Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-13
Zgierz: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 1 w Leźnicy Wielkiej (zadanie nr 1) Remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i instalacją odgromową w budynkach nr 24 (zadanie nr 2) w Leźnicy Wielkiej i nr 75 (zadanie nr 3 ) w Leźnicy Wielkiej oraz w budynku nr 3 w Kutnie (zadanie nr 4) Remont węzła sanitarnego w budynku nr 4 w Kutnie (zadanie nr 5) Remont pomieszczenia kuchennego w budynku nr 40 w Tomaszowie Mazowieckim (zadanie nr 6) numer sprawy 38/ZP/15.
Numer ogłoszenia: 35899 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 1 w Leźnicy Wielkiej (zadanie nr 1) Remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i instalacją odgromową w budynkach nr 24 (zadanie nr 2) w Leźnicy Wielkiej i nr 75 (zadanie nr 3 ) w Leźnicy Wielkiej oraz w budynku nr 3 w Kutnie (zadanie nr 4) Remont węzła sanitarnego w budynku nr 4 w Kutnie (zadanie nr 5) Remont pomieszczenia kuchennego w budynku nr 40 w Tomaszowie Mazowieckim (zadanie nr 6) numer sprawy 38/ZP/15..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia (numer sprawy 38/ZP/15) są roboty budowlane Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 1 w Leźnicy Wielkiej (zadanie nr 1 ) , Remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i instalacją odgromową w budynkach nr 24 ( zadanie nr 2 ) w Leźnicy Wielkiej i nr 75 (zadanie nr 3 ) w Leźnicy Wielkiej oraz w budynku nr 3 w Kutnie (zadanie nr 4) , Remont węzła sanitarnego w budynku nr 4 w Kutnie (zadanie nr 5) ,Remont pomieszczenia kuchennego w budynku nr 40 w Tomaszowie Mazowieckim ( zadanie nr 6 ) 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9-14 do SIWZ (przedmiar i specyfikacja techniczna dla zadań nr 1-6) 3.Lokalizacja obiektów Zadania nr 1,2,3 budynki nr 1,24,75 Leźnica Wielka 95-043 Leźnica Wielka gm. Parzęczew Zadania nr 4,5 budynki nr 3,4 Kutno 99-300 Skład Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą Zadanie nr 6 budynek nr 40 Tomaszów Mazowiecki ul. Piłsudskiego 72 , 97-200 Tomaszów Mazowiecki Wykonawca będzie wykonywał roboty w godzinach 7:30-15:30 dla zadań nr 1,2,3,6 Wykonawca będzie wykonywał roboty w godzinach 7:00-15:00 dla zadań nr 4,5.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.25-6, 45.42.10.00-4, 45.44.21.10-1, 45.26.00.00-7, 45.31.10.00-0, 45.26.12.10-9, 45.26.25.00-6, 45.33.00.00-9, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3, 45.42.11.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość oraz formy wniesienia wadium dla poszczególnych zadań zostały określone w rozdziale XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - tj. wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. w zakresie robót ogólno-budowlanych - o wartości nie mniejszej niż : Dla zadania nr 1 - 80.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 2 - 10.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 3 - 25.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 4 - 50.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 5 - 40.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 6 - 50.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Uwaga: W przypadku złożenia oferty na kilka zadań , Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz dwóch robót, przy czym wartość każdej nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia Wykonawca oferuje. Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację zamówienia w zakresie zadania nr 1 i nr 2 wówczas musi wykazać należyte wykonanie co najmniej dwóch robót ogólno-budowlanych o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 złotych brutto każda (80.000,00 + 10.000,00) wg załącznika nr 5 do SIWZ . Dla wszystkich zadań nr 1-6 Wykonawca musi wykazać należyte wykonanie co najmniej dwóch robót ogólno-budowlanych o wartości nie mniejszej niż 255.000,00 złotych brutto każda wg załącznika nr 5 do SIWZ .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp - tj. wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje kierownikiem budowy posiadającym:dla zadań nr 1,2,3,4,5,6 uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy . dla zadań nr 2,3,4,5,6 uprawnienia budowlane o specjalności elektrycznej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy . dla zadań nr 5,6 uprawnienia budowlane o specjalności sanitarnej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy . Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uzna zarówno wykazanie się minimum jedną osobą posiadającą łącznie w/w uprawnienia jak i wykazanie się inną ilością osób posiadających łącznie w/w uprawnienia. Zamawiający, określając wymogi dla wykazanej osoby, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, jeżeli ich zakres odpowiada aktualnie obowiązującym przepisom ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2013r. poz. 1409 ze. zm.) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia tj.wg załącznika nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp - tj. wg załącznika nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin realizacji zamówienia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, w formie aneksu do niniejszej umowy, jedynie w sytuacjach określonych w art. 144 Pzp, tj. 1). w przypadku zmniejszenia wynagrodzenia: a) w razie wyłączeń obiektów z użytkowania bądź przekazania ich w inny zarząd, lub poza wojsko; b) w razie różnicy pomiędzy przedmiarami, a faktyczną ilością wykonanych robót wynikającą z obmiaru, 2). w przypadku zwiększenia wynagrodzenia, w sytuacji określonej w § 7 ust. 2 umowy. 