Ogłoszenie z dnia 2005-07-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa olei i tłuszczy roślinnych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 3090, do kontaktów: Grzegorz Szczepański, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6815337, fax 022 6815144. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa olei i tłuszczy roślinnych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa olei i tłuszczy roślinnych (oleje jadalne i margaryna) w ilości 62050 kg. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Legionowo, Łomża, Kazuń,, Komorowo, Ciechanów, Bemowo Piskie, Przasnysz, Zegrze, Wesoła, Białobrzegi, Skierniewice, Siedlce, Wędrzyn, Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Oryginalny kod CPV: 15.43.10.00 - Margaryna i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.43.10.00 - Margaryna i podobne produkty 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: Wadium dla wszystkich części zamówienia łącznie : 6350 PLN zadanie nr 1 - 600 PLN zadanie nr 2 - 400 PLN zadanie nr 3 - 250 PLN zadanie nr 4 - 450 PLN zadanie nr 5 - 2 000 PLN zadanie nr 6 - 1 900 PLN zadanie nr 7 - 250 PLN zadanie nr 8 - 500 PLN . 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy chcący wziąć udział w postępowaniu winni spełniać warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004 r. nr 19 poz. 177) tzn: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, warunek ten jest spełniony jeżeli: - przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie działalności Wykonawcy; - ma aktualną decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Weterynaryjnego o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, warunek ten jest spełniony jeżeli: - osoby wykonujące zamówienie posiadają minimalne kwalifikacje wymagane do wykonania zamówienia, - podmioty, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zostały zakwalifikowane do zaopatrywania jednostek wojskowych w produkty pochodzenia zwierzęcego, posiadają decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia oraz posiadają wdrożony system HACCP 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, warunek ten jest spełniony jeżeli: - ze złożonej informacji banku wynikać będzie, że Wykonawca posiada zdolność kredytową w wysokość równej lub większej od 25% wartości, składanej oferty lub składanych ofert (sumy zadań na które została złożona oferta, a także sumy wartości składanych ofert w procedurach w których Wykonawca będzie brał udział). - ze złożonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia wynikać będzie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokość równej lub większej od wartości składanej oferty (suma składek "za produkt" i "kontraktowa"). 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, warunek ten jest spełniony jeżeli; - przedstawi dokumenty, że wszystkie dostawy wykonane w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zostały wykonane należycie - nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; - wobec Wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary - Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 13.09.2005, cena - 20,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.09.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.09.2005, godzina 10:00.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 11.07.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy żywności dla Przedszkola Akademia Wyobraźni w Marklowicach w okresie lipiec - grudzień 2024, z podziałem na cztery zadania.
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych i jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od 01 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych od lipca do grudnia 2024 roku dla Gminnego Przedszkola Publicznego w Zebrzydowicach
- Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów w II półroczu 2024 roku
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych ) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami Integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.