eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Przebudowa, adaptacja i modernizacja budynku Oddziałów Psychiatrii Żeńskiej, Męskiej oraz modernizacja instalacji elektrycznej w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Zgierz: Przebudowa, adaptacja i modernizacja budynku Oddziałów Psychiatrii Żeńskiej, Męskiej oraz modernizacja instalacji elektrycznej w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - dotyczy zespołu pomieszczeń personelu III piętra Oddziału Psychiatrii Żeńskiej wraz z remontem połaci stropodachowej w oparciu o dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót o wartości poniżej 5 150 000 Euro.
Numer ogłoszenia: 359474 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu , ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7144332, 7144505, faks 042 7144530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa, adaptacja i modernizacja budynku Oddziałów Psychiatrii Żeńskiej, Męskiej oraz modernizacja instalacji elektrycznej w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - dotyczy zespołu pomieszczeń personelu III piętra Oddziału Psychiatrii Żeńskiej wraz z remontem połaci stropodachowej w oparciu o dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót o wartości poniżej 5 150 000 Euro..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa, adaptacja i modernizacja budynku Oddziałów Psychiatrii Żeńskiej, Męskiej oraz modernizacja instalacji elektrycznej w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - dotyczy zespołu pomieszczeń personelu III piętra Oddziału Psychiatrii Żeńskiej wraz z remontem połaci stropodachowej w oparciu o dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót o wartości poniżej 5 150 000 Euro. 1, Zamówienie obejmuje następujący zakres prac określonych kodem CPV : 1.1. Roboty budowlane - 45.00.00.00-7 , 1.2. Roboty elektryczne - 45.31.00.00-3 , 1.3. Roboty instalacji p.pożarowej - 45.31.21.00-8, 1.4. Roboty instalacji wodno kanalizacyjnej - 45.33.00.00-9. 1.5. Roboty instalacji odgromowej - 45.31.00.00-3 - Prace rozbiórkowe dotyczą robót wymienionych w pkt. 1, ppkt. 1-5 : a)demontaż: ścianek działowych , podłóż cementowych, posadzek ,stolarki drzwiowej, glazury, kratek wentylacyjnych, stolarki drzwiowej ,wykucia bruzd pionowych , wykucia strzępi w płaszczyźnie ściany, odbicie tynków , przebicie otworów przez stropy, wywiezienie gruzu z rozebranych konstrukcji na wysypisko, b) demontaż: punktów poboru wody, umywalek. Roboty budowlane: - roboty murowe wykonanie: nadproży drzwiowych , zamurowanie i przemurowanie otworów w ścianach i ściankach, wymurowanie nowych ścian działowych i wykonanie ścianek gipsowo- kartonowych oraz kanałów wentylacyjnych , osadzenie stolarki drzwiowej, osadzenie ścianek metalowych, osadzenie nadproży drzwiowych, kratek wentylacyjnych oraz drzwiczek rewizyjnych, wykonanie i montaż zadaszenia nad wejściem. - roboty tynkarskie wykonanie: tynków cementowo -wapiennych, przecierek, uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych, gładzi gipsowych, sufitu podwieszonego, licowanie ścian glazurą, obudowy pionów instalacji wodno -kanalizacyjnych płytą gipsowo kartonową. - roboty posadzkarskie wykonanie: izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z płyt styropianowych, izolacji na sucho z folii budowlanej, warstwy dociskowej betonowej warstwy samopoziomującej , posadzek: pcw, dywanowych oraz cokołów, - roboty malarskie : gruntowanie powierzchni emulsją gruntującą , wykonanie powłok malarskich. - roboty betonowe-, zabetonowanie otworów w stropach, wykonanie poduszek betonowych. - roboty związane z montażem odbojnic ściennych. - roboty dekarskie : wykonanie napraw pokryć papą termozgrzewalną , uzupełnienia obróbek blacharskich wraz z naprawianiem rynien , naprawa czapek betonowych, montaż wywiewek wentylacyjnych blaszanych. Roboty elektryczne : - wykonanie okablowania w pomieszczeniach, montaż opraw oświetleniowych, montaż puszek podtynkowych, montaż zestawów nadłóżkowych. Roboty instalacji przeciwpożarowej: - montaż : czujek pożarowych, rur winidurowych, przewodów elektrycznych, uchwytów pod przewody kablowe. Roboty instalacji odgromowej : - montaż zwodów poziomych z prętów stalowych, łączenie prętów stalowych na stropodachu za pomocą złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych. Roboty instalacji wodno kanalizacyjnej: - montaż: pionów instalacji wodno kanalizacyjnej, podejść wodno kanalizacyjnych punktów poboru wody , umywalek ,zlewozmywaka, zaworów przelotowych, hydrantów wraz z szafkami hydrantowymi. Zakup i montaż łóżka z wanną do kąpieli pacjenta w pozycji leżącej z regulacją wysokości - 2 kpl. 2. Szczegółowy zakres prac określa : 2.1. Dokumentacja projektowa Załącznik nr 5 , 2.2. Specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót Załącznik nr 6, 2.3. Przedmiar robót Załącznik nr 7 ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium na całość zamówienia - 9.300,00 zł (dziewięć tysięcy trzysta złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki : 1. Warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie : 3.1. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 400.000,00 zł (czterysta tysięcy złotych) brutto każda. 3.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : 4.1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na poziomie zapewniającym realizację zadania w kwocie ceny oferty brutto - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4.2. Posiadają aktualne na dzień otwarcia ofert ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z klauzulami dotyczącymi odpowiedzialności za działania podwykonawców ( w przypadku wskazania podwykonawców) oraz z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania roboty z minimalną sumą gwarancyjną - 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych)dla jednego zdarzenia.Do polisy należy załączyć dowód terminowego opłacenia składki. 5. Wniosą wadium. Ocena spełnienia ww warunków odbywać się będzie poprzez złożone wraz z ofertą dokumenty, zgodnie z formułą - spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3. SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ogólny formularz oferty - Załącznik nr 1. 2. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (wymagane jest wykazanie minimum trzech robót budowlanych o wartości nie niższej niż 400.000,00 zł (czterysta tysięcy złotych) brutto każda, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie- Załącznik nr 4. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 7. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 6. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 7. stosuje się odpowiednio.9. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (kierownik budowy). Informacja musi zawierać imiona i nazwisko, kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na poziomie zapewniającym realizację zadania w kwocie ceny oferty brutto - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 11. Aktualne na dzień otwarcia ofert ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z klauzulami dotyczącymi odpowiedzialności za działania podwykonawców ( w przypadku wskazania podwykonawców) oraz z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania roboty z minimalną sumą gwarancyjną - 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych) dla jednego zdarzenia. Do polisy należy załączyć dowód terminowego opłacenia składki. 12. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy winni: a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( dotyczy również Spółki cywilnej), zgodnie z wymogami art. 23 Ustawy prawo zamówień publicznych, b) załączyć dokumenty określone w pkt. od 2 do 4 oraz pkt. 10 i 11 odpowiednio przez każdy podmiot..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl/main.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych, pok. nr 14 (budynek administracji).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych, pok. nr 14 (budynek administracji).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.