To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-31
Sobótka: Całoroczne utrzymanie terenów zieleni miejskiej w mieście Sobótka w latach 2016-2017
Numer ogłoszenia: 359610 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338346 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sobótka, Rynek 1, 55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie, tel. 071 3162043 do 045, faks 071 3162123.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całoroczne utrzymanie terenów zieleni miejskiej w mieście Sobótka w latach 2016-2017.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1.Zamawiający zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.Całoroczne utrzymanie terenów zieleni miejskiej w mieście Sobótka w latach 2016-2017 3.2.Zamówienie obejmuje letnie i zimowe utrzymanie terenów zieleni miejskiej w latach 2016-2017 o pow. 271.340,50m2. Dokładny przedmiar tj. wyszczególnienie terenów objętych zamówieniem zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. Utrzymanie zieleni miejskiej obejmuje następujące prace: - cięcia selekcyjne, pielęgnacyjne drzew, krzewów, żywopłotów, wycinka drzew we współpracy z inspektorem ds. ochrony środowiska Urzędu Miasta i Gminy Sobótka, - przygotowanie lub zakup rozsad kwiatowych i roślin ozdobnych, wykonywanie ich nasadzeń oraz pielęgnacja w całym okresie wegetacji i w miarę potrzeb w okresie spoczynku roślin pozostających na zimę w gruncie, - przygotowanie wszystkich terenów i nasadzeń do zimy, - odśnieżanie i likwidacja gołoledzi na przejściach dla pieszych na terenach zieleni na bieżąco, ale nie później niż do godz. 800, - naprawa i malowanie ławek ustawionych na terenach zieleni lub jeżeli zachodzi taka - naprawa ścieżek, przejść dla pieszych, schodów i murków na terenach objętych umową, - naprawa mocowania waz kwiatowych, - obsadzanie i pielęgnacja nasadzeń w gazonach, murkach na terenach zielonych oraz w skrzynkach na parapetach okiennych budynku UMiG Sobótka, przez cały okres wegetacji i przygotowanie tych powierzchni do zimy, - podlewanie w miarę potrzeb wynikających z wegetacji roślin i warunków pogodowych, - grabienie, zbieranie śmieci z terenów zieleni i ich wywóz do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wyznaczonej dla regionu południowego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego 2012, - wykonywanie prac w sposób ciągły, zapewniający właściwą estetykę miasta i właściwą wegetację roślin. - konieczność to zakup nowych ławek, - zakup i montaż dodatkowych ławek - dokonywanie okresowych kontroli drzewostanu na trenach zielonych oraz sporządzanie protokołów z kontroli, co najmniej 2 razy w roku, - wycinka drzew na terenach zielonych w ilości do 25 szt. w roku oraz dokonywanie nasadzeń zastępczych z własnego materiału szkółkarskiego w ilości do 50 szt. w roku, - koszenie traw i usuwanie samosiewów krzewów i drzew po konsultacji z pracownikiem ds. leśnictwa z Urzędu Miasta i Gminy Sobótka z terenów zieleni i wzdłuż ulic wraz z wywozem ściętych traw i samosiewów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wyznaczonej dla regionu południowego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego 2012 W ramach robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązkiem Wykonawcy będzie również - stosowanie materiałów spełniających warunki wynikające z PN oraz posiadających niezbędne atesty prawem przewidziane, - zachowanie możliwości ciągłej komunikacji po terenach zieleni przeznaczonymi do tego celu ścieżkami, chodnikami i drogami, - zapewnienie na terenach objętych umową ładu porządku, przestrzegania przepisów BHP podczas prowadzonych robót, - udzielenie na wykonywane usługi, co najmniej 12-miesięcznej gwarancji. Warunki szczegółowe podlegające realizacji w ramach niniejszego zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SP. Z O.O.
- Zakład Usług Komunalnych HADLUX Sp. z o.o., ul. Warszawska 7, 55-050 Sobótka, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 690000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 584999,99
Oferta z najniższą ceną: 584999,99 / Oferta z najwyższą ceną: 584999,99
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI SOBÓTKA
więcej: przetargi SOBÓTKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
- Usługi odbioru, transportu, zagospodarowania i przekazania do dalszej utylizacji/unieszkodliwienia odpadów niekomunalnych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"
- 04510 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót w ramach kontraktu pn.: "PRZEBUDOWA UL. ŻMIGRODZKIEJ W CELU WYZNACZENIA DRÓG ROWEROWYCH"
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.