To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-06
Ogłoszenie nr 359668 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.
Zabrze: Zmiana sposobu użytkowania byłej sali gimnastycznej na obiekt "Małej Sali" (obiekt kultury) w budynku położonym przy ul. Park Hutniczy 11 w Zabrzu (budynek w Kwartale Sztuki) wraz z zabudową infrastruktury technicznej i drogowej - inwestycja prowadzona na terenie dz. Nr 372/35, 425/35, 426/35 w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynku Małej Sali w Zabrzu przy ul. Park Hutniczy 11 - Etap II, część 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 329582-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury, krajowy numer identyfikacyjny
277455042, ul.
ul. 3 Maja
91 a,
41-800
Zabrze, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 278 08 02, faks
32 278 08 02, e-mail
kontakt@mok.art.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mok.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania byłej sali gimnastycznej na obiekt "Małej Sali" (obiekt kultury) w budynku położonym przy ul. Park Hutniczy 11 w Zabrzu (budynek w Kwartale Sztuki) wraz z zabudową infrastruktury technicznej i drogowej - inwestycja prowadzona na terenie dz. Nr 372/35, 425/35, 426/35 w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynku Małej Sali w Zabrzu przy ul. Park Hutniczy 11 - Etap II, część 1
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Zmiana sposobu użytkowania byłej sali gimnastycznej na obiekt "Małej Sali" (obiekt kultury) w budynku położonym przy ul. Park Hutniczy 11 w Zabrzu (budynek w Kwartale Sztuki) wraz z zabudową infrastruktury technicznej i drogowej - inwestycja prowadzona na terenie dz. Nr 372/35, 425/35, 426/35 w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynku Małej Sali w Zabrzu przy ul. Park Hutniczy 11 - Etap II, część 1. Zakres robót (etapu II, część 1) obejmuje między innymi wykonanie nw. robót: A. nie objętych dokumentacją projektową: zabezpieczenie budynku - robót wykonanych w I-szym etapie - przed uszkodzeniem i/lub przypadkową dewastacją wraz z ewentualnym, nieodpłatnym naprawieniem szkód; Współudział w uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu (po zakończeniu wszystkich robót remontowych). B. objętych dokumentacją projektową: a) Roboty rozbiórkowe, przekucia, nadproże stalowe; b) Budowę ścianek działowych (murowanych i z płyt G-K); c) Remont stropu w części socjalnej; d) Wymianę belek drewnianych wraz z impregnacją p. grzybiczną i p. pożarową, wykonanie drewnianego włazu dachowego; e) Wydzielenie zaplecza sceny oraz pomieszczeń WC, w tym dla osób niepełnosprawnych i SWC (stacji wymienników ciepła); f) Gładzie, tynki, malowanie ścian, licowanie ścian płytkami i płytkowanie posadzki (uzupełnienie); g) Wykonanie i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej; h) Wykonanie sufitów podwieszonych z płyt G-K lub z blachy trapezowej; i) Dostawę i montaż gaśnic, wyposażenia pomieszczeń WC w akcesoria łazienkowe; j) Dostawę i montaż krat pomostowych i konstrukcji wsporczych, drabiny wewnętrznej; k) Montaż stopni dachowych, remont - uszczelnienie kominów murowanych; l) Wykonanie podejść wod-kan. wraz z montażem urządzeń sanitarnych i baterii; ł) Montaż grzejników (4 kpl) i głowic termostatycznych; m)Wykonanie instalacji wentylacji; n)Montaż instalacji elektrycznej oświetlenia (lampy ze źródłami światła, żyrandole); o) Okablowanie do instalacji ochrony przed włamaniem. Zakres prac i czynności Wykonawcy obejmuje również: a) organizację placu i zaplecza budowy (socjalnego i magazynowego), wywieszenie tablicy informacyjnej; b) opracowanie Planu BIOZ; c) zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie bezpieczeństwa osobom trzecim oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez cały czas trwania realizacji zadania; d) posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 750.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia przez cały okres realizacji zadania (wybrany Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć odpowiednią polisę do dnia zawarcia umowy); e) uzgodnienie z Zamawiającym szczegółowego harmonogramu robót; f) uzyskanie wymaganych zezwoleń, przeprowadzenie wymaganych prób, badań i odbiorów w tym odbiorów technicznych instalacji i urządzeń przez odpowiednie służby wraz z dokonaniem ewentualnych opłat; g) wywóz materiałów z rozbiórki do miejsca ich składowania i utylizacji wraz z uiszczeniem wymaganych opłat; h) wykonanie dokumentacji zdjęciowej inwestycji od momentu przekazania placu budowy do dokonania odbioru końcowego zadania. Dokumentacja między innymi będzie stanowiła materiał dowodowy w przypadku zaistnienia sytuacji spornych w trakcie realizacji inwestycji i w okresie gwarancyjnym; i) ponoszenie opłat za energię elektryczną dla potrzeb budowy wg wskazań licznika oraz za wodę do celów budowy po zawarciu umowy o dostawę wody z Zabrzańskim Przedsiębiorstwem Wodociągów i kanalizacji Sp. z o.o. (uwaga: obiekt nie jest podłączony do sieci kanalizacji sanitarnej); j) inne opłaty wynikające z realizowanych robót (np. UDT); k) sprzątanie i mycie po robotach budowlanych. Koszt wykonania w/w prac nie ujęty w przedmiarach należy ująć w kosztach ogólnych. Wykonawca obowiązany jest do współpracy z Zamawiającym przy przygotowaniu harmonogramu rzeczowo - finansowego. Za materiały i sprzęt pozostawiony na placu budowy lub w jego sąsiedztwie Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności. Do wezwania projektanta na budowę w ramach płatnego przez Zamawiającego nadzoru autorskiego uprawniony będzie wyłącznie Zamawiający na wniosek Wykonawcy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych - jeżeli w dokumentacji podana jest nazwa handlowa, to należy to traktować przykładowo jako opis parametrów jakie powinien spełniać dany materiał, wyrób lub urządzenie. Wbudowanie materiału, wyrobu lub urządzenia równoważnego wymaga każdorazowo pisemnej akceptacji Projektanta oraz Zamawiającego. Drzwi wewnętrzne (oznaczone jako D05) powinny estetyką i kolorem nawiązywać do istniejącej stolarka drzwiowa i okiennej. Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, wynikłe na etapie realizacji robót, mające na celu dostosowanie obiektu do aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zmiany te nie mogą zmieniać przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ oraz dokumentacja projektowa pn. "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku sali gimnastycznej na obiekt Małej Sali - obiekt kultury - w budynku położonym przy ul. Park Hutniczy 11 w Zabrzu (budynek w Kwartale Sztuki), w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynku Małej Sali w Zabrzu przy ul. Park Hutniczy 11 - Etap II", z którym Wykonawca winien się zapoznać. Dokumentacja projektowa dla II etapu składa się z następujących pozycji: projekt architektoniczno-budowlany - architektura (III.2016); projekt w branży sanitarnej (III.2016), w tym: instalacja wod-kan., - instalacja wentylacji; projekt w branży elektrycznej (III.2016); przedmiary robót; specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej w budynku Małej Sali po wcześniejszym pisemnym, e-mailowym lub faxem uzgodnieniu terminu. Na wykonanie robót Etapu II- w budynku Małej Sali w Zabrzu przy ul. Park Hutniczy 11 Zamawiający uzyskał Decyzję o pozwoleniu na budowę nr 460/2016 z dnia 09.06.2016r. Wymagany okres gwarancji - nie mniej niż 5 lat. Zakres robót ujęty w dokumentacji projektowej, w ramach niniejszego zamówienia nie obejmuje: remontu elewacji; utwardzenia powierzchni zewnętrznych; montażu gzymsów wewnętrznych; malowania ścian (ocieplonych od wewnątrz) i lakierowania podbitki drewnianej wewnątrz budynku; montażu ażurowych belek-kratownic oraz dostawy sceny i drabiny aluminiowej; wyposażenia w meble (biurka, krzesła) oraz montażu zasłon okiennych i kurtyn scenicznych; kanalizacji deszczowej; montażu instalacji nagłośnienia z dostawą urządzeń; montażu instalacji oświetlenia scenicznego z dostawą urządzeń. 2. Rozwiązania równoważne: Ilekroć w specyfikacji, umowie, dokumentacji projektowej i innych załącznikach, jest mowa o "produkcie, materiale czy systemie typu lub np..." należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w specyfikacji umowie, dokumentacji projektowej i innych załącznikach, znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ, umowie, (dokumentacji projektowej) i innych załącznikach. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych urządzeń, sprzętu i materiałów. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SIWZ, wykonawca złoży Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego produktu określi nazwę producenta, typ/model oraz inne cechy produktu pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego produktu i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej "SIWZ") oraz załącznikach do SIWZ, za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Pzp, w tym dokumenty równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego (dostawy, usługi, roboty budowlane) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nie złożenie takiego wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ wraz z załącznikami. 1. Stosownie do art. 29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Wykonanie robót budowlanych; b) Wykonanie robót instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych i sanitarnych, instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; c) Wykonanie robót w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 ze zmianami). 2. Zamawiający wymaga, aby nie później niż 5 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia określonych robót, jak również co miesiąc przez cały okres ich realizacji (na koniec każdego miesiąca kalendarzowego), Wykonawca składał Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1). Oświadczenie powinno zawierać liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz wymiar czasu pracy każdej z tych osób, bez wskazywania ich danych osobowych. 3. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie zanonimizowanych umów o pracę (bez imienia i nazwiska, adresu i wynagrodzenia) zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w pkt. 1). 4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów o pracę, o których mowa w pkt. 3) zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w ust. 1 w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 3 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45110000-1,
45111000-8,
45111220-6,
45200000-9,
45220000-5,
45231110-9,
45231112-3,
45260000-7,
45261000-4,
45262100-2,
45262500-6,
45300000-0,
45310000-3,
45311000-0,
45317000-2,
45321000-3,
45330000-9,
45331000-6,
45331100-7,
45331200-8,
45332000-3,
45332200-5,
45332300-6,
45332400-7,
45420000-7,
45421000-4,
45430000-0,
45450000-6,
45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT364693.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 378492.02 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- ZAKUP POMP INSULINOWYCH
- Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 1.72 MWp wraz z infrastrukturą techniczną na terenie zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Zabrzu przy ul. Cmentarnej 19
- "Przebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze. Most w ciągu ul. Jagiellońskiej nad rzeką Bytomką."
- ZBO 2024-"Budowa oświetlenia przejść dla pieszych w formule Zaprojektuj i wybuduj" Zadanie nr 1, 2
- Zabrzańskie Innowacje Energetyczne - koncepcja rozwoju klastra energii
- DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO BENRALIZUMAB
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.