eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sukcesywna dostawa artykułów i urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Gdańskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-21

Gdańsk: Sukcesywna dostawa artykułów i urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Gdańskiego.
Numer ogłoszenia: 359408 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316586 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów i urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Gdańskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów i urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Gdańskiego zwanych dalej artykułami. 2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 30190000-7; 30197644-2; 30197620-8; 30199230-1. 3. Szczegółowy wykaz artykułów i urządzeń (opisy i ilości) zawarty jest w załączniku nr 2 (do SIWZ - formularz cenowy). 4. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnych artykułów (załącznik nr 2 do SIWZ) są to ilości przewidywane (szacunkowe) i mogą one ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywiste ilości wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego. 5. Wyceniając złącznik nr 2 (do SIWZ - formularz cenowy), Wykonawca winien wziąć pod uwagę złożoność struktury organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego w związku z czym dostawy artykułów będą niejednokrotnie małe kwotowo jak i ilościowo. 6. Zamawiającymi będą jednostki organizacyjne Uniwersytetu na terenie Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia). Adresy i miejsca widoczne na mapie - www.ug.edu.pl/pl/mapa/ . 7. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień (składanych pocztą elektroniczną poprzez System wewnętrznych zamówień Zamawiającego). Pod pojęciem sukcesywna dostawa należy rozumieć - dostawy dokonywane etapami w różnych dowolnych ilościach nie przekraczających wartości umowy. 8. Wykonawca musi zapewnić transport oraz rozładunek z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 9. Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie ale nie dłużej niż 3 dni od daty zgłoszenia zamówienia (częściowego). 10. Wykonawca zapewnia obsługę gwarancyjną. 11. Gwarancja na urządzenia biurowe będzie nie krótsza niż termin wskazany odpowiednio w załączniku nr 2 (do SIWZ) w kolumnie nr 2. Termin rękojmi nie może zakończyć się przed terminem 3 miesięcy od zakończenia gwarancji. 12. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w artykułach jak i wszelkie wady fizyczne, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. 13. Wykonawca zapewnia wymianę urządzeń biurowych na nowe, wolne od wad, w przypadku jego trzykrotnej (w szczególności uniemożliwiającej korzystanie z urządzeń zgodnie z przeznaczeniem) awarii w okresie gwarancji. 14. Czas reakcji Wykonawcy od dnia zgłoszenia naprawy - 1 dzień roboczy. 15. Czas naprawy - nie dłuższy niż 14 dni roboczych. W przypadku niemożności zrealizowania naprawy w tym terminie dostarczenie urządzenia zastępczego o porównywalnych parametrach. 16. Wszystkie artykuły, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 17. Urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności CE (zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 marca 2003 r. (Dz. U. nr 49 poz. 414 z 24 marca 2003 r.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2, 30.19.76.20-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PORTAL Sp. z o.o., ul. Strzelcow Karpackich 6A/15, 80-041 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 619184,74

  • Oferta z najniższą ceną: 619184,74 / Oferta z najwyższą ceną: 716550,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.