnym w czasie nie dłuższym niż 15 minut w porze dziennej i 10 minut w porze nocnej od chwili przyjęcia zgłoszenia. 17.Do zakresu czynności grupy interwencyjnej należy: a. dojazd do obiektu niezwłocznie po otrzymaniu wezwania, b. potwierdzenie przyczyny wezwania, c. potwierdzenie na miejscu zakresu i stopnia zagrożenia mienia, d. podjecie ewentualnej interwencji w stosunku do sprawców zdarzenia, oraz udzielnie pomocy poszkodowanym, e. zabezpieczenie śladów na miejscu zdarzenia, f. w uzasadnionych przypadkach wezwanie Policji, g. udzielenie informacji i pomocy przybyłym na miejsce zdarzenia jednostkom Policji. 18. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z działaniem grupy interwencyjnej zapewniającej pomoc i wzmocnienie ochrony pracownikom ochrony. 19. Merytoryczny oraz dyscyplinarny nadzór i kierownictwo nad zatrudnionymi przez siebie pracownikami ochrony sprawuje Wykonawca. 20.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałego kontaktu z upoważnionymi pracownikami Zamawiającego. 21.Schemat organizacji konwoju. Wykonawca eskortuje pracownika Zamawiającego na trasie kasa MZSO Sp. z o.o. - bank - kasa MZSO Sp. z o.o..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych polegających na powtórzeniu tego samego zamówienia określonego w specyfikacji, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia do wartości 50% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50.000 zł. Zamawiający dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument określający status prawny wykonawcy, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty: np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny status spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagany dokument można złożyć w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w zawartej umowie: - z uwagi na zmianę stawki podatku VAT - zmiana wynagrodzenia wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. - w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzso.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Składowania Odpadów Sp. z o.o. 41 - 200 Sosnowiec ul. Grenadierów skr. poczt. 86 parter - pokój KADRY lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zakład Składowania Odpadów Sp. z o.o.41 - 200 Sosnowiec ul. Grenadierów skr. poczt. 86 parter - pokój KADRY.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.11.2012.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.