To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-21
Gdańsk: Sukcesywna dostawa artykułów i urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Gdańskiego.
Numer ogłoszenia: 359408 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316586 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów i urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Gdańskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów i urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Gdańskiego zwanych dalej artykułami. 2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 30190000-7; 30197644-2; 30197620-8; 30199230-1. 3. Szczegółowy wykaz artykułów i urządzeń (opisy i ilości) zawarty jest w załączniku nr 2 (do SIWZ - formularz cenowy). 4. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnych artykułów (załącznik nr 2 do SIWZ) są to ilości przewidywane (szacunkowe) i mogą one ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywiste ilości wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego. 5. Wyceniając złącznik nr 2 (do SIWZ - formularz cenowy), Wykonawca winien wziąć pod uwagę złożoność struktury organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego w związku z czym dostawy artykułów będą niejednokrotnie małe kwotowo jak i ilościowo. 6. Zamawiającymi będą jednostki organizacyjne Uniwersytetu na terenie Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia). Adresy i miejsca widoczne na mapie - www.ug.edu.pl/pl/mapa/ . 7. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień (składanych pocztą elektroniczną poprzez System wewnętrznych zamówień Zamawiającego). Pod pojęciem sukcesywna dostawa należy rozumieć - dostawy dokonywane etapami w różnych dowolnych ilościach nie przekraczających wartości umowy. 8. Wykonawca musi zapewnić transport oraz rozładunek z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 9. Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie ale nie dłużej niż 3 dni od daty zgłoszenia zamówienia (częściowego). 10. Wykonawca zapewnia obsługę gwarancyjną. 11. Gwarancja na urządzenia biurowe będzie nie krótsza niż termin wskazany odpowiednio w załączniku nr 2 (do SIWZ) w kolumnie nr 2. Termin rękojmi nie może zakończyć się przed terminem 3 miesięcy od zakończenia gwarancji. 12. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w artykułach jak i wszelkie wady fizyczne, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. 13. Wykonawca zapewnia wymianę urządzeń biurowych na nowe, wolne od wad, w przypadku jego trzykrotnej (w szczególności uniemożliwiającej korzystanie z urządzeń zgodnie z przeznaczeniem) awarii w okresie gwarancji. 14. Czas reakcji Wykonawcy od dnia zgłoszenia naprawy - 1 dzień roboczy. 15. Czas naprawy - nie dłuższy niż 14 dni roboczych. W przypadku niemożności zrealizowania naprawy w tym terminie dostarczenie urządzenia zastępczego o porównywalnych parametrach. 16. Wszystkie artykuły, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 17. Urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności CE (zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 marca 2003 r. (Dz. U. nr 49 poz. 414 z 24 marca 2003 r.)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2, 30.19.76.20-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PORTAL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PORTAL" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PORTAL Sp. z o.o., ul. Strzelcow Karpackich 6A/15, 80-041 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 619184,74
Oferta z najniższą ceną: 619184,74 / Oferta z najwyższą ceną: 716550,66
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby całego szpitala dla UCK
- Dostawa odczynników chemicznych do analiz chromatograficznych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - 4 części
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W GDAŃSKU
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie toalety publicznej na potrzeby osób odwiedzających fokarium Stacji Morskiej im. prof. Krzysztofa Skóry Instytutu Oceanografii UG w Helu.
- Dostawa chromatografów w 3 pakietach
- Dostawa zestawów do hemodializy i serwet sterylnych dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych z ologowaniem w ilości 300 kompletów
- Dostawa papieru ozdobnego oraz papieru do drukarek, kserokopiarek, ploterów dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie zaangażowanych we wdrażanie programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego(...)
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.