eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Rozbudowa budynku magazynu materiałów łatwopalnych na terenie Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-29

Tychy: Rozbudowa budynku magazynu materiałów łatwopalnych na terenie Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice.
Numer ogłoszenia: 358894 - 2014; data zamieszczenia: 29.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 285170 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku magazynu materiałów łatwopalnych na terenie Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego budynku magazynu materiałów łatwopalnych znajdującego się na terenie Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice, polegająca na powiększeniu powierzchni magazynu przez rozbudowanie istniejącej wiaty oraz dobudowanie od strony południowej wiaty na puste opakowania. Ponadto, wykonanie od strony wschodniej i południowej budynku, żelbetowej płyty umożliwiającej transport materiałów wózkiem widłowym. Parametry budynku: - powierzchnia użytkowa magazynu: przed rozbudową: 14,92 m2 po rozbudowie: 30,92m2 - powierzchnia zabudowy łącznie z wiatą: przed rozbudową: 37,05 m2 po rozbudowie:49,40m2 - kubatura budynku brutto: przed rozbudową: 64,50 m3 po rozbudowie: 127,26m3 - kubatura wiaty brutto: przed rozbudową: 61,02 m3 po rozbudowie 34,80m3 Zakres zamówienia obejmuje: -Wymurowanie projektowanych ścian, wypełnienie otworu w stropodachu z płyt korkowych po zdemontowanym wentylatorze, osadzenie projektowanego nadproża nad bramą, -Wykonanie posadzki żelbetowej z powłoka żywiczną, -Wykonanie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych i zewnętrznych, cienkowarstwowych, mineralnych, -Wykonanie obróbek blacharskich, -Wykonanie jednowarstwowego pokrycia z papy termozgrzewalnej -Wykonanie konstrukcji stalowej -Wykonanie instalacji elektrycznej: oświetlenie i zasilanie budynku, instalacji odgromowej oraz wentylacyjnej. Szczegółowy opis zamówienia oraz sposób jego wykonania określony jest w Dokumentacji projektowej, Przedmiarze Robót oraz Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanych dla potrzeb niniejszego zamówienia w Załączniku nr 8 do SIWZ. 2.Dokumenty składające się na SIWZ są wzajemnie opisujące i uzupełniające się. Odręczne zapisy na dokumentacji są obowiązujące. Wszelkie roboty wykazane w przynajmniej jednym z w/w dokumentów powinny być wykonane, w sposób aby wykonać cały zakres przedmiotu umowy opisany w dokumentacji przetargowej, a ich koszt powinien być uwzględniony w cenie umownej. W przypadku sprzeczności pomiędzy dokumentami, wprowadza się następującą hierarchię ważności dokumentów: 1) Umowa, 2) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, 3) Szczegółowy opis zamówienia, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowanych, 4) Dokumentacja projektowa, 5) Oferta Wykonawcy 3. Jeżeli Dokumentacja projektowa lub Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów-produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego. Ocena ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji produktów równoważnych lub odrzuceniu oferty z powodu ich nie równoważności.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROGRESS Piotr Junka, ul. Centralna 142, 44-323 Połomia, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141414,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169241,10

  • Oferta z najniższą ceną: 169241,10 / Oferta z najwyższą ceną: 372690,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.