eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Urządzenie części nieruchomości nr 321/6 obręb B-8 celem powiększenia istniejącego zieleńca miejskiego w rejonie ul. Łososiowej 21 w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-06

Ogłoszenie nr 359474 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.

Łódź: Urządzenie części nieruchomości nr 321/6 obręb B-8 celem powiększenia istniejącego zieleńca miejskiego w rejonie ul. Łososiowej 21 w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 320468 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 329186 - 2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, krajowy numer identyfikacyjny 101465672, ul. Konstantynowska  8/10, 94-303  Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. +48426327579, faks +48426329290, e-mail zamowienia@zzm.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Urządzenie części nieruchomości nr 321/6 obręb B-8 celem powiększenia istniejącego zieleńca miejskiego w rejonie ul. Łososiowej 21 w Łodzi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

[Numeracja zgodna z SIWZ] 3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w dwóch etapach robót budowlanych i ogrodniczych polegających na zagospodarowaniu zachodniej części działki 321/6 obręb B-8 o pow. 1 ha z przeznaczeniem na powiększenie istniejącego terenu zieleńca miejskiego w rejonie ul. Łososiowej 21 w Łodzi: 3.1.1 ETAP 1 realizowany w ramach zamówienia podstawowego: 3.1.1.1 Roboty budowlane w tym m.in.: 3.1.1.1.1 roboty przygotowawcze, w tym: uporządkowanie terenu, usunięciu zalegających odpadów komunalnych, 3.1.1.1.2 wykonanie robót niwelacyjno-rozbiórkowych, 3.1.1.1.3 przygotowanie podłoża poza terenem górki poprzez głęboszowanie, rozrzucenie ziemi luźnej i orkę. 3.1.1.1.4 uformowanie górki widokowej bez wykonania warstw 3-4, 4-5 oraz wału wyhamowującego, w taki sposób aby możliwe było wykonanie w całości toru crossowego, 3.1.1.1.5 budowę przyłącza wodociągowego, 3.1.1.2 Roboty ogrodnicze.: 3.1.1.2.1 usunięcie kolidujących drzew i krzewów, 3.1.1.2.2 Obsługa geodezyjna, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 3.1.2 ETAP 2 realizowany na podstawie prawa opcji, w zależności od możliwości finansowych Zmawiającego: 3.1.2.1 Roboty budowlane w tym wykonanie: 3.1.2.1.1 alejek i placów, 3.1.2.1.2 oświetlenia parkowego, 3.1.2.1.3 placu zabaw, 3.1.2.1.4 placu fitness, 3.1.2.1.5 części trejaży, 3.1.2.1.6 montaż części wyposażenia zieleńca, 3.1.2.2 Roboty ogrodnicze.: 3.1.2.2.1 wykonanie trawników 3.1.2.2.2 Obsługa geodezyjna, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej 3.2 CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zieleni 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 3.3 Zakres prac, o którym mowa powyżej, winien zostać wykonany na podstawie dokumentacji pn. "Projekt zagospodarowania części nieruchomości nr 321/6, obr. B-8 z przeznaczeniem na powiększenie istniejącego terenu zieleńca miejskiego w rejonie ul. Łososiowej 21 w Łodzi", opracowanej w sierpniu 2016 r. przez pracownię projektową "KERRIA" Piórkowski Spółka jawna z Koła. 3.4 Z zakresu w/w dokumentacji Zmawiający wyłączył: budowę trejażu dużego dwuelementowego i pergoli, dostawę i montaż: 1 leżanki dł. 5 m, 2 leżanek dł. 7m, 1 leżanki dł. 9 m, 5 ławek młodzieżowych, 14 ławek wolnostojących z oparciem, a z prac ogrodniczych: sadzenie ze ściółkowaniem 63 szt. drzew piennych, 321 szt. drzew żywopłotowych, 1 667 szt. krzewów liściastych, 1501 szt. traw ozdobnych, bylin i pnączy, 13 szt. bylin: juka karolińska oraz wykonanie rabat krzewowo-bylinowych z użyciem 1662 m2 włókniny separacyjnej i 952 m obrzeży trawnikowych. 3.5 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej ręki w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie: wykonania alejki z kostki betonowej, trejażu dużego dwuelementowego, pergoli, dostawy i montażu małej architektury oraz wykonania nasadzeń drzew, krzewów, bylin, traw, pnączy, z użyciem do wykonania rabat krzewowo-bylinowych obrzeży trawnikowych i włókniny separacyjnej. 3.6 Teren zieleńca nie jest objęty ochroną Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 3.7 Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) zostały określone w Załączniku nr 7 do SIWZ, w szczególności w § 1 ust. 10 i 11 Wzoru umowy. 3.8 Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji o której mowa w pkt 3.2 SIWZ, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w dokumentacji za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. Szczegółowo Opis przedmiotu zamówienia uregulowany został w Załączniku nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45112710-5, 45233120-6, 45316110-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

[numeracja zgodna z SIWZ] 4.1 Termin wykonania Etapu I: do 15.12.2016r. 4.2 Termin wykonania Etapu II: do 30.06.2017r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1571843.13
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PLANTUM S.C. Maria Zakrzewska Maciej zakrzewski,  plantum@plantum.pl,  ul. Zagadkowa 10,  95-100,  Zgierz,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1213115,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1213115,60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1833446,76
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Zakres prac który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom: roboty przygotowawcze, oświetlenie, kształtowanie terenów zielonych, nawierzchnie, mała architektura, plac zabaw fitness, górka.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.