eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa i wdrożenie systemu komputerowego dla Międzynarodowego Centrum Logistycznego Euroterminal w Sławkowie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport 2004-

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Katowice: Dostawa i wdrożenie systemu komputerowego dla Międzynarodowego Centrum Logistycznego Euroterminal w Sławkowie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport 2004-2006 projekt nr SPOT/1.3/180/07.
Numer ogłoszenia: 359529 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrala Zaopatrzenia Hutnictwa S.A. , ul. Józefa Lompy 14, 40-955 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7313378, faks 032 7313332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czh.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna - handel hurtowy, logistyka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemu komputerowego dla Międzynarodowego Centrum Logistycznego Euroterminal w Sławkowie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport 2004-2006 projekt nr SPOT/1.3/180/07..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie przedmiotu zamówienia leży: I. Dostarczenie komputerowych systemów wspomagania zarządzania centrum logistycznym zawierających następujące moduły: 1. Moduł obsługi magazynów (WMS): a. Obsługa magazynu centralnego wyrobów gotowych, składowanych na paletach w miejscach regałowych, b. Obsługa magazynu (Aluflex) wyrobów gotowych składowanych na paletach w miejscach blokowych, c. Obsługa magazynu stali, d. Obsługa magazynu materiałów sypkich. 2. Moduł obsługi kontenerów (w tym obsługa płyty kontenerowej, obsługa suwnicy z pozycjonowaniem, planowanie i obsługa załadunku pociągów, obsługa dokumentacji zwłaszcza listów przewozowych w językach obcych). 3. Zarządzanie awizacjami (udostępnienie platformy pozwalającej kontrahentom na składanie zamówień oraz śledzenie stanu zamówień i towarów składowanych w poszczególnych magazynach). 4. Zarządzanie logistyką samochodową. 5. Interfejs do wymiany danych z systemem finansowo - księgowym. II. Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego do obsługi centrum logistycznego: komputerów, serwerów, czytników kodów kreskowych, urządzeń wejścia wyjścia. III. Budowa bezprzewodowej sieci komputerowej na terenie centrum logistycznego CZH S.A. w Katowicach Oddział Euroterminal w Sławkowie. IV. Przeprowadzenie szkoleń pracowników. V. Integracja dostarczonego oprogramowania z systemami działającymi na terenie centrum logistycznego CZH S.A. w Katowicach Oddział Euroterminal w Sławkowie. Realizacja zadań I - IV będzie dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i musi zostać wykonana i rozliczona w nieprzekraczalnym terminie do 20.03.2009 r. Zadanie V. zostanie sfinansowane ze środków własnych CZH S.A. Zadanie musi zostać wykonane do 30.06.2009 r. na podstawie odrębnej umowy podpisanej z Wykonawcą po zakończeniu realizacji zadań od I do IV..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.10.00.00 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokosci: 10 000,00 zł (słownie: dziesięc tysiecy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca musi legitymować się średnim rocznym przychodem w okresie ostatnich 3 lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) w wysokości nie niższej niż 1 000 000 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający sie o udzielenie zamówienia mogą wymieniony warunek spełniać łącznie. 3. Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytowa do bieżącego finansowania realizacji przedmiotu zamówienia w wysokości minimum 300 000 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający sie o udzielenie zamówienia mogą wymieniony warunek spełniać łącznie. 4. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z zastrzeżeniem wykazania sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na kwotę co najmniej 600 000 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający sie o udzielenie zamówienia mogą wymieniony warunek spełniać łącznie. 5. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 projekt obejmujący realizację lub rozbudowę systemów WMS oraz integrację z elementami automatyki i systemami ERP o wartości co najmniej 200000 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający sie o udzielenie zamówienia mogą wymieniony warunek spełniać łącznie. 6. Wykonawca dysponuje odpowiednim zespołem realizującym, które będą oddelegowane do realizacji zlecenia: a. Minimum 1 kierownik projektu z certyfikatem PMI, Prince lub równoważnym, b. Minimum 5 programistów, w tym co najmniej 1 programista wiodący posiadających co najmniej roczne doświadczenie w realizacji projektów z zakresu logistyki (wymagane doświadczenie przy projektach wymagających integracji oprogramowania klasy WMS z urządzeniami automatyki przemysłowej) Wykonawcy wspólnie ubiegający sie o udzielenie zamówienia mogą wymienione warunki spełniać łącznie. Zamawiający oceni spełnianie powyższych warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) bilans i rachunek zysków i strat (stanowiące część sprawozdania finansowego) a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 7) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 8) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 9) wykaz projektów informatycznych obejmujących realizację lub rozbudowę systemów WMS oraz integrację z elementami automatyki i systemami ERP z podaniem wartości projektów, dat wykonania i odbiorów, oraz załączenie dokumentów potwierdzajacych, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Wykaz powinien obejmować projekty o wartości powyżej 200000 zł, zrealizowane w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 10) Wykaz osób, które zostaną oddelegowane do realizacji zlecenia z opisem kwalifikacji, posiadanych certyfikatów i doświadczenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenia i referencje - 30
  • 3 - Warunki serwisowania - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 40-955 Katowice, ul. Lompy 14, Pokój 307 pietro 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 13:00, miejsce: 40-955 Katowice, ul. Lompy 14, Pokój 307 pietro 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt został dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport 2004-2006 nr SPOT/1.3/180/07.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.