eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › WYKONYWANIE ANALIZ LABORATORYJNYCH DLA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TYCHACH-URBANOWICACH



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Tychy: WYKONYWANIE ANALIZ LABORATORYJNYCH DLA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TYCHACH-URBANOWICACH
Numer ogłoszenia: 359429 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE ANALIZ LABORATORYJNYCH DLA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TYCHACH-URBANOWICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie analiz laboratoryjnych dla Oczyszczalni Ścieków w Tychach-Urbanowicach przy ul. Lokalnej. 2.Zakres analiz fizykochemicznych do realizacji: 2.1 Analizy ścieków: a) ChZTCr - 100 analiz/rok, b) BZT5 - 100 analiz/rok, c) Zawiesina ogólna - 100 analiz/rok, d) Azot ogólny(z rozbiciem na azot amonowy, azotynowy, azotanowy, Kjeldahla) - 100 analiz/rok, e) Fosforany rozpuszczone - 100 analiz/rok, f) Fosfor ogólny - 100 analiz/rok, g) Substancje ropopochodne - 100 analiz/rok. 2.2 Analiza osadów w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 1 sierpnia 2002 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych wraz z wydaniem opinii: a) Analiza osadu ściekowego - 6 analiz/rok, b) Analiza piasku - 2 analizy/rok. 2.3 Analiza biogazu: a) O2, CO, CO2, CH4 , wilgotność, wartość opałowa - 4 analizy/rok, b) H2S, HCl, HF - 8 analiz/rok. 2.4 Analiza spalin (pomiar emisji zanieczyszczeń w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 lutego 2003 r.): a) CO, CO2, NOx, SO2,pyły - - 6 analiz/rok. 2.5 Analizy rudy darniowej: a) Oznaczenie żelaza ogólnego, żelaza Fe 2+, pH wyciągu wodnego, pozostałość nierozpuszczalna w HCl, wilgotność - 1 analiza/rok.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.10.00 - Laboratoryjne usługi badawcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 1 200,00 PLN, (słownie; tysiąc dwieście złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.INFORMACJE DOTYCZĄCE POSTĘPOWANIA. 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia Podwykonawcom. 4.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7.Wszystkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w PLN. B. WARUNKI UCZESTNICTWA W POSTĘPOWANIU. 1.Złożenie kompletnej oferty (oferta musi zawierać wymienione w rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty i oświadczenia oraz wypełnione załączniki). 2.O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u.P.z.p. b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1-2 u.P.z.p 3.Do udziału w postępowaniu kwalifikowane są oferty, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 i 90 ust.3 u.p.z.p. 4.Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia wyłącznie podwykonawcom, którzy posiadają Certyfikat Akredytacji Laboratorium Badawczego. Do wykazu podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 7), należy dołączyć Certyfikaty Akredytacji Laboratorium Badawczego wraz z zakresem akredytacji, wystawione dla podwykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne, zostanie dokonana przez Komisję przetargową powołaną przez Prezesa RCGW S.A., poprzez analizę treści złożonych dokumentów przy zastosowaniu formuły spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1-1A. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 u.p.z.p- załącznik nr 2 3.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1-2 u.p.z.p. - załącznik nr 3. 4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - załącznik nr 4 5.Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 5. 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Wykaz usług (co najmniej dwóch) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (XII.2005-XII.2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie niższej niż wartość składanej w niniejszym postępowaniu oferty, polegających na wykonywaniu analiz laboratoryjnych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6. 9.Wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 7. Do wykazu należy dołączyć dokumenty określone w pkt.VB ppkt.4 SIWZ. 10.Wzór umowy - parafowany przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 8. 11.Certyfikat Akredytacji Laboratorium Badawczego wraz z zakresem akredytacji. 12. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno Ściekowej S.A., Al. Marszałka J. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno Ściekowej S.A., Al. Marszałka J. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, pokój nr 414-Sekretariat, IV piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 u.p.z.p..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.