eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuplice › Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy tuplice w roku 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Tuplice: Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy tuplice w roku 2009
Numer ogłoszenia: 359287 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Tuplicach , ul. Mickiewicza 27, 68-219 Tuplice, woj. lubuskie, tel. 068 3625720, faks 068 3625721.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuplice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy tuplice w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Od 01 stycznia 2009 do 24 czerwca 2009 r. 1.dowóz 11 dzieci na trasie Tuplice- Nowa Rola , liczącej 6 km i z powrotem 2.dowóz 16 dzieci na trasie Tuplice-Gręzawa , liczącej 4 km i z powrotem 3.dowóz 23 dzieci na trasie Tuplice - Łazy, liczącej 2 km i z powrotem 4.dowóz 34 dzieci na trasie Tuplice - Chełmica , liczącej 5 km i z powrotem 5.dowóz 12 dzieci na trasie Tuplice - Świbinki , liczącej 12 km i z powrotem 6.dowóz 28 dzieci na trasie Tuplice - Drzeniów , liczącej 12 km i z powrotem Od 01 września 2009 r. do 31 grudnia 2009 r. 1.dowóz 10 dzieci na trasie Tuplice - Nowa Rola , liczącej 6 km i z powrotem 2.dowóz 15 dzieci na trasie Tuplice-Gręzawawa , liczącej 4 km i z powrotem 3.dowóz 18 dzieci na trasie Tuplice - Łazy, liczącej 2 km i z powrotem 4.dowóz 26 dzieci na trasie Tuplice-Chełmica , liczącej 5 km i z powrotem 5.dowóz 12 dzieci na trasie Tuplice - Świbinki , liczącej 12 km i z powrotem 6.dowóz 28 dzieci na trasie Tuplice-Drzeniów , liczącej 12 km i z powrotem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00 - 60.11.31.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) oraz niniejszej specyfikacji; a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,oraz prowadzą działalność odpowiadająca rodzajem treści niniejszego zamówienia przez okres nie krótszy niż 3 lata posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. tj. 1).wykonawca musi posiadać jeden autobus o ilości miejsc nie mniejszej niż 39 siedzących plus 17 stojących wyprodukowany nie później niż w 2007 roku7 oraz jeden autobus zapasowy spełniający takie same warunki , pojazdy muszą mieć ważne polisy ubezpieczeniowe oc i nw oraz badania techniczne , 2). wykonawca musi dysponować ilością przynajmniej dwóch kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy musza posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji, lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. b)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , posiadają aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności c)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ. z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów i oświadczeń: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 - wg wzoru jak w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 3.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego zawierające potwierdzenie,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie,że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 4.Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Ubezpieczeń Społecznych, zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,bądź też zaświadczenie,że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 5.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac odpowiadających rodzajem treści niniejszego zamówienia w okresie nie krótszym niż trzy lata wstecz według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składnia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie; 6.Dokumenty zawierające wykaz posiadanego sprzętu i osób niezbędnych do wykonania zamówienia oraz kserokopie dokumentów potwierdzających badania techniczne i ubezpieczenie autobusów oraz praw jazdy i świadectw kwalifikacyjnych lub zaświadczeń kierowców 7.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuplice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Tuplicach ul. Mickiewicza 27 68-219 Tuplice pokój nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Tuplice ul. Mickiewicza 27 68-219 Tuplice pkój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.