eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa materiałów techniki biurowej na potrzeby Oddziału Wojewódzkigo ZUS w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-21

Kielce: Dostawa materiałów techniki biurowej na potrzeby Oddziału Wojewódzkigo ZUS w Kielcach
Numer ogłoszenia: 35933 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Kielcach, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3677100, fax 041 3677391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów techniki biurowej na potrzeby Oddziału Wojewódzkigo ZUS w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów techniki biurowej na potrzeby Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Kielcach. Całkowita wielkość zamówienia: postępowanie o wartości poniżej 137.000 Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 30.16.10.00 - Części i akcesoria do maszyn do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.15.20.00 - Części i akcesoria do maszyn do pisania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1) 100,00 zł (słownie: sto złotych), przystępując do części I zamówienia (dostawa materiałów techniki biurowej do kserokopiarek), 2) 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), przystępując do części II zamówienia (dostawa materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych), 3) 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych), przystępując do części III zamówienia (dostawa części i akcesoriów do sprzętu komputerowego)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wnieśli wadium, nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) zwanej dalej u.p.z.p., spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., oraz 1) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy materiałów techniki biurowej do kserokopiarek o wartości dostawy min. 5.000,00 zł brutto. Warunek dotyczy wykonawców przystępujących do I części zamówienia - dostawa materiałów techniki biurowej do kserokopiarek, 2) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych o wartości dostawy min. 60.000,00 zł brutto. Warunek dotyczy wykonawców przystępujących do II części zamówienia - dostawa materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych, 3) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy części i akcesoriów do sprzętu komputerowego o wartości dostawy min. 10.000,00 zł brutto. Warunek dotyczy wykonawców przystępujących do III części zamówienia - dostawa części i akcesoriów do sprzętu komputerowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium na zasadach określonych w specyfikacji, 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw materiałów techniki biurowej do kserokopiarek o wartości dostawy min. 5.000,00 zł brutto. W wykazie należy wymienić min. dwie dostawy materiałów techniki biurowej do kserokopiarek z podaniem zleceniodawcy (firma, siedziba), przedmiotu, wartości oraz terminu realizacji dostawy. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. referencje). Wykaz składają wykonawcy przystępujący do I części zamówienia - dostawa materiałów techniki biurowej do kserokopiarek, 5) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych o wartości dostawy min. 60.000,00 zł brutto. W wykazie należy wymienić min. dwie dostawy materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych z podaniem zleceniodawcy (firma, siedziba), przedmiotu, wartości oraz terminu realizacji dostawy. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. referencje). Wykaz składają wykonawcy przystępujący do II części zamówienia - dostawa materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych, 6) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw części i akcesoriów do sprzętu komputerowego o wartości dostawy min. 10.000,00 zł brutto. W wykazie należy wymienić min. dwie dostawy części i akcesoriów do sprzętu komputerowego z podaniem zleceniodawcy (firma, siedziba), przedmiotu, wartości oraz terminu realizacji dostawy. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. referencje). Wykaz składają wykonawcy przystępujący do III części zamówienia - dostawa części i akcesoriów do sprzętu komputerowego. Dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: w przypadku zaoferowania równoważnych materiałów techniki biurowej wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości towarów będących przedmiotem zamówienia lub dokument wystawiony przez producenta wskazanego w kolumnie 11 formularza ofertowego produktu zawierający minimum następujące informacje: - dane producenta (firma, siedziba), - symbol produktu do którego odnosi się dokument, - informacje o pojemności tuszu lub długości w przypadku folii do faksów, - informację o wydajności produktu mierzoną ilością wydruku stron formatu A4 przy określonym w % pokryciu/zaczernieniu, w przypadku tonerów monochromatycznych wydajność winna być mierzona wg normy ISO/IEC 19752. Dotyczy wykonawców przystępujących do II części zamówienia - dostawa materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W pok. 419 przy ul. Kolberga 2a w Kielcach lub pocztą po przesłaniu pisemnego zapotrzebowania na adres ZUS OW/Kielce ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać osobiście w pokoju nr 419 w budynku przy ul. Kolberga 2a w Kielcach (IV piętro) lub przesłać na adres: ZUS Oddział Wojewódzki w Kielcach ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów techniki biurowej do kserokopiarek na potrzeby Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Kielcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów techniki biurowej do kserokopiarek na potrzeby Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Kielcach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych na potrzeby Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Kielcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów techniki biurowej do urządzeń biurowych na potrzeby Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Kielcach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.19.23.10-7, 30.12.51.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części i akcesoriów do sprzętu komputerowego na potrzeby Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Kielcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części i akcesoriów do sprzętu komputerowego na potrzeby Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Kielcach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.23.32.11-3, 30.21.73.30-5, 32.57.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.