eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › Całodobowa ochrona obiektów kompleksu koszarowego 6017 Jednostki Wojskowej 2367 przez Specjalistyczną Uzbrojona Formację Ochronną (SUFO)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Sochaczew: Całodobowa ochrona obiektów kompleksu koszarowego 6017 Jednostki Wojskowej 2367 przez Specjalistyczną Uzbrojona Formację Ochronną (SUFO)
Numer ogłoszenia: 359642 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2367 , 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622231 w. 434, faks 046 8622231.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona obiektów kompleksu koszarowego 6017 Jednostki Wojskowej 2367 przez Specjalistyczną Uzbrojona Formację Ochronną (SUFO).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa ochrona obiektów kompleksu koszarowego 6017 Jednostki Wojskowej 2367 przez Specjalistyczną Uzbrojona Formację Ochronną (SUFO).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 11.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w wysokości 30.000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki zamawiającego określone w niniejszej specyfikacji i wykażą, że: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia (art. 15 pkt 1 ustawy o ochronie osób i mienia) wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 z późn. zm.); - wykażą osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności - przedstawią wykaz pracowników, którzy będą realizować zadanie z rozbiciem na zarząd, pracowników ochrony fizycznej na stanowiskach dowódców zmian i pracowników ochrony. Wszyscy pracownicy wykonujący zamówienie muszą być zatrudnieni u wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedłożenia przez wykonawcę w każdym czasie zaświadczeń o zatrudnieniu - dotyczy pracowników na stanowiskach dowódców zmian i wartowników (pracowników ochrony SUFO). 2. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: a). posiadają poświadczenie bezpieczeństwa, - pracownicy ochrony za stanowiskach wartowników i wchodzących w skład grupy patrolowej - o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE. Lp. Stanowisko służbowe Klauzula tajności (minimum) 1. Właściciel firmy (dyrektor, kierownik, prezes) Poufne 2. Koordynator ochrony - Dowódca SUFO Poufne 3. Dowódca zmiany Zastrzeżone 4. Pracownicy - wartownicy Zastrzeżone 3. Zamówienie zrealizują pracownicy wykonawcy posiadający: a). licencje pracowników ochrony fizycznej II-go stopnia: - co najmniej jeden członek Zarządu, - Szef (Komendant) ochrony, - Dowódcy zmian (wszyscy); b). licencje pracowników ochrony fizycznej minimum I-go stopnia: - pracownicy ochrony na stanowiskach wartowników/patroli - licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia (art. 25 i art. 26 ustawy o ochronie osób i mienia wraz z aktami wykonawczymi do niej). 4. Zamówienie zrealizują pracownicy wykonawcy (dowódcy zmian oraz wartownicy i patrol) posiadający aktualne badania lekarskie i nie posiadający ograniczeń psycho-fizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu zamówienia (art. 26 ust. 3 pkt 2 oraz art. 27 ust. 3 pkt 1 ustawy o ochronie osób i mienia). 5. Wyposażą niezwłocznie, po zawarciu umowy i otrzymaniu zgody na jej zakup od Komendanta Wojewódzkiego Policji, pracowników ochrony realizujących zadanie w niezbędną ilość broni i amunicji z uwzględnieniem: - Dowódcy zmian zostaną wyposażeni w broń długą (pistolet maszynowy lub PM); - pracownicy ochrony pełniący służbę na posterunkach/patrolach - broń długą (karabinek lub PM); zgodnie z § 1 i § 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie zasad uzbrojenia SUFO i warunków przechowywania broni i amunicji (Dz. U. 1998 r., Nr 113, poz. 730 z późn. zm.). 6. Zapewnią szkolenie oraz będą prowadzić strzelania szkolne minimum raz na dwa miesiące z pracownikami realizującymi zamówienie. 7. Zapewnią dla wszystkich pracowników ochrony realizujących zadanie jednolite umundurowanie oraz wyposażenie (art. 20 i art. 21 ustawy o ochronie osób i mienia wraz z aktami wykonawczymi do niej). 8. Wyrażą zgodę na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny oraz po podpisaniu umowy przystąpią niezwłocznie do procedury objęcia przedsiębiorstwa militaryzacją na zasadach i w trybie określonym w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2002 r. w sprawie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa (Dz. U. Nr 78, poz. 707) oraz § 5 rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 19 czerwca 1999 r. w sprawie ochrony przez SUFO terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej. 9. Dokonają wizji lokalnej przy udziale przedstawiciela zamawiającego (Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych lub Komendant Ochrony) i przedstawiciela wykonawcy ubiegającego się o realizację zadania, posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum POUFNE..