Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-14
Zgierz: Przebudowa, adaptacja i modernizacja budynku Oddziałów Psychiatrii Żeńskiej, Męskiej oraz modernizacja instalacji elektrycznej w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - dotyczy zespołu pomieszczeń personelu III piętra Oddziału Psychiatrii Żeńskiej wraz z remontem połaci stropodachowej w oparciu o dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót o wartości poniżej 5 150 000 Euro.
Numer ogłoszenia: 359474 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu , ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7144332, 7144505, faks 042 7144530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa, adaptacja i modernizacja budynku Oddziałów Psychiatrii Żeńskiej, Męskiej oraz modernizacja instalacji elektrycznej w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - dotyczy zespołu pomieszczeń personelu III piętra Oddziału Psychiatrii Żeńskiej wraz z remontem połaci stropodachowej w oparciu o dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót o wartości poniżej 5 150 000 Euro..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa, adaptacja i modernizacja budynku Oddziałów Psychiatrii Żeńskiej, Męskiej oraz modernizacja instalacji elektrycznej w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - dotyczy zespołu pomieszczeń personelu III piętra Oddziału Psychiatrii Żeńskiej wraz z remontem połaci stropodachowej w oparciu o dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót o wartości poniżej 5 150 000 Euro. 1, Zamówienie obejmuje następujący zakres prac określonych kodem CPV : 1.1. Roboty budowlane - 45.00.00.00-7 , 1.2. Roboty elektryczne - 45.31.00.00-3 , 1.3. Roboty instalacji p.pożarowej - 45.31.21.00-8, 1.4. Roboty instalacji wodno kanalizacyjnej - 45.33.00.00-9. 1.5. Roboty instalacji odgromowej - 45.31.00.00-3 - Prace rozbiórkowe dotyczą robót wymienionych w pkt. 1, ppkt. 1-5 : a)demontaż: ścianek działowych , podłóż cementowych, posadzek ,stolarki drzwiowej, glazury, kratek wentylacyjnych, stolarki drzwiowej ,wykucia bruzd pionowych , wykucia strzępi w płaszczyźnie ściany, odbicie tynków , przebicie otworów przez stropy, wywiezienie gruzu z rozebranych konstrukcji na wysypisko, b) demontaż: punktów poboru wody, umywalek. Roboty budowlane: - roboty murowe wykonanie: nadproży drzwiowych , zamurowanie i przemurowanie otworów w ścianach i ściankach, wymurowanie nowych ścian działowych i wykonanie ścianek gipsowo- kartonowych oraz kanałów wentylacyjnych , osadzenie stolarki drzwiowej, osadzenie ścianek metalowych, osadzenie nadproży drzwiowych, kratek wentylacyjnych oraz drzwiczek rewizyjnych, wykonanie i montaż zadaszenia nad wejściem. - roboty tynkarskie wykonanie: tynków cementowo -wapiennych, przecierek, uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych, gładzi gipsowych, sufitu podwieszonego, licowanie ścian glazurą, obudowy pionów instalacji wodno -kanalizacyjnych płytą gipsowo kartonową. - roboty posadzkarskie wykonanie: izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z płyt styropianowych, izolacji na sucho z folii budowlanej, warstwy dociskowej betonowej warstwy samopoziomującej , posadzek: pcw, dywanowych oraz cokołów, - roboty malarskie : gruntowanie powierzchni emulsją gruntującą , wykonanie powłok malarskich. - roboty betonowe-, zabetonowanie otworów w stropach, wykonanie poduszek betonowych. - roboty związane z montażem odbojnic ściennych. - roboty dekarskie : wykonanie napraw pokryć papą termozgrzewalną , uzupełnienia obróbek blacharskich wraz z naprawianiem rynien , naprawa czapek betonowych, montaż wywiewek wentylacyjnych blaszanych. Roboty elektryczne : - wykonanie okablowania w pomieszczeniach, montaż opraw oświetleniowych, montaż puszek podtynkowych, montaż zestawów nadłóżkowych. Roboty instalacji przeciwpożarowej: - montaż : czujek pożarowych, rur winidurowych, przewodów elektrycznych, uchwytów pod przewody kablowe. Roboty instalacji odgromowej : - montaż zwodów poziomych z prętów stalowych, łączenie prętów stalowych na stropodachu za pomocą złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych. Roboty instalacji wodno kanalizacyjnej: - montaż: pionów