eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przedmiotem zamówienia składającego się z 2 (dwóch) Części jest sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostawą i rozładunkiem następujących akcesoriów informatycznych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-06

Ogłoszenie nr 359700 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.

Radom: Przedmiotem zamówienia składającego się z 2 (dwóch) Części jest sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostawą i rozładunkiem następujących akcesoriów informatycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 333626


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów, krajowy numer identyfikacyjny 14263627400000, ul. ul. Samorządowa  1, 26601   Radom, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 48 367 36 21, faks 48 367 36 73, e-mail Anna.Szklarska@cpd.mofnet.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia składającego się z 2 (dwóch) Części jest sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostawą i rozładunkiem następujących akcesoriów informatycznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN/12/16/VAD

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia składającego się z 2 (dwóch) Części jest sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostawą i rozładunkiem następujących akcesoriów informatycznych zwanych dalej "Sprzętem": 1.1 Część I : 1)1 sztuka kabla miedzianego UTP linka LSZH, 2)6 sztuk kamer dozoru CCTV, 3)4 sztuki konwerterów 10/100/1000 Base-T, 4)50 sztuk patchcordów UTP (1,5m), 5)100 sztuk patchcordów UTP (3 m), 6)100 sztuk patchcordów UTP (5 m), 7)100 sztuk patchcordów UTP (7 m), 8)100 sztuk patchcordów UTP (10 m), 9)50 sztuk patchcordów UTP (15 m), 10)10 sztuk patchcordów światłowodowych OM3 LC-SC (1 m) , 11)10 sztuk patchcordów światłowodowych OM3 LC-LC (10 m), 12)15 sztuk patchcordów światłowodowych OM3 LC-LC (15 m), 13)50 sztuk patchcordów światłowodowych LC/PC-LC/PC (2 m), 14)10 sztuk patchcordów światłowodowych OM3 LC-LC (20 m), 15)20 sztuk patchcordów światłowodowych OM3 LC-LC (5 m), 16)20 sztuk patchcordów światłowodowych OM4/OM3 LC-LC (0,5 m), 17)50 sztuk patchcordów światłowodowych OM4/OM3 LC-LC (1 m), 18)2 sztuki switch´y, 19)20 sztuk uchwytów biurkowych - ramiona do mocowania monitorów LCD, 20)500 sztuk wtyków RJ45 UTP do zaciskania, 21)1 sztuka kabla VGA, 22)10 sztuk tłumików światłowodowych jednomodowych o złączach SC/UPC(F) -SC/UPC(M)i tłumienności 3dB, 23)1 sztuka ekran elektryczny, 24)3 sztuki stojak na telewizor, 25)1 sztuka stojak pod wideoprojektor, 26)30 sztuk Kabel HDMI 2 (męsko-męski), 27)10 sztuk Kabel HDMI 5 (męsko-męski) 28)30 sztuk Kabel DVI - HDMI 2 (męsko-męski), 29)10 sztuk Kabel DVI - HDMI 5 (męsko-męski), 30)30 sztuk Kabel DisplayPort - HDMI 2 (męsko-męski), 31)10 sztuk Kabel DisplayPort - HDMI 5 (męsko-męski), 32)2 sztuki Karta sieciowa, 33)20 sztuk Dysk twardy SSD 2,5", 34)50 sztuk Słuchawki wokółuszne z mikrofonem, 35)150 szt. Pendrive USB. 1.2 Część II. 1)5 sztuk Wyspowa klawiatura komputerowa bezprzewodowa, 2)5 sztuk Mysz komputerowa bezprzewodowa 3)5 sztuk Etui do telefonu, 4)5 sztuk Szkło hartowane do telefonu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 30237200-1
Dodatkowe kody CPV: 32562300-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT61341.46
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ForTi Krzysztof Jurek,  ,  ul. M. Cure - Skłodowskiej 18/204,  26-600,  Radom,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75450.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75450.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1562.19
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowe "iCOD.pl" Marek Karzus,  ,  ul. Garncarska 9,  43-300,  Bielsko-Biała,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1921.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2220.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2220.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.