eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Utworzenie miejsca rekreacji i wypoczynku poprzez zagospodarowanie terenu wokół oczka wodnego w miejscowości Bystry, gmina Giżycko

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-29

Giżycko: Utworzenie miejsca rekreacji i wypoczynku poprzez zagospodarowanie terenu wokół oczka wodnego w miejscowości Bystry, gmina Giżycko
Numer ogłoszenia: 359016 - 2014; data zamieszczenia: 29.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331266 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Giżycko, ul. Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 99 60, faks 87 429 99 76.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie miejsca rekreacji i wypoczynku poprzez zagospodarowanie terenu wokół oczka wodnego w miejscowości Bystry, gmina Giżycko.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace związane z utworzeniem miejsca rekreacji i wypoczynku poprzez zagospodarowanie terenu wokół oczka wodnego w miejscowości Bystry, gmina Giżycko. Zakres prac obejmuje roboty związane z plantowaniem terenu i formowaniem skarp wokół oczka, wykonanie ścieżki spacerowej o nawierzchni żwirowej i innych nawierzchni żwirowych o łącznej powierzchni 267 m2, wykonanie miejsca na ognisko o pow. 28 m2, schodów terenowych o łącznej powierzchni 20 m2, montaż małej architektury parkowej, w tym drewnianych ławek z oparciem - 8szt., drewnianych ławek bez oparcia - 5szt., tablic informacyjno - edukacyjnych - 3szt., koszy na śmieci - 6szt., drewnianego mostka - 1 szt., stołów biesiadnych (niezadaszonych) - 6szt., stołów biesiadnych z zadaszeniem - 3szt., montaż urządzeń sportowych, w tym stołu do gry w ping - ponga - 1szt., urządzeń mini siłowni zewnętrznej - 3szt., a także urządze?nie zieleni poprzez posadzenie: drzew iglastych (67szt. drzew liściastych 47szt., krzewów liściastych 28szt., renowację traw?ników o łącznej powierzchni 4350m2 oraz wykonanie oświetlenia terenu o łącznej dł. 115m. 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją, która została przedstawiona w załączniku nr 8 do SIWZ oraz przedmiarem robót. 3. W związku z koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa wszystkie urządzenia wbudowane wymagają posiadania certyfikatu bezpieczeństwa. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji dane techniczne i certyfikaty (potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom) oraz rysunki, schematy lub fotografie. 4. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 5. Jeśli w dokumentacji przetargowej zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości. Wykorzystane w niniejszej dokumentacji przetargowej opisy oraz rysunki, które mogłyby wskazywać na ewentualnego producenta, są jedynie rysunkami poglądowymi, mającymi na celu zwizualizowanie wyglądu oczekiwanego przez Zamawiającego elementu miejsca rekreacji i wypoczynku. Podane w dokumentacji wymiary i parametry urządzeń są minimalne. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na zainstalowane urządzenia oraz wykonane prace na okres 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu podpisania przez Strony bez uwag protokołu z odbioru końcowego. 7. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 8. Urządzenia powinny być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja. 9. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym posadowione mają być urządzenia będące przedmiotem zamówienia. 10. W razie wątpliwości Wykonawcy dotyczących zbliżonego wyglądu lub funkcjonalności danych urządzeń należy złożyć pisemne zapytanie do Zamawiającego celem wyjaśnienia wątpliwości. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu kompletnych instrukcji obsługi i eksploatacji każdego zamontowanego urządzenia - w języku polskim, dokumentów gwarancyjnych wraz z warunkami gwarancji oraz atestów i innych dokumentów potwierdzających zgodność zamontowanych urządzeń z normami wraz ze zgłoszeniem informującym o zakończeniu realizacji zamówienia. 12. Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać aktualne atesty i certyfikaty zgodne z Polskimi Normami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Pogram Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe Elzambud Sp. z o.o., ul. Warszawska 135, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178260,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 168787,56

  • Oferta z najniższą ceną: 168787,56 / Oferta z najwyższą ceną: 177226,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.