eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czermin › Remonty świetlic wiejskich oraz zagospodarowanie przyległych terenów poprzez budowę placów zabaw i boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Czermin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Czermin: Remonty świetlic wiejskich oraz zagospodarowanie przyległych terenów poprzez budowę placów zabaw i boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Czermin
Numer ogłoszenia: 359366 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury w Czerminie , Czermin 47, 63-304 Czermin, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 74 17 502, faks 0-62 74 17 324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czermin.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury, dla której organizatorem jest jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty świetlic wiejskich oraz zagospodarowanie przyległych terenów poprzez budowę placów zabaw i boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Czermin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty świetlic wiejskich oraz zagospodarowanie przyległych terenów poprzez budowę placów zabaw i boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Czermin w miejscowościach: Grab, Łęg, Pieruszyce, Psienie Ostrów, Strzydzew, Wieczyn, Żbiki. Zakres przedmiotu zamówienia w miejscowości Grab obejmuje m.in.: a) zmianę pokrycia dachu, -wymiana pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych na blachę powlekaną dachówkową wraz z niezbędnymi obróbkami blacharskimi, -wymiana ołacenia dachu, -docieplenie połaci dachu, b) dach nad kuchnią i wejściem głównym, -termorenowacja dachu nad częścią niższą budynku przy użyciu płyt z rdzeniem ze styropianu FS20 gr. 100 mm oklejonego jednostronnie papą, -wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk, -wykonanie nowego pokrycia dachu niższej części z papy termozgrzewalnej gr. 5,2 mm, c) renowację konstrukcji drewnianej, d) instalację oświetleniową, e) podłogę w sali, -podłoga drewniana z deski dębowej gr. 20 mm, dł. ok. 1,8 m, szer. jednorodnej 10-12 cm, -olejowanie posadzek, -posadzki wielobarwne z płytek kamionkowych, impregnowanych GRES, gat. I, o wym. 30x30 cm lub równoważne, f) roboty malarskie (kolorystyka ścian do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie realizacji zadania), g) plac zabaw, -montaż zestawu zabawowego z drewna rdzeniowego, w skład którego wchodzą wieża krzyżakowa, zjeżdżalnia głęboka, trap schodki, zabezpieczenie sklejkowe - szt. 2, przeplotnia drewniana, drabinka krzyżakowa, -piaskownica drewniana 3,0x3,0 m, -dostawa i montaż drewnianych elementów placu zabaw dla dzieci (skuter, konik, huśtawka ważka), -ławki parkowe drewniane - szt. 2, -montaż kosza na śmieci - szt. 1. Roboty budowlane w miejscowości Grab należy rozpocząć od wykonania termorenowacji dachu. Zakres przedmiotu zamówienia w miejscowości Łęg obejmuje m.in.: a) licowanie ścian płytkami ceramicznymi, szkliwionymi, gat. I, b) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, c) roboty malarskie (kolorystyka ścian do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie realizacji zadania) , d) plac zabaw, -montaż zestawu zabawowego z drewna rdzeniowego, w skład którego wchodzą wieża krzyżakowa, zjeżdżalnia głęboka, trap schodki, zabezpieczenie sklejkowe - szt. 2, przeplotnia drewniana, drabinka krzyżakowa, -piaskownica drewniana 3,0x3,0 m, -dostawa i montaż drewnianych elementów placu zabaw dla dzieci (skuter, konik, huśtawka ważka), -ławki parkowe drewniane - szt. 2, -montaż kosza na śmieci - szt. 1, e) utwardzenie terenu, -działki budowlanej kostką brukową na podbudowie w części z piasku oraz tłucznia kamiennego - 325 m2, -nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, -nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm na podsypce piaskowej, f) ogrodzenie terenu, -ogrodzenie z siatki wys. 1,5 m na słupkach stalowych z kształtowników o rozstawie 2,4 m obsadzonych w cokole - piłkochwyty, -słupki z kształtowników walcowanych, -siatka ogrodzeniowa powlekana ślimakowa w kolorze zielonym (preferowany) z drutu ocynkowanego o gr. 2,5 mm (3,6 mm), preferowana gęstość oczek 5,5-6 cm. Zakres przedmiotu zamówienia w miejscowości Pieruszyce obejmuje m.in.: a) termorenowację