eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › DOSTAWA MIĘSA DROBIOWEGO ORAZ WĘDLIN DROBIOWYCH (NR SPRAWY ZP/N/45/2010)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-05

Dęblin: DOSTAWA MIĘSA DROBIOWEGO ORAZ WĘDLIN DROBIOWYCH (NR SPRAWY ZP/N/45/2010)
Numer ogłoszenia: 359364 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4824 , Osiedle Stawy, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8651632 w. 203, faks 081 8651702 w. 225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MIĘSA DROBIOWEGO ORAZ WĘDLIN DROBIOWYCH (NR SPRAWY ZP/N/45/2010).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa drobiowego oraz wędlin drobiowych do niżej wymienionych jednostek wojskowych: JW 4819 LUBLIN - ul. Kruczkowskiego 49; 20-468 Lublin - ul. Lubelska 139; 22-100 Chełm JW 4219 DĘBLIN - 5 WOG - Lotnisko 205; 08-521 Dęblin JW 4824 STAWY - Stawy; 08-530 Dęblin JW 3463 RADOM - ul. Lubelska 150, 26-600 Radom JW 4055 HRUBIESZÓW - ul. Dwernickiego 4; 22-500 Hrubieszów JW 3391 ZAMOŚĆ - ul. Piłsudskiego 36; 22-400 Zamość JW 2090 NOWA DĘBA - ul. Anieli Krzywoń 1; 39-460 Nowa Dęba JW 3527 NISKO - ul. Sandomierska 20; 37-400 Nisko JW 3533 SANDOMIERZ - ul. Mickiewicza 38, 27-600 Sandomierz 21 RWT RZESZÓW - ul. Krakowska 11 b; 35-901 Rzeszów JW 3841 RZESZÓW - ul. Lwowska 5; 35-922 Rzeszów - 21 bdow; ul. Dąbrowskiego 22 JW 3928 PRZEMYŚL - ul. 29- go Listopada; 37-700 Przemyśl JW 3957 JAROSŁAW - ul. 3-go Maja 80; 37-500 Jarosław JW 3233 ŻURAWICA - ul. Wojska Polskiego 22; 37-710 Żurawica.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0, 15.11.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium; 2. Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: Zadanie nr 1 - 3 000,00 zł Zadanie nr 2 - 2 000,00 zł 3. Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: NBP O/Lublin nr rach.: 10 1010 1339 0001 7213 9120 0000

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą. Poszczególne warunki oceniane będą metodą: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia - należyte wykonanie co najmniej jednej dostawy mięsa, wędlin lub mięsa i wędlin: dla zadania nr 1 o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł; dla zadania nr 2 o wartości nie mniejszej niż 90 000, 00 zł; w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą. Poszczególne warunki oceniane będą metodą: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą. Poszczególne warunki oceniane będą metodą: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą. Poszczególne warunki oceniane będą metodą: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie: 1 środków finansowych lub zdolności kredytowej na poziomie nie mniejszym niż: 30 000,00 zł dla zadania nr 1; 30 000,00 zł dla zadania nr 2; W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca musi udokumentować posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości, co najmniej sumy wymaganych środków finansowych dla tych zadań. 2 opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą. Poszczególne warunki oceniane będą metodą: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ), Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Decyzję w sprawie zatwierdzenia zakładu, wydana przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej. 2. Dokument wystawiony na Wykonawcę przez organy upoważnione do urzędowej kontroli żywności lub certyfikat stwierdzający, że u Wykonawcy w produkcji i w obrocie zaoferowanego do dostawy asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCP. 3. Zaświadczenie wystawione przez WIJHARS lub karta zgłoszenia poświadczona przez WIJHARS potwierdzające, że prowadzona przez Wykonawcę działalność gospodarcza w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi została zgłoszona właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy wojewódzkiemu inspektorowi jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz osób i podmiotów, które są producentami w przypadku Wykonawców nie będących producentami. 2. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Oświadczenie o poleganiu na zasobach innych podmiotów. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust.1 ustawy Pzp (wzór na załączniku nr 3 SIWZ). 4. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej Wykonawca korzysta, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1. Zmniejszenia wielkości dostaw środków spożywczych w zależności od faktycznych stanów żywionych Odbiorców w przypadkach restrukturyzacji sił zbrojnych, zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy itp. Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych i prawnych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie. 2. Zmiany wielkości opakowań jednostkowych dostarczanych środków spożywczych w przypadku zmian technologicznych w produkcji opakowań lub zmiany producenta środków spożywczych. 3. Zmiany stawki VAT w przypadku ich urzędowej zmiany oraz w przypadku zmiany sposobu opodatkowania Wykonawcy. 4. Zmiany wysokości ceny w zakresie określonym w § 4 wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 5 SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4824 Stawy 08-530 Dęblin, woj. lubelskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 2 pokój nr 101-102 (Kancelaria Jawna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa drobiowego świeżego 2 x w tygodniu, mięsa drobiowego mrożonego 1 x w miesiącu, wędlin drobiowych 2 x w tygodniu do jednostek wojskowych z obszaru Lublina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Uda całe z kurczaka mrożone - łączna ilość 800 kg 2. Filet z piersi kurczaka mrożone - łączna ilość 620 kg 3. Uda całe z kurczaka - łączna ilość 7 320 kg 4. Filet z piersi kurczaka - łączna ilość 3 030 kg 5. Filet z piersi indyka mrożone - łączna ilość 580 kg 6. Filet z piersi indyka - łączna ilość 2 680 kg 7. Wątroba z kurczaka mrożona - łączna ilość 60 kg 8. Wątroba z kurczaka - łączna ilość 350 kg 9. Żołądki kurczaka mrożone - łączna ilość 420 kg 10. Żołądki kurczaka - łączna ilość 180 kg 11. Parówki drobiowe - łączna ilość 1 100 kg 12. Szynka drobiowa - łączna ilość 1 325 kg 13. Szynka z indyka - łączna ilość 1 325 kg 14. Mortadela drobiowa - łączna ilość 520 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0, 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mięsa drobiowego świeżego 2 x w tygodniu, mięsa drobiowego mrożonego 1 x w miesiącu, wędlin drobiowych 2 x w tygodniu do jednostek wojskowych z obszaru Rzeszowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Uda całe z kurczaka mrożone - łączna ilość 500 kg 2. Filet z piersi kurczaka mrożone - łączna ilość 770 kg 3. Uda całe z kurczaka - łączna ilość 4 350 kg 4. Filet z piersi kurczaka - łączna ilość 3 120 kg 5. Filet z piersi indyka mrożone - łączna ilość 490 kg 6. Filet z piersi indyka - łączna ilość 890 kg 7. Wątroba z kurczaka mrożona - łączna ilość 140 kg 8. Wątroba z kurczaka - łączna ilość 490 kg 9. Żołądki kurczaka mrożone - łączna ilość 40 kg 10. Żołądki kurczaka - łączna ilość 190 kg 11. Parówki drobiowe - łączna ilość 1 460 kg 12. Szynka drobiowa - łączna ilość 1 170 kg 13. Szynka z indyka - łączna ilość 1 190 kg 14. Mortadela drobiowa - łączna ilość 380 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0, 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.