Ogłoszenie z dnia 2016-12-05
Ogłoszenie nr 359225 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.
Wrocław: Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia: meble oraz sprzęt
komputerowy dla ZSP nr 10 ( SP nr 27 ) oraz ZSP nr 11 ( SP nr 53 ) w podziale
na 2 zadania w ramach projektu. Wyposażenie wrocławskich szkół w
pracownie przedmiotowe planowanego do współfinansowania ze środków
EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Dolnośląskiego 20142020
(działanie 7.1.2 Inwestycje w edukację
przedszkolną, podstawową i gimnazjalną - ZIT WrOF
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 338068
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 341982
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 359193
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny
2228736100000, ul.
ul. Namysłowska
8,
50304
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 777 90 23, faks
, e-mail
piotr.schmidt@cui.wroclaw.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.cui.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia: meble oraz sprzęt komputerowy dla ZSP nr 10 ( SP nr 27 ) oraz ZSP nr 11 ( SP nr 53 ) w podziale na 2 zadania w ramach projektu. Wyposażenie wrocławskich szkół w pracownie przedmiotowe planowanego do współfinansowania ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 20142020 (działanie 7.1.2 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną - ZIT WrOF
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia: meble oraz sprzęt komputerowy dla ZSP nr 10 ( SP nr 27 ) oraz ZSP nr 11 ( SP nr 53 ) w podziale na 2 zadania w ramach projektu. Wyposażenie wrocławskich szkół w pracownie przedmiotowe planowanego do współfinansowania ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 20142020 (działanie 7.1.2 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną - ZIT WrOF. CPV 391600001, 302133008. 1.1. W przypadku otrzymania dofinansowania projektu usługa będzie współfinansowana Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 20142020) 2. Termin realizacji zamówienia: 23.12.2016r. w tym dostawa mebli do 09.12.2016r. 3.Dostarczone do szkół wyposażenie musi być nowe, kompletne, wolne od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko wyposażenie w miejsce dostawy oraz we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dokonać jego montażu. 5. Dostawa obejmuje transport wyposażenia do Szkół oraz rozładunek, wniesienie do wskazanych pomieszczeń, sprawdzenie oraz montaż. Koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu obciążają Wykonawcę. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne przedmiotu zamówienia, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich, wynikające z naruszenia praw, własności intelektualnej i przemysłowej w tym praw autorskich, patentów. Jeżeli z powodu wady prawnej przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie zmuszony wydać przedmiot umowy osobie trzeciej, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu otrzymanej kwoty. 8. Dostarczone wyposażenie powinno posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że są całkowicie bezpieczne i w pełni odpowiadają wymogom stawianym produktom dla dzieci oraz dopuszczone są do użytku przez dzieci w placówkach szkolnych. 9. Wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu wyposażenia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone w zamówieniu . 10. O planowanej dostawie przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić drogą elektroniczną ( email ) Zamawiającego min. 2 dni robocze przed planowaną dostawą. UWAGA: Zamawiający pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:0017: 00 i tylko w tym czasie możliwa będzie dostawa przedmiotu umowy. 11. Odbiór dokonany zostanie na podstawie protokołu zdawczoodbiorczego. Protokół zostanie podpisany po dostawie i uruchomieniu sprzętu oraz wykonaniu wszystkich wymaganych przez Zamawiającego testów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
II.4) Główny kod CPV:
39.16.00.00 - Meble szkolne
Dodatkowe kody CPV:30213300-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 16.12.2016r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: SPRZĘT KOMPUTEROWY |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/11/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: NetCom Sp. zo.o.,
,
Jarzębionowa 22/1,
53-120,
Wrocław, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/12/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana podmiotu na rzecz którego ma być wystawiona faktura - zmiana nieistotna
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Zmiana podmiotu na rzecz którego ma być wystawiona faktura
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Pomyłka pisarska w umowie
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa dwóch pojazdów samochodowych typu pickup z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu - II postępowanie
- SZP/242-100/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych - wyposażenia pokoju 3.21 w Budynku A3 oraz pokoju 116 w Budynku F6 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- SZP/242-093/2024 Dostawa wózków anestezjologicznych z wyposażeniem - 5 szt. w ramach potrzeb Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej.
- Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, zasilaczy bezprzerwowych UPS i tablic elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót związanych z wymianą podłoża jeździeckiego w krytej ujeżdżalni w ramach zadania pn. "Rozbudowa OSJ Raków"
- Dobrowolny program grupowej opieki zdrowotnej dla pracowników MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie i montaż 8 pracowni językowych w 3 szkołach podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa mebli i wyposażenia - część nr 1
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.