dachu - roboty rozbiórkowe, b) termorenowację dachu - wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej o gr. 5,2 mm przy użyciu płyt z rdzeniem styropianowym jednostronnie oklejonym papą termozgrzewalną, c) instalację odgromową, d) remont węzła sanitarnego, -demontaż baterii umywalkowej i zmywakowej, ustępu z miską fajansową, zaworu czerpalnego, umywalki, -baterie umywalkowe lub zmywakowe ścienne o śr. norm. 15 mm w kolorze preferowanym białym, typ Nova Top, producent Sanitec KOŁO lub równoważne - szt. 2 , -umywalki pojedyńcze porcelanowe z syfonem gruszkowym w kolorze preferowanym białym, typ Nova Top, producent Sanitec KOŁO lub równoważne - szt. 2, -ustępy z płuczką ustępową typu kompakt w kolorze preferowanym białym, typ Nova Top, producent Sanitec KOŁO lub równoważne - szt. 2, -licowanie ścian płytkami kamionkowymi, impregnowanymi GRES, gat I o wym. 12,5x25 cm, lub ceramicznymi szkliwionymi, gat. I lub równoważne, -posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych, impregnowanych GRES, gat. I o wym. 30x30 cm lub równoważne, e) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, f) renowację wejść do budynku, g) odbudowę boiska, -budowa boiska treningowego o wymiarach 50,0x25,0 m - wg załączonego rysunku- patrz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 13 do SIWZ, -przebudowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 100,0x60,0 m - wg załączonego rysunku- patrz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 13 do SIWZ (mieszanka trawiasta gazonowo-futbolowa do boisk piłkarskich lub równoważne), -budowa piłkochwytów - szt. 2, -budowa wiat stadionowych - szt. 2, -wykonanie systemu nawadniania nawierzchni boisk, -nawierzchnie z kolorowej kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm, -przywóz ziemi w ilości 864 ton, h) boisko do koszykówki, -budowa boiska do koszykówki (alternatywa tenis ziemny) z kostki brukowej bezspoinowej (28,0x15,0 m) - wg załączonego rysunku- patrz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 13 do SIWZ, i) utwardzenie terenu, -układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr. 6 i 8 cm - 21-50 elementów/m2, j) zieleń, -sadzenie krzewów żywopłotowych typu Berberys Thunberga Atropurpurea Nana lub równoważne w rowach o szerokości do 45 cm w gruncie - szt. 100, k) plac zabaw, -montaż zestawu zabawowego z drewna rdzeniowego, w skład którego wchodzą wieża krzyżakowa, zjeżdżalnia głęboka, trap schodki, zabezpieczenie sklejkowe - szt. 2, przeplotnia drewniana, drabinka krzyżakowa, -piaskownica drewniana 3,0x3,0 m, -dostawa i montaż drewnianych elementów placu zabaw dla dzieci (skuter, konik, huśtawka ważka), -ławki parkowe drewniane - szt. 2, -montaż kosza na śmieci - szt. 1. l) ogrodzenie terenu, -ogrodzenie z siatki wys. 1,5 m na słupkach stalowych z kształtowników o rozstawie 2,4 m obsadzonych w cokole, -wrota z furtkami wys. 1,5 wrót 3 m i furtki 1 m z siatki w ramach stalowych na gotowych słupkach bez pasa dolnego z blachy, -siatka ogrodzeniowa powlekana ślimakowa w kolorze zielonym (preferowany) z drutu ocynkowanego o gr. 2,5 mm (3,6 mm), preferowana gęstość oczek 5,5-6 cm. Roboty budowlane w miejscowości Pieruszyce należy rozpocząć od wykonania termorenowacji dachu. Zakres przedmiotu zamówienia w miejscowości Psienie Ostrów obejmuje m.in.: a) plac zabaw, -montaż zestawu zabawowego z drewna rdzeniowego, w skład którego wchodzą wieża krzyżakowa, zjeżdżalnia głęboka, trap schodki, zabezpieczenie sklejkowe - szt. 2, przeplotnia drewniana, drabinka krzyżakowa, -piaskownica drewniana 3,0x3,0 m, -dostawa i montaż drewnianych elementów placu zabaw dla dzieci (skuter, konik, huśtawka ważka), -ławki parkowe drewniane - szt. 2, -montaż kosza na śmieci - szt. 1. Zakres przedmiotu zamówienia w miejscowości Strzydzew obejmuje m.in.: a) roboty rozbiórkowe węzła sanitarnego, -demontaż baterii umywalkowej i zmywakowej, pisuaru, ustępu z miską fajansową, zaworu czerpalnego, umywalki, -baterie umywalkowe lub zmywakowe ścienne o śr. norm. 15 mm w kolorze preferowanym białym, typ Nova Top, producent Sanitec KOŁO lub równoważne - szt. 2 , -umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym w kolorze preferowanym białym, typ Nova Top, producent Sanitec KOŁO lub równoważne - szt. 