eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymianainstalacji centralnego ogrzewania; drzwi do sal na parterze oraz malowanie korytarza na parterze w Gimnazjum Nr 16 przy ul. Skarżyńskiego 8 w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Warszawa: Wymiana: instalacji centralnego ogrzewania; drzwi do sal na parterze oraz malowanie korytarza na parterze w Gimnazjum Nr 16 przy ul. Skarżyńskiego 8 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 35900 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota , ul. Grójecka 17A, 01-021 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5783561, faks 022 5783555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadochota.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana: instalacji centralnego ogrzewania; drzwi do sal na parterze oraz malowanie korytarza na parterze w Gimnazjum Nr 16 przy ul. Skarżyńskiego 8 w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana: instalacji centralnego ogrzewania; drzwi do sal na parterze oraz malowanie korytarza na parterze w Gimnazjum Nr 16 przy ul. Skarżyńskiego 8 w Warszawie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia cz. II siwz oraz projektem wykonawczym i specyfikacja techniczną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych 45.42.11.34 - 45.42.11.34 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej 45.44.21.80 - Powtórne malowanie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3000 pln

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, którzy spełniają następujące warunki: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi w zakresie objętym zamówieniem 2) posiadają doświadczenie potwierdzone dokumentami wykazującymi należyte wykonanie co najmniej 3 robót w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia (wykonanie remontów instalacji centralnego ogrzewania z instalacjami z tworzyw sztucznych) - w ciągu ostatnich 5 lat 3) dysponują lub będą dysponować osobami legitymującymi się a - uprawnieniami budowlanymi w specjalności : - sanitarnej (min. 1 osoba) - ogólnobudowlanej (min. 1 osoba) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów b - świadectwem przeszkolenia wykonywania instalacji z tworzyw sztucznych (min. 1 osoba) Uwaga: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części III pkt. 2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie bądź wyjaśnienie wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust. 3 i 4 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1)oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych; 2)dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym zakresie do złożonej oferty, zgodnych z opisem w rozdz. III pkt 1 ppkt 2) w SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca przy wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności; Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 5) potwierdzenie wniesienia wadium; 7) w przypadku zatrudnienia podwykonawców - oświadczenie wykonawcy wskazujące część zamówienia, której wykonanie powierza podwykonawcom 8) uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urzadochota.waw.pl/PRZETARGI/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tymczasowa siedziba Wydziału Zamówień Publicznych : 02-317 Warszawa, ul. Jotejki 4 lok. 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Ochota - tymczasowa siedziba Wydziału Zamówień Publicznych : 02-317 Warszawa, ul. Jotejki 4 lok. 6. Otwarcie ofert w tymże lokalu o godz. 11.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.