eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2010-02-09

Gdańsk: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 35942 - 2010; data zamieszczenia: 09.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papierniczych. 2. Dostawa artykułów biurowych i papierniczych winna być realizowana zgodnie z opisem parametrów podanym w formularzu ofertowym. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2010 roku, własnym transportem i na własny koszt wraz z wniesieniem, artykułów biurowych i papierniczych w ilościach określonych wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. Poszczególne zamówienia na potrzeby bieżące zwane dalej zamówieniem bieżącym, kierowane na podany wyżej adres Wykonawcy pisemnie lub na jego numer faxu, zawierać będą parametry i ceny określone przez wykonawcę w ofercie. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot dostawy w miejsce wskazane w Urzędzie Marszałkowskim w terminie do 7 dni roboczych od otrzymania bieżącego zamówienia od Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczany towar był pierwszego gatunku. 7. W pozycjach wymienionych w tabeli formularza ofertowego (zał. nr 1), w których dopuszcza się artykuł równoważny, wymagana jest jakość tożsama z artykułem wymienionym w tabeli. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy zawarto w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr l do SIWZ ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 39.29.24.00 - Przybory do pisania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe PORTAL Sp. z o. o., ul. Strzelców Karpackich, 80-041 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166393,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 505,84

  • Oferta z najniższą ceną: 505,84 / Oferta z najwyższą ceną: 778,85

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawą do wszczęcia procedury są art. 69 - 71 ustawy. Ze względu na konieczność zapewnienia ciągłego zaopatrzenia w materiały biurowe i papiernicze, zachodzi potrzeba przeprowadzenia postępowania, w celu wyłonienia wykonawcy zamówienia. Proponuje się dokonać zakupu artykułów biurowych i papierniczych w trybie zapytania o cenę, ponieważ stanowią one dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a jednocześnie tryb ten gwarantuje wybór wykonawcy, który zapewni oczekiwaną jakość realizowanych dostaw. Zamówienia będą realizowane na podstawie umowy zawartej z wykonawcą na okres 12 miesięcy, stosownie do bieżących potrzeb zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.