3, -ustępy z płuczką ustępową typu kompakt w kolorze preferowanym białym, typ Nova Top, producent Sanitec KOŁO lub równoważne - szt. 4, -pisuary pojedyncze z zaworem spłukującym w kolorze preferowanym białym, typ Nova Top, producent Sanitec KOŁO lub równoważne - szt. 2, b) remont węzła sanitarnego, -licowanie ścian płytkami kamionkowymi, impregnowanymi GRES, gat. I, o wym. 12,5x25 cm lub ceramicznymi szkliwionymi, gat. I lub równoważne, -posadzki wielobarwne z płytek kamionkowych, impregnowanych GRES, gat. I, o wym. 30x30 cm lub równoważne, -dostawa i montaż gotowych elementów ścianek typu LTT działowych modułowych (moduł ścianek sanitariatów z płyt litego laminatu, wodoodporna, gr. 10 mm oraz z drzwiami 3 szt. o szer. 90 cm z gałką z blokadą), c) termoizolację sufitu, -docieplenie stropu podwieszanego oraz stropu żelbetowego, d) roboty malarskie (kolorystyka ścian do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie realizacji zadania), e) utwardzenie terenu działki budowlanej, -nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej, -nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm na podsypce piaskowej, f) plac zabaw, -montaż zestawu zabawowego z drewna rdzeniowego, w skład którego wchodzą wieża krzyżakowa, zjeżdżalnia głęboka, trap schodki, zabezpieczenie sklejkowe - szt. 2, przeplotnia drewniana, drabinka krzyżakowa, -piaskownica drewniana 3,0x3,0 m, -dostawa i montaż drewnianych elementów placu zabaw dla dzieci (skuter, konik, huśtawka ważka), -ławki parkowe drewniane - szt. 2, -montaż kosza na śmieci - szt. 1., Zakres przedmiotu zamówienia w miejscowości Wieczyn obejmuje m.in.: a) licowanie ścian, -licowanie ścian płytkami kamionkowymi, impregnowanymi GRES, gat. I o wym. 12,5x25 cm, lub ceramicznymi szkliwionymi, gat. I lub równoważne, -boazeria z paneli ściennych, preferowany odcień dębu , b) roboty malarskie (kolorystyka ścian do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie realizacji zadania), c) rekonstrukcję stolarki drzwiowej oraz wejścia głównego, -montaż granitowej płyty podestu, d) sufit podwieszany, montaż sufitu podwieszanego z płyt g-k, e) wyposażenie, -dostawa krzeseł typu ISO lub równoważne - szt. 40, -dostawa stołów typu POLO III o wym. 120x80 cm z nogami metalowymi regulowanymi lub równoważne - szt. 10, -dostawa i montaż patelni elektrycznej przestawnej ze stali nierdzewnej o wym. 700x600x850 o mocy 5,4 kW, z wychyłem ręcznym, pow. 0,25 m2, prod. Gastromer lub równoważne-szt. 1, f) utwardzenie terenu, -nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm na podsypce piaskowej, g) plac zabaw, -montaż zestawu zabawowego z drewna rdzeniowego, w skład którego wchodzą wieża krzyżakowa, zjeżdżalnia głęboka, trap schodki, zabezpieczenie sklejkowe - szt. 2, przeplotnia drewniana, drabinka krzyżakowa, -piaskownica drewniana 3,0x3,0 m, -dostawa i montaż drewnianych elementów placu zabaw dla dzieci (skuter, konik, huśtawka ważka), -ławki parkowe drewniane - szt. 2, -montaż kosza na śmieci - szt. 1., h) ogrodzenie placu zabaw, -ogrodzenie z siatki o wys. 1,5 m na słupkach stalowych z kształtowników o rozstawie 2,4 m obsadzonych w cokole, -wrota z furtkami o wys. 1,8 m szer. wrót 3 m i furtki 1 m z siatki w ramach stalowych na gotowych słupkach bez pasa dolnego z blachy -siatka ogrodzeniowa powlekana ślimakowa w kolorze zielonym (preferowany) z drutu ocynkowanego o gr. 2,5 mm (3,6 mm), preferowana gęstość oczek 5,5-6 cm. Zakres przedmiotu zamówienia w miejscowości Żbiki obejmuje m.in.: a) wyposażenie, -dostawa krzeseł typu ISO lub równoważne - szt. 40, -dostawa stołów typu POLO III o wym. 120x80 cm z nogami metalowymi regulowanymi lub równoważne - szt. 10, -dostawa i montaż mebli kuchennych typu nika 250 lub równoważne (zabudowa kuchenna - szafki stojące o wym. 80x82 cm - szt. 5, szafka pod zlewozmywak - szt. 3, szafka wisząca o wym. 80x30 cm - szt. 5, kolor korpusu: olcha san, kolor blatu: pietra beżowa, grubość blatu: 28 mm fronty typu TAFLA lub równoważne), b) plac zabaw, -montaż zestawu zabawowego z drewna rdzeniowego, w skład którego wchodzą wieża krzyżakowa, zjeżdżalnia głęboka, trap schodki, zabezpieczenie sklejkowe - szt. 2, przeplotnia drewniana, drabinka krzyżakowa, -piaskownica drewniana 3,0x3,0 m, -dostawa i montaż drewnianych elementów placu zabaw dla dzieci (skuter, konik, huśtawka ważka), -ławki parkowe drewniane - szt. 2, -montaż kosza na śmieci - szt. 1., c) ogrodzenie placu zabaw, -ogrodzenie z siatki o wys. 1,5 m na słupkach stalowych z kształtowników o rozstawie 2,4 m obsadzonych w cokole, -furtka o wys. 1,5 m szer. 1,0 m z siatki w ramach stalowych na gotowych słupkach bez pasa dolnego z blachy, -siatka ogrodzeniowa powlekana ślimakowa w kolorze zielonym (preferowany) z drutu ocynkowanego o gr. 2,5 mm (3,6 mm), preferowana gęstość oczek 5,5-6 cm. