To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-14
Turek: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz RTV wraz z montażem nowo zakupionego sprzętu RTV w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Turku przy ul. Komunalnej 6,
Numer ogłoszenia: 359337 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 354617 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Turku, ul. Komunalna 6, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2802340, 2802347, faks 0-63 2802370.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz RTV wraz z montażem nowo zakupionego sprzętu RTV w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Turku przy ul. Komunalnej 6,.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz RTV wraz z montażem nowo zakupionego sprzętu RTV w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Turku przy ul. Komunalnej 6,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTERTRADING SYSTEMS TECHNOLOGY SP Z O O ODDZIAŁ POZNAŃ
jakie przetargi wygrała firma
INTERTRADING SYSTEMS TECHNOLOGY SP Z O O ODDZIAŁ POZNAŃ
- Intertrading Systems Technology Sp. z o.o., ul.Św. Rocha 19F/3, 61-142 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43485,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63196,00
Oferta z najniższą ceną: 63196,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63196,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zastosowano tryb zamówienie z wolnej ręki -art. 66 ustawy prawo zamówień publicznych, z uwzględnieniem art. 67 ust.1 pkt 4 . Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przeprowadził dwa kolejne postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, w których nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. W związku z powyższym zostały unieważnione (18.11.2010r. i 03.12.2010r.) na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności tj.: w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie została złożona żadna oferta - art.67 ust.1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych. W związku z powyższym Zamawiający wszczął procedurę w trybie zamówienia z wolnej ręki z uwagi iż pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Remont drogi powiatowej nr 3219P ul. 3-go Maja w Turku wymiana nawierzchni jezdni i chodników
- KONSERWACJA 7 SZTUK KARTONÓW (PROJEKTÓW)Z KOLEKCJI TURKOWSKIEGO MISTERIUM JÓZEFA MEHOFFERA WRAZ Z WYKONANIEM DOKUMENTACJI KONSERWATORSKIEJ
- "Budowa budynku szatniowo-sanitarnego przy boisku ORLIK 2012 w m. Cisew, gmina Turek".
- "Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Turek - etap V" w podziale na 4 części.
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich i Zarządu Dróg Powiatowych w Turku"
- Dostawa płaynów do infuzji i irygacji dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki (2)
- Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Akademii Tarnowskiej - I etap
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu pomiarowego i multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie."
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawia fabrycznie nowego systemu projekcji kinowej w standardzie DCI z projektorem oraz ekranu wraz z montażem dla Kina Paradox w Krakowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.