2. Zmiany osób funkcyjnych - kierownik budowy (po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o zaistniałej zmianie), koordynator ds. BHP, inspektor nadzoru nie stanowią zmiany umowy . 3. Zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 WOG 95-100 Zgierz ul. Konstantynowska 85 budynek nr 1 pokój 104-105 pon- pt. 7.30-15.30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2015 godzina 10:00, miejsce: 31 WOG 95-100 ZGIERZ, UL.KONSTANTYNOWSKA 85 BUDYNEK NR 2, I PIĘTRO, POMIESZCZENIE NR 114 (KANCELARIA JAWNA)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 1 w Leźnicy Wielkiej ( zadanie nr 1 ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 1 jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 1 w Leźnicy Wielkiej .2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 do SIWZ ( przedmiar i specyfikacja techniczna ) 3.Lokalizacja obiektu 95-043 Leźnica Wielka gm. Parzęczew.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.25-6, 45.44.21.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i instalacją odgromową w budynku nr 24 w Leźnicy Wielkiej ( zadanie nr 2 ) ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 2 jest remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i instalacją odgromową w budynku nr 24 w Leźnicy Wielkiej 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 10 do SIWZ ( przedmiar i specyfikacja techniczna ) 3.Lokalizacja obiektu 95-043 Leźnica Wielka gm. Parzęczew.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i instalacją odgromową w budynkach nr 75 w Leźnicy Wielkiej (zadanie nr 3).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 3 jest remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i instalacją odgromową w budynku nr 75 w Leźnicy Wielkiej 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 11 do SIWZ ( przedmiar i specyfikacja techniczna ) 3.Lokalizacja obiektu 95-043 Leźnica Wielka gm. Parzęczew.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.31.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i instalacją odgromową w budynku nr 3 w Kutnie ( zadanie nr 4 ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 4 jest remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i instalacją odgromową w budynku nr 3 w Kutnie 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 12 do SIWZ ( przedmiar i specyfikacja techniczna ) 3.Lokalizacja obiektu 99-300 Skład Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.12.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont węzła sanitarnego wraz z robotami budowlanymi polegającymi na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej ,wykonaniu okładzin ściennych i podłogowych oraz powłok malarskich w budynku nr 4 w Kutnie (zadanie nr 5).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 5 jest remont węzła sanitarnego wraz z robotami budowlanymi polegającymi na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej wykonaniu okładzin ściennych i podłogowych oraz powłok malarskich w budynku nr 4 w Kutnie 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 13 do SIWZ ( przedmiar i specyfikacja techniczna) 3.Lokalizacja obiektu 99-300 Skład Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.00-6, 45.33.00.00-9, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont pomieszczenia kuchennego polegającego na wymianie okładzin ściennych i podłogowych , stolarki drzwiowej , instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz wykonaniu izolacji pionowych i poziomych w budynku nr 40 w Tomaszowie Mazowieckim ( zadanie nr 6 ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 6 jest remont pomieszczenia kuchennego polegającego na wymianie okładzin ściennych i podłogowych , stolarki drzwiowej , instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz wykonaniu izolacji pionowych i poziomych w budynku nr 40 w Tomaszowie Mazowieckim 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 14 do SIWZ ( przedmiar i specyfikacja techniczna) 3.Lokalizacja obiektu 97-200 Tomaszów Mazowiecki ul. Piłsudskiego 72.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.20.00-3, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji zamówienia - 10
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- DOSTAWA TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH (CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH), AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH DO MAGAZYNÓW SŁUŻBY CZOŁG.-SAM. DLA 31.WOG ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH W ZGIERZU, LEŹNICY WLK., TOM.MAZ.
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- DOSTAWA BETONU TOWAROWEGO C35/45 ZGODNEGO Z NO-17A-204:2015 W FORMIE PŁYNNEJ W ILOŚCI NIE WIĘKSZEJ NIŻ 600 m2 ORAZ BETONU CHUDEGO B 7,5 W ILOŚCI NIE WIĘKSZEJ NIŻ 20 m2
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Słowik ul. Szkolna
- 60/ZP/24 Wyburzenie i skruszenie ok. 550 m3 drogi kołowania na lotnisku w Nowym Glinniku oraz rozbiórka estakady murowanej zlokalizowanej przy budynku nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na działce nr ewid. 1025/5 położonej w Brzyskach
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- Wykonanie robót remontowych w budynku Przedszkola nr 185 położonego na os. Wichrowe Wzgórze 118 w Poznaniu
- Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.