Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-31
Miedźna: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 686 868,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów
Numer ogłoszenia: 359534 - 2011; data zamieszczenia: 31.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedźna , ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna, woj. śląskie, tel. 032 2116338, 2116196, 2116160, faks 032 2116089.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 686 868,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 686 868,00 PLN; uruchomienie: Transza w dniu 28/12/2011 w wysokości 686 868,00 zł w formie nieodnawialnej linii kredytowej (spłata raty kapitału nie spowoduje odnowienia) z możliwością niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 2.Okres karencji w spłacie rat kredytu do 29/03/2012, po którym nastąpi spłata kredytu. 3.Spłata rat kredytu w terminie od 30/03/2012 do 31/12/2018 w okresach kwartalnych. 4.Spłata odsetek od momentu uruchomienia kredytu w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym miesiąca kalendarzowego przy założeniu że rok odsetkowy ma 365 dni tj. (rok 2011- licząc od 28/12/2011 tj. 4 dni; rok 2013; rok 2014; rok 2015; rok 2017; rok 2018), natomiast przy założeniu, że rok odsetkowy ma 366 dni tj. (rok 2012; rok 2016), a miesiąc liczy rzeczywistą ilość dni. 5.Możliwość spłaty zobowiązania głównego wraz z odsetkami w każdym czasie, jednak nie później niż do 31/12/2018 bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 6.Oprocentowanie kredytu jest zmienne, ustalone w oparciu o stawkę WIBOR dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczoną jako średnia z miesiąca poprzedzającego miesięczny okres obrachunkowy powiększoną o marżę Banku. Marża będzie stała przez cały okres kredytowania. Zmiana oprocentowania następuje w pierwszym dniu miesiąca rozpoczynającego miesięczny okres obrachunkowy. 7. Zabezpieczenie kredytu- weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego. 8. Zamawiający informuje, iż Skarbnik Gminy Miedźna nie będzie składał podpisu na blankiecie wekslowym. Skarbnik złoży kontrasygnatę na deklaracji wekslowej. 9. Możliwość niewykorzystania pełnej wartości kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 10. Uruchomienie kredytu nastąpi na podstawie pisemnego wniosku Zamawiającego złożonego w Banku nie później niż na dwa dni przed planowaną datą wypłaty. 11. Kredyt przeznaczony jest na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów. 12.W razie braku dyspozycyjności kredytu, w czasie określonym w punkcie 1, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania za poniesione straty na zasadach ogólnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagalne wadium w wysokości 6 869,00 PLN w terminie do dnia 09/11/2011r. do godz. 12:00.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymaga się aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, w szczególności posiadają zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych na terenie Polski, a także realizacji usług będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe oświadczenie, że Wykonawca rozpoczął działalność przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Za skutecznie złożony formularz uzna się wyłącznie wypełniony i podpisany druk załącznika nr 1 lub przepisany w pełnej literalnej zgodności z jego treścią, formularz ofertowy podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania banku. 2.pełnomocnictwo do reprezentacji i zaciągania zobowiązań w przypadku kiedy będą to inne osoby niż osoby wskazane w dokumentach statutowych załączonych do oferty. 3. zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia 4.projekt umowy udzielenia przedmiotowego kredytu z uwzględnieniem zapisów określonych w pkt XVI pkt 1-12 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miedźna, ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna, pokój Nr 9 ( Referat Finansowy).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy w Miedźnej, ul. Wiejska 131 pokój nr 6 w budynku A lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Urząd Gminy Miedźna, ul. Wiejska 131, 43-227 MIEDŹNA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MIEDŹNA
- "Budowa remizy strażackiej w miejscowości Wola."
- "Modernizacja ul. Spółdzielczej w Miedźnej."
- Budowa parkingu przy żłobku w Woli.
- Utworzenie żłobka w miejscowości Wola.
- Modernizacja ulicy Górniczej wzdłuż bloku nr 18 w Woli.
więcej: przetargi MIEDŹNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.500.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz podległych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
- Udzielenie i obsługa kredytu z przezn.na sfin.planowanego deficytu budżetu gminy na r.2024 w wys. 4300000zł oraz na spłatę zaciągniętego zob. z tyt.kred.w wys.200000zł na łączną kwotę do 4 500 000 zł
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na kwotę: 7 000 000,00 zł
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Sanockiego oraz jednostek organizacyjnych
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.