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: 1. Oferta dla kompleksu koszarowego 6017 Jednostki Wojskowej 2367 sporządzona według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (załącznik nr 2). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - składa każdy z wykonawców oddzielnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zwarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Projekt umowy (załącznik nr 3). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 z późn. zm.). 6. Polisa, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskie, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4, 8 i 9, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - oraz składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej oraz w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. II. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4). Zamawiający uznaje, iż za wystarczający do realizacji przedmiotu zamówienia jest właściwy stopień licencji pracownika SUFO. Zamawiający wymaga, aby dane zawarte w powyższym wykazie były potwierdzone poprzez dołączenie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem licencji pracownika ochrony. Wszyscy pracownicy wykonując zamówienie muszą być zatrudnieni u wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedłożenia przez wykonawcę w każdym czasie zaświadczeń o zatrudnieniu - dotyczy pracowników na stanowiskach dowódców zmian i wartowników (pracowników ochrony SUFO). 2. Oryginały lub kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa osobowego stwierdzające dopuszczenie do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE. 3. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu przez pracowników ochrony SUFO przewidzianych do realizacji zamówienia aktualnych badań lekarskich i nie posiadaniu przez nich ograniczeń psycho-fizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5). 4. Zestawienie posiadanej broni palnej przewidzianej na wyposażenie pracowników ochrony w trakcie realizacji zamówienia, z podaniem rodzaju broni w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6). 5. Zestawienie broni palnej przewidzianej do zakupu (załącznik nr 7). Jeżeli wykonawca nie przewiduje zakupu dodatkowej broni, bo już posiada broń w wystarczającej ilości, w załączniku tym wpisuje nie dotyczy. 6. Oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej mogącej w czasie maksymalnie do 20 minut wesprzeć działania pracowników ochrony w obiekcie zamawiającego w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych lub nadzwyczajnych - min. 2 pracowników ochrony posiadających licencję I-go stopnia wyposażonych w broń palną i ostrą amunicję, ustawowe środki przymusu bezpośredniego oraz własne środki łączności wraz z pojazdem gotowym do natychmiastowego użycia w przypadku zaistnienia bezpośredniego zagrożenia (załącznik nr 8). 7. Oświadczenie o wyposażeniu wszystkich pracowników ochrony przewidzianych do realizacji zadania w jednolite umundurowanie oraz wyposażenie zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia (załącznik nr 9). 8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny oraz przystąpieniu niezwłocznie po podpisaniu umowy do procedury objęcia przedsiębiorstwa militaryzacją na zasadach i w trybie określonym w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2002 r. w sprawie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa - Dz. U. Nr 78, poz. 707 (załącznik nr 10). 9. Oświadczenie o prowadzeniu szkoleń i strzelań szkolnych ze wszystkimi pracownikami ochrony SUFO przewidzianymi do realizacji zadania (załącznik nr 11). 10. Oświadczenie wykonawcy, że pracownicy ochrony SUFO przewidziani do wykonania przedmiotu zamówienia posiadają legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni (załącznik nr 12). 11. Dokument potwierdzający wpłatę wadium w wysokości 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 12. Potwierdzenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenie kompleksu koszarowego 6017 Jednostki Wojskowej 2367 wystawione przez zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2367 w Sochaczewie Kancelaria Jawna pok. nr 120 (budynek sztabu).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 08:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 2367 w Sochaczewie Kancelaria Jawna pok. nr 120 (budynek sztabu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.