eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Izby Skarbowej w Szczecinie i urzędów skarbowych województwa zachodniopomorskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-29

Szczecin: sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Izby Skarbowej w Szczecinie i urzędów skarbowych województwa zachodniopomorskiego
Numer ogłoszenia: 359392 - 2014; data zamieszczenia: 29.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305318 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Szczecinie, ul. Franklina Delano Roosevelta 1/2, 70-525 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4803600, 4803751, faks 091 4803656.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Izby Skarbowej w Szczecinie i urzędów skarbowych województwa zachodniopomorskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze, taśmy) do drukarek, kserokopiarek, faksów użytkowanych przez Izbę Skarbową w Szczecinie oraz urzędy skarbowe woj. zachodniopomorskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający typ sprzętu, będącego w posiadaniu jednostek biorących udział w zamówieniu wspólnym, rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilość asortymentu został zawarty w Załączniku nr 2 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.40 - Taśmy do faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMAGINE sc. Dorula, Dorula, ul. Lea 114, 30-133 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 501155,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 228791,91

  • Oferta z najniższą ceną: 228791,91 / Oferta z najwyższą ceną: 444663,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.