eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty budowlane w zakresie malowania pomieszczeń Centrum Pomocy Społecznej w budynku przy ul. Konwiktorskiej 3/5 oraz ul. Świętojerskiej 12A w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-05

Ogłoszenie nr 359172 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.

Warszawa: Roboty budowlane w zakresie malowania pomieszczeń Centrum Pomocy Społecznej w budynku przy ul. Konwiktorskiej 3/5 oraz ul. Świętojerskiej 12A w Warszawie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 329278-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 146349028, ul. ul. Konwiktorska  3/5, 00-217  Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 226280712, faks 226269132, e-mail grazyna.ogrodowczyk@cps.srodmiescie.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane w zakresie malowania pomieszczeń Centrum Pomocy Społecznej w budynku przy ul. Konwiktorskiej 3/5 oraz ul. Świętojerskiej 12A w Warszawie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CPS.DA-G.271.18.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie malowania pomieszczeń Centrum Pomocy Społecznej w budynku przy ul. Konwiktorskiej 3/5 oraz ul. Świętojerskiej 12A w Warszawie. Na przedmiot zamówienia składa się: malowanie powierzchni biurowych, socjalnych, korytarzy i klatek schodowych malowanie grzejników, rur c.o., przewodów wentylacyjnych w obiektach Zamawiającego przy ul. Konwiktorskiej 3/5, przy ul. Świętojerskiej 12A, zakres prac obejmuje: a) demontaż i montaż wyposażenia i akcesoriów (w tym lamp oświetleniowych, listew i odbojników) zamontowanych na remontowanych powierzchniach, b) zabezpieczenie podłoża folią ochronną c) przygotowanie powierzchni starych tynków z uzupełnieniem ubytków pod malowanie farbami emulsyjnymi, d) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, e) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów farbami przeznaczonymi do pomieszczeń dla dzieci, (dotyczy pomieszczeń nr 0/35; 0/36; 0/37. Farby posiadające atesty hipoalergiczne (Znak Rekomendacji Polskiego Towarzystwa Alergologicznego), o możliwości czyszczenia (I klasa), wodorozcieńczalna, ekologiczną (znak Eco-Label) lub Certyfikat Centrum Zdrowia Dziecka, oznaczenia Błękitny Anioł lub 0 VOC, które potwierdzają, że farby nie zawierają LZO (lotnych związków organicznych) f)dwukrotne malowanie farbami olejnymi ścian (lamperia do wys. 1,5m), g)jednokrotne malowanie farbami ftalowymi grzejników żeliwnych oraz rur zimnej wody, centralnego ogrzewania gazowych i wentylacji zlokalizowanych w malowanych pomieszczeniach, h)finalna powierzchnia malowanych powierzchni nie może przekroczyć 3150 m^2 i)malowanie farbami olejnymi ok. 50 m^2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45440000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT51219.51
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PHU MAGNUM - Agnieszka Ciupa,  ,  ul. Rynkowa 12,  08-110,  Siedlce,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44100.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28732.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61131.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.