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa, b) przedmiary robót, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmują także: a) organizację i zagospodarowanie placu budowy, b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy, c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, d) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu. Roboty należy wykonać zgodnie z opracowanymi projektami budowlanymi oraz sztuką budowlaną. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 3 lata, licząc od daty ostatecznego odbioru końcowego robót. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na dostawy wynosi 2 lata. Na roboty objęte kosztorysem ślepym a nie wykonane przez Wykonawcę nie będzie przysługiwało wynagrodzenie. Wizja lokalna terenu budowy: Z uwagi na fakt, że cena oferty będzie traktowana jako cena ryczałtowa, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenów budowy poniesie Wykonawca. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w załączonej dokumentacji pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń będzie wymagać zmiany dokumentacji, koszty tych zmian poniesie Wykonawca. Złożone przez Wykonawcę ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników lub przyjęcia oferty. Materiały zaproponowane przez Wykonawcę (np. umywalki, ustępy itp.) podlegają przed wbudowaniem wcześniejszej ocenie oraz akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do opiniowania i wyboru elementów stanowiących o estetyce pomieszczeń i całych obiektów budowlanych (np. kolorystyka farb, glazury, boazerii, siatki ogrodzenia itp.). Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć na wskazane materiały przed ich wbudowaniem certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z zasadniczymi wymaganiami dotyczącymi danego wyrobu. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Zamawiający zezwala Wykonawcy na powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.61.19 - Naprawa boisk sportowych 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Przystępujący do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 12.914,21 PLN (słownie: dwanaście tysięcy dziewięćset czternaście złotych 21/100). 2) Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: - posiadacz rachunku: Ośrodek Kultury w Czerminie - numer rachunku: Bank Spółdzielczy w Pleszewie, Oddział w Czerminie, nr 03 8407 0003 0200 3694 2000 0001 - tytuł: wadium. 3) Termin wniesienia wadium: do dnia 06.11.2009r. godz. 11 00 4) Wadium w formie pieniężnej uznaje się za wniesione z chwilą jego wpływu na wskazany rachunek bankowy. 5) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu (złotych - PLN), - poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r. Nr 109, 1158 z późn. zm.). 6). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięcie lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 9) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą i spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej Specyfikacją. 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; b) zatrudniają na podstawie umowy o pracę conajmniej jedną osobę z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlanej; c) udokumentują ważny i obowiązujący wpis osoby, o której mowa w ppkt. 2 na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, d) przedstawią dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na rok 2009, e) zaakceptują projekt umowy załączony do Specyfikacji i zawarte w nim warunki, f) zaakceptują i spełnią warunki przetargu określone niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje określone w dziale VI Specyfikacji. 3) Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w dziale VI SIWZ, dostarczonych przez Wykonawcę. 4) Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5) Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę jako załącznik do Formularza Ofertowego, 2) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wszystkie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A ppkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. A zastępuje się je dokumentem wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. B. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch podobnych robót budowlanych w podobnej technologii i wartości odpowiadającej wartości przedmiotu zamówienia, z podaniem wartości zamówienia, daty wykonania oraz Zamawiających; w tym celu Wykonawca winien wypełnić i załączyć do oferty formularz stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ, (wymagane min. 2 referencje), 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada Wykonawca, wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ; lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 3) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: - kierownik robót - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi (kserokopia uprawnień z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ww. warunek mogą oni spełniać łącznie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku dysponowania osobami innego podmiotu, Wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku dysponowania narzędziami i urządzeniami innych podmiotów Wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu o ich udostępnieniu. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przedstawi: 1) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności (ubezpieczenie dot. 2009 roku), D. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi, dostawy lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenie, że materiały, które będą wbudowane, będą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawa Budowlanego (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Ponadto Wykonawca musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty, oświadczenia, informacje i wykazy składające się na ofertę: 1) oświadczenie Wykonawcy (w oryginale) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (formularz oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 2) oświadczenie Wykonawcy, w którym wskaże część zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ (jeśli dotyczy), w przypadku, gdy Wykonawca nie wykona wyżej wymienionego wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres robót określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy Podwykonawców. Zlecenie przez Wykonawcę części robót Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót. Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia Podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał na rzecz tego Podwykonawcy przelewu (cesji) swojej wierzytelności w zakresie zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia za roboty wykonane przez Podwykonawcę. Przedstawienie wyżej wymienionej umowy przelewu wierzytelności będzie warunkiem przystąpienia Zamawiającego do rozliczenia robót. 3) dowód wniesienia wadium, 4) kosztorysy ofertowe sporządzone dla każdej miejscowości w układzie przedmiarów robót, 5) zestawienie rzeczowo-finansowe stanowiące załącznik do formularza ofertowego (wpisane kwoty winny być zgodne z wartościami z formularza ofertowego oraz z wartościami kosztorysów ofertowych), 6) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji. Akceptację projektu umowy należy potwierdzić podpisem na każdej stronie umowy oraz pieczątką i podpisem na ostatniej stronie umowy - podpisują osoby podpisujące ofertę, 7) oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji lokalnej i zapoznaniu się z dokumentacją przetargową, 8) pełnomocnictwo do reprezentacji (jeżeli dotyczy). Wszystkie wymienione w Rozdziale VI dokumenty sa składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czermin-wlkp.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Kultury w Czerminie, Czermin 49a, 63-304 Czermin k/Pleszewa, woj. wielkopolskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Biuro Podawcze Urzędu Gminy Czermin, Czermin 47, 63-304 Czermin k/Pleszewa, woj. wielkopolskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.