To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-31
Warszawa: Świadczenie usługi z zakresu zimowego i letniego oczyszczania dróg gminnych, dróg wewnętrznych, chodników i miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego (SPPN) na terenie m.st. Warszawy będących w zarządzie Dzielnicy Wola - zamówienie uzupełniające (znak sprawy: 50/ZP/15)
Numer ogłoszenia: 359576 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188483 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks 22 4435600.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi z zakresu zimowego i letniego oczyszczania dróg gminnych, dróg wewnętrznych, chodników i miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego (SPPN) na terenie m.st. Warszawy będących w zarządzie Dzielnicy Wola - zamówienie uzupełniające (znak sprawy: 50/ZP/15).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usług polegających na zimowym i letnim oczyszczaniu dróg gminnych, dróg wewnętrznych, chodników i miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego (SPPN) na terenie m.st. Warszawy będących w zarządzie Dzielnicy Wola, w szczególności: w zakresie zimowego oczyszczania dróg - mechaniczne płużenie z posypywaniem dawką soli kamiennej lub drogowej, mechaniczne posypywanie dawką soli kamiennej lub drogowej, ręczne posypywanie mieszanką piaskowo - solną (przejścia dla pieszych miejsca parkingowe SPPN, chodniki), ręczne odśnieżanie wraz z posypywaniem mieszanką piaskowo - solną (przejścia dla pieszych, miejsca parkingowe SPPN, chodniki), ręczne posypywanie piaskiem (przejścia dla pieszych, miejsca parkingowe SPPN, chodniki), załadunek i wywóz śniegu do miejsca zrzutu, mechaniczne płużenie z posypywaniem piaskiem oraz w zakresie letniego oczyszczania: mechaniczne oczyszczenie (zamiatanie) całej szerokości jezdni ulicy (z piasku, przerostów roślinnych i innych odpadów) wraz z dostępnymi zatokami przystankowymi i parkingowymi usytuowanymi w poziomie jezdni, opaską przykrawężnikową oraz tzw. martwymi polami jezdni, łącznie z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń, ręczne oczyszczanie chodników z zanieczyszczeń i przerastających chwastów, ręczne oczyszczanie miejsc parkingowych strefy SPPN z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń, usuwanie innych przedmiotów, odpadów (np. gabarytów, interwencyjne zabieranie nieczystości w tym po pracach wykonanych przez inne jednostki) z wyłączeniem odpadów niebezpiecznych, z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń, usuwanie martwych zwierząt, z bieżącym wywozem i utylizacją..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FAGUS Sp. z o.o., Al. Krakowska 110/114, 00-971 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145709,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 157213,22
Oferta z najniższą ceną: 157213,22 / Oferta z najwyższą ceną: 157213,22
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usług polegających na zimowym i letnim oczyszczaniu dróg gminnych, dróg wewnętrznych, chodników i miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego (SPPN) na terenie m.st. Warszawy będących w zarządzie Dzielnicy Wola, w szczególności: w zakresie zimowego oczyszczania dróg - mechaniczne płużenie z posypywaniem dawką soli kamiennej lub drogowej, mechaniczne posypywanie dawką soli kamiennej lub drogowej, ręczne posypywanie mieszanką piaskowo - solną (przejścia dla pieszych miejsca parkingowe SPPN, chodniki), ręczne odśnieżanie wraz z posypywaniem mieszanką piaskowo - solną (przejścia dla pieszych, miejsca parkingowe SPPN, chodniki), ręczne posypywanie piaskiem (przejścia dla pieszych, miejsca parkingowe SPPN, chodniki), załadunek i wywóz śniegu do miejsca zrzutu, mechaniczne płużenie z posypywaniem piaskiem oraz w zakresie letniego oczyszczania: mechaniczne oczyszczenie (zamiatanie) całej szerokości jezdni ulicy (z piasku, przerostów roślinnych i innych odpadów) wraz z dostępnymi zatokami przystankowymi i parkingowymi usytuowanymi w poziomie jezdni, opaską przykrawężnikową oraz tzw. martwymi polami jezdni, łącznie z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń, ręczne oczyszczanie chodników z zanieczyszczeń i przerastających chwastów, ręczne oczyszczanie miejsc parkingowych strefy SPPN z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń, usuwanie innych przedmiotów, odpadów (np. gabarytów, interwencyjne zabieranie nieczystości w tym po pracach wykonanych przez inne jednostki) z wyłączeniem odpadów niebezpiecznych, z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń, usuwanie martwych zwierząt, z bieżącym wywozem i utylizacją. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, które były przedmiotem zamówienia podstawowego i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Kody CPV, poszczególnych usług w zamówieniu uzupełniającym są zgodne z kodami CPV z zamówienia podstawowego, tj.: 90620000-9 - usługi odśnieżania, 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń, 90610000-6 - usługi i sprzątania zamiatania ulic, 90533000-2 - usługi gospodarki odpadami. Zamawiający już na etapie przygotowania zamówienia podstawowego, przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. W ogłoszeniu o zamówieniu, w postępowaniu podstawowym (ogłoszenie o zamówieniu Nr 219703 - 2014 z dnia 17.10.2014 r. - postępowanie znak sprawy: 61/ZP/14), Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości do 21% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego wraz z przewidywanymi zamówieniami uzupełniającymi została ustalona na kwotę (netto) 839.816,50 zł, w tym wartość zamówienia podstawowego - 694.063,22 zł i wartość przewidywanych zamówień uzupełniających - 145.753,28 zł, co stanowi 21% wartości zamówienia podstawowego. Umowa na zamówienie podstawowe została zawarta w dniu 21.11.2014 r. numer umowy - UD-XVII-WIR-B/III/1/1/1-97-2014-2616 z Wykonawcą: FAGUS Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod: 00-971) przy Al. Krakowskiej 110/114, po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. Niniejsze zamówienie jest pierwszym zamówieniem uzupełniającym do zamówienia podstawowego i jego szacunkowa wartość wynosi 145.709,95 zł netto, co stanowi ok. 20,99% wartości zamówienia podstawowego. Wartość udzielonego zamówienia uzupełniającego wynosi netto 145.567,80 zł, co stanowi ok. 20,97 % wartości zamówienia podstawowego i nie przekracza 21% wartości zamówienia podstawowego. Reasumując powyższe, zostały spełnione przesłanki do udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
- Zawarcie umowy ramowej na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione 191211
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lipinki i PSZOK-u w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.