instalacji wodno kanalizacyjnej, podejść wodno kanalizacyjnych punktów poboru wody , umywalek ,zlewozmywaka, zaworów przelotowych, hydrantów wraz z szafkami hydrantowymi. Zakup i montaż łóżka z wanną do kąpieli pacjenta w pozycji leżącej z regulacją wysokości - 2 kpl. 2. Szczegółowy zakres prac określa : 2.1. Dokumentacja projektowa Załącznik nr 5 , 2.2. Specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót Załącznik nr 6, 2.3. Przedmiar robót Załącznik nr 7 ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium na całość zamówienia - 9.300,00 zł (dziewięć tysięcy trzysta złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki : 1. Warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie : 3.1. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 400.000,00 zł (czterysta tysięcy złotych) brutto każda. 3.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : 4.1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na poziomie zapewniającym realizację zadania w kwocie ceny oferty brutto - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4.2. Posiadają aktualne na dzień otwarcia ofert ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z klauzulami dotyczącymi odpowiedzialności za działania podwykonawców ( w przypadku wskazania podwykonawców) oraz z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania roboty z minimalną sumą gwarancyjną - 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych)dla jednego zdarzenia.Do polisy należy załączyć dowód terminowego opłacenia składki. 5. Wniosą wadium. Ocena spełnienia ww warunków odbywać się będzie poprzez złożone wraz z ofertą dokumenty, zgodnie z formułą - spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3. SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ogólny formularz oferty - Załącznik nr 1. 2. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (wymagane jest wykazanie minimum trzech robót budowlanych o wartości nie niższej niż 400.000,00 zł (czterysta tysięcy złotych) brutto każda, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie- Załącznik nr 4. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 7. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 6. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 7. stosuje się odpowiednio.9. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (kierownik budowy). Informacja musi zawierać imiona i nazwisko, kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na poziomie zapewniającym realizację zadania w kwocie ceny oferty brutto - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 11. Aktualne na dzień otwarcia ofert ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z klauzulami dotyczącymi odpowiedzialności za działania podwykonawców ( w przypadku wskazania podwykonawców) oraz z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania roboty z minimalną sumą gwarancyjną - 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych) dla jednego zdarzenia. Do polisy należy załączyć dowód terminowego opłacenia składki. 12. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy winni: a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( dotyczy również Spółki cywilnej), zgodnie z wymogami art. 23 Ustawy prawo zamówień publicznych, b) załączyć dokumenty określone w pkt. od 2 do 4 oraz pkt. 10 i 11 odpowiednio przez każdy podmiot..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl/main.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych, pok. nr 14 (budynek administracji).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych, pok. nr 14 (budynek administracji).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lućmierz i Rosanów
- 72/ZP/24 - REMONT BUDYNKÓW I OBIEKTÓW BUDOWLANYCH (INSTALACJA HYDRANTOWA, NAWIERZCHNIA BOISKA)
- DOSTAWA BETONU TOWAROWEGO C35/45 ZGODNEGO Z NO-17A- 204:2015 W FORMIE PŁYNNEJ W ILOŚCI NIE WIĘKSZEJ NIŻ 600m2 ORAZ BETONU CHUDEGO B 7,5 W ILOŚCI NIE WIĘKSZEJ NIŻ 20 m2
- Dostawa wyrobów ortopedycznych i protez
- Przebudowa i rozbudowa dróg dla pieszych wraz z przejściem dla pieszych i peronem przystankowym na terenie Gminy Miasto Zgierz - ul. Długa, ul. Podgórna, ul. Tatrzańska
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.