eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-31

Grodzisk Mazowiecki: Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Numer ogłoszenia: 359526 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171303 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego ul. Daleka 11a Grodzisk Mazowiecki wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów z dnia 22 lipca 2002 roku ( t. j. Dz.U.2014.1522 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infra-struktury i Rozwoju z dnia 9 września 2015 roku ( Dz.u. 215. 1602 i 1603 wchodzący z życie od 01.01.2016 roku) następujących rodzajach i o przewidywanym zapotrzebowaniu na 24 miesiące w ilościach: I. Tablice zwyczajne (stałe): 1. samochodowe - 60.000 sztuk 2. motocyklowe / ciągnikowe - 1600 sztuk 3. motorowerowe - 1000 sztuk 4. tymczasowe - 1400 sztuk 5. do pojazdów zabytkowych - 140 sztuk II. Tablice indywidualne: 1. samochodowe - 100 sztuk 2. motocyklowe - 20 sztuk III. Wtórniki: - 1400 sztuk Do obowiązków Dostawcy należeć będzie również odbiór jeden raz w miesiącu w uzgodnionym terminie i złomowanie starych tablic rejestracyjnych na jego koszt. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych tablic muszą odpowiadać wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów z dnia 22 lipca 2002 roku (t. j. Dz.U.2014.1522 z późn. zm.). Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu Dostawcy, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego ( niniejszego zamówienia), stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 punkt 7 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i gwarancji wynosi 3 lata od daty dostarczenia tablic (od daty odbioru partii zamówienia). Zamawiający nie dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców do wykonania tablic rejestracyjnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.74.10 - 28.52.74.10 27.52.00.00 - 27.52.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Firm: UTAL Sp. z o.o. Gruszczyn + Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe E M Sp. J. - lider, ul. Wólczyńska 244, kod 01-919 Warszawa, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406504,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 448470,30

  • Oferta z najniższą ceną: 448470,30 / Oferta z najwyższą ceną: 448470,30

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.