eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-14

Kraków: Dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci
Numer ogłoszenia: 358957 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290579 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej S.A., zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz postanowieniami umowy, z uwzględnieniem podziału na części: - Część nr 1 obejmuje dostawę paczek dla jednostek obsługiwanych przez Wydział Zarządzania Kadrami w Krakowie w ilości 3000 sztuk, - Część nr 2 obejmuje dostawę paczek dla jednostek obsługiwanych przez Dział Zarządzania Kadrami w Nowym Sączu w ilości 1105 sztuk. Szczegółowy opis składu paczki dla części nr 1 zawiera zał. nr 2a, dla części nr 2 - zał. nr 2b. 3.2 Wykonawca dostarczać będzie paczki mikołajkowe na własny koszt do wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc, których zestawienie zawiera odpowiedni załącznik nr 5 - uwzględniając podział na części. W załączniku nr 5a określono orientacyjną ilość paczek z rozbiciem na poszczególne miejsca dostaw. Ostateczny wykaz logistyki dostaw wraz z ilością paczek zostanie podany w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy. Paczki mikołajkowe dostarczane będą Zamawiającemu w ciągu 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż 03.12.2010 r. 3.3 Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego, tj. w szczególności posiadają co najmniej taki sam skład (zachowane proporcje składników) i gramaturę jak produkty wskazane przez Zamawiającego. 3.4 Nie dopuszcza się produktów czekolado podobnych i w opakowaniach zastępczych. 3.5 W przypadku zaoferowania produktu równoważnego w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego (pozycje w których określono nazwę konkretnego produktu), Wykonawca dołączy do oferty próbki tj. po 1 sztuce, 1 opakowaniu zaoferowanego produktu celem wykonania oceny zgodności oferowanego produktu z wymogami SIWZ. Opakowanie takiego produktu winno zawierać opis wszystkich cech produktu wymaganych przez Zamawiającego tj. skład, jego proporcje, gramaturę itp. wskazane w odpowiednim załączniku nr 2 w kolumnie 3 i 4 (cz. 1), w kol. 2 i 3 (cz. 2). W przypadku braku wskazania na opakowaniu wszystkich wskazanych przez zamawiającego wymogów Wykonawca winien dołączyć do próbki kartę katalogową produktu lub inny obiektywny dokument pozwalający ocenić czy produkt spełnia warunek równoważności tj. wszystkie wymagane przez Zamawiającego cechy. 3.6 Każdy produkt stanowiący zawartość paczki mikołajkowej musi posiadać na dzień dostawy minimalny umowny okres przydatności do spożycia (datę ważności), wynoszący co najmniej połowę okresu przydatności do spożycia (daty ważności) określonego przez producenta. 3.7 Dopuszcza się wahania gramatury pojedynczego produktu, wchodzącego w skład paczki na poziomie max. 5%. 3.8 Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumnę Asortyment oferowany przez Wykonawcę odpowiedniego zał. nr 2 (kol. nr 5 zał. nr 2a i lub kol. 4 zał. nr 2b) poprzez podanie nazwy producenta, nazwy produktu i gramatury zaoferowanego asortymentu - zarówno w przypadku wyceny asortymentu zgodnego ze wskazanym przez Zamawiającego, jak i asortymentu równoważnego. 3.9 Wymogi związane z opakowaniem paczki - kolorowe pudełko z tektury falistej trzywarstwowej fala E z motywem świątecznym pokrywającym 90 % powierzchni pudełka o wymiarach dostosowanych do ilości i wagi asortymentu paczki w kształcie walizki z uchwytem umożliwiającym przenoszenie. 3.10 . Dopuszcza się możliwość rezygnacji Zamawiającego z realizacji umowy do 20% dostawy wyszczególnionej w §1 wzoru umowy bez ponoszenia kosztów całościowych jednej paczki w przypadku gdy Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej nie później niż 5 dni od dnia podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze 15.84.22.20 - Batony czekoladowe 15.33.23.10 - Orzechy palone lub solone 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Porhem D. i H. Porowscy spółka jawna, ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 223209,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 269534,7

  • Oferta z najniższą ceną: 269534,7 / Oferta z najwyższą ceną: 353006,27

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Porhem D. i H. Porowscy spółka jawna, ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85825,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86817,66

  • Oferta z najniższą ceną: 86817,66 / Oferta z najwyższą ceną: 119578,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.