eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Instytutu Nowych Syntez Chemicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-18

Puławy: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Instytutu Nowych Syntez Chemicznych
Numer ogłoszenia: 35956 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nowych Syntez Chemicznych , Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24-110 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 473 14 00, faks 81 473 14 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Instytutu Nowych Syntez Chemicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Instytutu Nowych Syntez Chemicznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu, czyli określenie przedmiotu i zapotrzebowanie ilościowe - jest zawarte w załączniku numer 1 do SIWZ. Wymagania techniczne i technologiczne dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych, nieregenerowanych, oryginalnie zapakowanych tonerów i tuszy do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, bębnów, podajników i ploterów. Przez określenie oryginalny materiał eksploatacyjny należy rozumieć materiał przeznaczony do urządzenia wskazanego przez Zamawiającego, produkowany przez producenta tego urządzenia. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. 2. Materiały eksploatacyjne będą dostarczone w ciągu roku na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego w formie telefonicznej, faksem lub pisemnie. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą jest Pan Jan Lipski (tel. 81 473 14 88). 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia każdorazowo zamówionej partii przedmiotu zamówienia w ciągu 4 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 4. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane przez Wykonawcę na jego koszt i na jego ryzyko do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 13:00. 5. Materiały eksploatacyjne będą zapakowane i dostarczone w oryginalnych, typowych opakowaniach dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta tonerów i tuszy oraz ploterów). 6. Zamawiający nie dopuszcza oferowania produktów regenerowanych, poddawanych procesom ponownego napełniania bądź wymiany jakichkolwiek elementów. 7. Zmawiający dopuszcza złożenie oferty na materiały eksploatacyjne równoważne pod warunkiem, że produkty te posiadają identyczne lub lepsze parametry w odniesieniu do produktów oryginalnych - wykonanych przez producenta urządzeń i nie powodują negatywnych objawów i wyświetlania ostrzegawczych komunikatów. 8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot dostawy spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu wymaga się wypełnienia rubryki tabeli (załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy) Nazwa ofertowanego materiału - podania nazwy producenta, symbolu materiału. Wykonawca składając ofertę na równoważne produkty bierze na siebie odpowiedzialność za wadliwe funkcjonowanie urządzenia lub uszkodzenia sprzętu spowodowane oferowanymi materiałami. W przypadku uszkodzenia urządzenia w wyniku dostarczenia wadliwego produktu, Zamawiającemu będzie przysługiwał zwrot kosztów naprawy urządzenia. 9. W ramach realizacji przedmiotu umowy podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych materiałów eksploatacyjnych stanowi ilość prognozowaną. W zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego Strony dopuszczają zmianę ilości poszczególnych materiałów eksploatacyjnych przy zachowaniu cen jednostkowych i ogólnej wartości zawartej umowy. 10. W przypadku zmiany ilości prognozowanej, Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. 11. Dopuszczone zmiany ilościowe o których mowa w pkt 9 nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 12. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostarczone materiały eksploatacyjne, licząc od daty dostawy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunek o którym mowa, na postawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, druk do ewentualnego wykorzystania - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunek o którym mowa, na postawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, druk do ewentualnego wykorzystania - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunek o którym mowa, na postawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, druk do ewentualnego wykorzystania - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunek o którym mowa, na postawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, druk do ewentualnego wykorzystania - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunek o którym mowa, na postawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, druk do ewentualnego wykorzystania - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ins.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Nowych Syntez Chemicznych Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24-110 Puławy Pokój nr 50, Kancelaria, bud. E-40, poniedziałek-piątek w godz. 7:00 - 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Instytut Nowych Syntez Chemicznych Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24-110 Puławy Pokój nr 50, Kancelaria, bud. E-40.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.